ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

چسب سرد اتصال لاستیک به فلز SB 7000

چسب سرد اتصال لاستیک به فلز SB 7000

چسب دو جزئی SB 7000 به روش سرد و جهت اتصال لاستیک به سایر اشیاء استفاده می شود. چسب سرد SB 7000 در ترکیب با 5% هاردنر HB 7000 به سادگی بر روی قطعات مورد نظر اعمال می شود و در عین سادگی پیوندی مستحکم و بادوام را تضمین می نماید.
این چسب در صنایع تسمه نقاله (کانوایر بلت ، Conveyor Belt) ، رابرلاینینگ (Rubber Lining) یا همان آستر لاستیکی داخل مخازن بیشترین کاربرد را دارد.

SB 7000 جهت چسباندن لاستیک به لاستیک ، لاستیک به فلز ، لاستیک به پارچه ، لاستیک به چوب ، لاستیک به پلی یورتان استفاده شده است و جهت چسباندن لاستیک به سایر اشیاء نیز قابل استفاده می باشد. جهت اطلاع بیشتر از موارد کاربرد و نحوه استفاده می توانید از خدمات مشاوره رایگان با کارشناسان فنی شرکت کسری بهره مند شوید.

چسب SB 7000 محصول کشور اسپانیا و مشابه چسب های آلمانی Keracol BS, SC 2000 و چسب Master-Bond محصول مالزی می باشد که همگی توسط شرکت کسری عرضه می گردند.

شرکت کسری تلاش می نماید به کمک نیروهای متعهد و مجرب و متخصصین پلیمر ، شیمی و متالورژی خود ضمن تحلیل دقیق فرآیند ، مناسب ترین محصول را به همراه پشتیبانی فنی عالی در دسترس شما عزیزان فراهم نماید.
جهت اطلاعات بیشتر می توانید از وب سایت ما دیدن فرمایید و یا با ما تماس بگیرید.برای دریافت سریع اطلاعات می توانید شماره تماس یا e-mail خود را از طریق SMS به شماره ********07 ارسال فرمایید.

Website : www.kasracompany.com
E-mail : [email protected]

آدرس : تهران ، خیابان دکتر شریعتی ، قلهک ، بالاتر از یخچال ، پلاک 1495 ، طبقه چهارم ، واحد 17 .

Kasra Co.
No.17 , Floor 4 , No. 1495 , Dr.Shariati Ave. ,Gholhak , Tehran , Iran.

شماره های تماس با ما :

4-********-021
10-********-021
********-021

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: چسب سرد اتصال لاستیک به فلز SB 7000
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :