ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

چرب زدای صنعتی - تری سدیم فسفات

چرب زدای صنعتی - تری سدیم فسفات

تری سدیم فسفات صنعتی و آزمایشگاهی
تولید و فروش تری سدیم فسفات خالص با درجه خلوص 99.5 درصد در هر میزان درخواستی و قابل ارسال به تمامی نقاط کشور. تری سدیم فسفات در بسیاری از زمینه های صنعتی بکار برده می شود , خلاصه ای از این موارد در زیر ذکر شده است.
تری سدیم فسفات با فرمول شیمیایی ( Na3PO4 ) یک ترکیب شیمیائی امولسیون کننده ، قلیائی قوی با pH معادل 12 است و در آب براحتی قابل حل می باشد. در صنایع غذائی به وفور استفاده می شود به طوری که از این ترکیب برای بهبود بافت پنیر و حفظ لزجت شیر و جلوگیری از جدا شدن فاز آبی در شیر منجمد، استفاده می‌شود.
نوعی ترکیب از سدیم و فسفر است. این ماده در تولید لاستیک، شوینده ها و چاپ عکس کاربرد دارد. در پودرهای لباس شویی ( همچنین صنایع تصفیه برق آبی ) باعث از بین رفتن سختی آب می شود، همچنین به عنوان مواد نگه دارنده نیز گزینه خوبی به حساب می آید.

مشخصات تری سدیم فسفات :
پودر سفیدی است که به نام‌های تری فسفات سدیم، پنتاسدیم تری فسفات, تری فسفات سدیم و STPP شناخته شده و در گرفتن سختی آب بخصوص در پودرهای لباس‌شویی و هم‌چنین در تهیه مواد غذایی به کار می رود.
برای گرفتن سختی آب، ماده افزودنی خوارکی به عنوان نگهدارنده‌ی رطوبت، در مواد شوینده، خمیردندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
عمده صنایع مصرف‌کننده این ماده شیمیایی شامل کارخانجات تولید مواد شوینده، صنایع تصفیه آب، صنایع غذایی، صنایع سرامیک‌سازی، معدنی، صنایع تولید کاغذ, صنایع پتروشیمی و نیروگاه ها می‌باشد.

به منظور رفع روغن، چربی، گریس و غبار موجود بر روی سطح قطعات که باعث ممانعت نفوذ آب روی سطح قطعه می گردد، عملیات چربی گیری جهت زدودن آلودگی های مزبور، به سه طریق ذیل صورت می پذیرد:

مکانیزم چرب زدائی به نوع محصول و مکانیزم تولید بستگی دارد که قاعدتاً بایستی روشی اقتصادی باشد و در هر مرحله عملیات اصلاح شود. تری سدیم فسفات با توجه به ماهیت قلیایی بودنش به عنوان نفوذ کننده در چربیهای سخت از جمله پرکاربردترین مواد در چربی زدائی از سطوح مختلف و به ویژه قطعات گریس کاری شده ماشین آلات می باشد .

شرکت مینار مفتخر است با ارائه این محصول به صورت مستقیم و حذف واسطه ها برترین کیفیت را با قیمتی مناسب برای مصرف کنندگان این ماده شیمیائی فراهم آورده است . تری سدیم فسفات تولیدی شرکت مینار با درصد خلوص 99.5 ( صنعتی ) و 99.9 ( خوراکی ) از چندی پیش جایگاه ویژه ای بین مصرف کننده گان این محصول پیدا کرده است .
یکی از فرآیندهای صنعتی عملیات تمیزکاری و چربی زدایی یا گریس زدایی قطعات می باشد.
روشهای مختلفی جهت چربی زدایی مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از ساده ترین روشها فرآیند ترمومکانیکال تبخیر و تقطیر حلال چربی زدا می باشد.
جهت مشاهده فیلم و روش آن میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

http://www.aparat.com/v/2eGF0

موارد استفاده این سیستم در صنعت:
صنایع نیروگاهی و هواپیمایی
صنایع آبکاری
صنایع قطعه سازی و خودرو سازی
صنایع رنگ
صنایه دفاعی و نظامی
واحد های تعمیراتی

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - ارومیه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: چرب زدای صنعتی - تری سدیم فسفات
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :