ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

چرخ خیاطی ارزان عمده ای

چرخ خیاطی ارزان عمده ای

چرخهای خیاطی مارشال و ریکار با بیش از 50 سال قدمت در عرصه دوخت دوز دنیا مفتخر است سری های جدید این محصولات را در کشورمان عرضه نمایید این شرکت با فروشی سالانه بالغ بر دو میلیون هفتصد هزار دستگاه در دنیا جزو اولین شرکت برتر چرخ خیاطی گلدوزی درجهان می باشد این شرکت با صادرات به بیش از 50 کشور دنیا جزو برترینهای این صنعت در دنیا می باشد. .

چرخ های فوق با آخرین تکنولوژی روز دنیا در دو نوع کامپیوتری و مکانیکی است. این شرکت با داشتن 3 کارخانه در تایوان و چین و ویتنام در رده بزرگترین کارخانجات چرخ خیاطی در جهان می باشد. داشتن گواهینامهای بین المللی ازقبیل ISO 9001,2,CE,TUV خود مهر تاییدی بر کیفیت بالای محصولات است. دفتر مرکزی آن در تایوان و تمامی مراحل تولید تحت نظارت مستقیم مهندسان تایوانی و ژاپنی ساخته می شود. شرکت مارشال و ریکار با بیش از 30 سال سابقه فروش چرخ خیاطی مفتخر است نماینده انحصاری این شرکت در خاورمیانه باشد این شرکت با داشتن دفتری در امارات متحده (دبی) اجناس خود را به کشورهای خاورمیانه نیز ارائه می دهد. شرکت مارشال و ریکار با راه اندازی بیش از یکصد نمایندگی در سراسر ایران آمده دادن خدمات پس از فروش به تمامی مشتریان عزیز می باشد. در شهرهای بزرگ از قبیل تهران، اصفهان ،تبریز، مشهد، شیراز و ...دارای چندین نمایندگی می باشد این شرکت برای راحتی حال مشتریان عزیز تلاش بر این کرده که در تمامی شهرهای ایران نمایندگی خدمات پس از فروش داشته باشد حتی در شهرها و استانهای کوچک نیز شما می توانید نمایندگی مارشال و ریکار را مشاهده فرمایید. شما می توانید به مراجه به قسمت نمایندگی های تهران و شهرستانها در سایت اطلاعات مربوط به نمایندگی های مجاز شرکت را ملاحضه نمایید و نمایندگی استان یا شهر مورد سکونت خود را پیدا کنید.

افتخار این شرکت این است که اولویت کار خود را بر اساس کیفیت بالا و خدمات پس از فروش گسترده در سطح ایران بنا نموده است و با امید به یزدان بخشنده شعار خود را بر مبنا "انتخاب نیکو کیفیتی نیکو" آغاز کرده با امید به اینکه چرخ خیاطی و گلدوزی مارشال و ریکار نظر شما دوست عزیز را جلب کرده باشد برایتان از صمیم قلب آرزوی موفقیت از درگاه حق تعالی میکنیم.

در ضمن خریداران و علاقه مندانی که ساکن تهران هستند و تمایل دارند از نزدیک محصولات این شرکت را بازدید نمایند میتوانند به نمایندگی شماره یک (مرکزی )مراجعه نمایند.

آدرس نمایشگاه و فروشگاه مرکزی (شماره یک ): تهران - خیابان خیام -پایین تر از امامزاده سیدناصرالدین - نبش کوچه جزایری شماره 540

جهت دریافت تخفیف ویژه خریدارانی که از طریق اینترنت با ما آشنا شده اند با شماره ذیل تماس حاصل نمایید
***********

در ضمن جهت کسب اطلاعات از سایر نمایندگی های مجاز در تهران و شهرستانها به قسمت "نمایندگی های تهران و شهرستانها" در سایت مراجعه نمایید.
http://www.iranmarshall.ir







چرخ خیاطی ارزان
چرخ خیاطی قیمت مناسب
چرخ خیاطی مارشال
چرخ های خیاطی
محصولات نیکو
کاچیران
ژانومه
چرخ خیاطی اقساطی
چرخ خیاطی عمده ای
چرخ خیاطی ریکار

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: چرخ خیاطی ارزان عمده ای
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :