ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

چسب سنگ مینار

چسب سنگ مینار

قیمت : به روز

چسب سنگ مینار چسب دوجزئی بر پایه پلیمری بوده و جهت چسباندن کلیه قطعات سنگی در صنایع، ترمیم مجسمه های آسیب دیده ، ساختمان سازی ، نماکاری و پر کردن حفره های سنگ های برش داده شده و پر کردن منافذ سنگ های ساختمان و عایق بندی محل هائی همانند استخر ها و نیز حمام کاربرد دارد. این چسب به دلیل داشتن زمان خشک شدن مناسب در فصول مختلف سال ، در میان گروه مصرف کنندگان خود دارای محبوبیت بالایی می باشد به اضافه این که قدرت و استحکام نهایی آن از نمونه های مشابه تولید شده بسیار بالا بوده و از کیفیت ظاهری و داخلی بالایی برخوردار می باشد. چسب سنگ مینار مقاومت خوبی در آب دارد و سرما و گرمای هوا و گذشت زمان تاثیری بر مقاومت آن ندارد. تغییر حجم چسب سنگ مینار آنقدر ناچیز و نامحسوس می باشد که در مصارف صنعتی جایگاه خاصی پیدا کرده است و صنعتگران جهت پر کردن منافذ قطعات و مدل سازی و غیره از این چسب بهره میبرند.
از خصوصیات بارز این محصول می توان به ، قابلیت تراشکاری و سنباده خوری اشاره کرد همچنین مصرف کنندگانمی توانند چسب سنگ را قبل از مصرف با رنگ مخلوط کرده تا چسبی با رنگ مورد نیاز خود بدست آورند.
چسب سنگ مینار به همراه جزء دوم خود (سخت کننده یا هاردنر) در داخل یک تیوب جداگانه عرضه میگردد و لازم است که به ازاء هر مقدار چسب سنگ به مقدار 1٪ از این سخت کننده با آن مخلوط شود تا شروع به سخت شدن کند.
چسب سنگ مینار را می توانید در شرایط مناسب و در درجه حرارت 30-5 درجه سانتیگراد بمدت 12 ماه نگهداری کنید.
کافیست یکبار این محصول را امتحان کنید و شاهد کیفیت بالای آن نسبت به نمونه های مشابه تولیدی باشید.
قیمت این محصول فوق العاده مناسب می باشد.

مشخصات فنی چسب سنگ مینار
رنگ کرم- سفید
ژل اولیه 6-4 دقیقه
ویسکوزیته در 23 درجه سانتیگراد = 400-300 پواز

این چسب قابلیت تراشکاری و سنباده خوری را دارد و مصرف کنندگان قادرند چسب سنگ مینار را قبل از مصرف با رنگ مخلوط کرده تا چسبی با رنگ مورد نیاز خود بدست آورند, همچنین با چسب سنگ مینار می توانید قطعات را به یکدیگر متصل نمایید و قطعه سازی کنید.
حلالهای ضعیف مانند نفت و گازوئیل نمی توانند به این چسب بعد از خشک شدن صدمه بزنند از اینرو می توانید آنرا در مکان های مختلف مورد استفاده قرار دهید البته باید توجه داشته باشید که وجود حلال و هر ماده دیگری در محلهای چسب خورده باعث عدم چسبیدن قطعات خواهد شد.
چسب سنگ مینار در بسته های 1 کیلو – 5 کیلو – 12 کیلو – 34 کیلو و 65 کیلو گرمی برای مصارف صنعتی تولید و عرضه می گردد و به همراه هر قوطی چسب سنگ یک بسته محتوی سخت کننده (هاردنر) نیز عرضه می گردد.
برای هرگونه اطلاعات بیشتر کافیست با ما تماس بگیرید.
ما با شما تماس بگیریم!
http://www.minar-ga.ir/products/contact.html
----------------
شرکت بازرگانی مینار از تمامی استانهای کشور نمایندگی فروش فعال می پذیرد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - ارومیه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: چسب سنگ مینار
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط