ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

چسب کاشی دوروچم

چسب کاشی دوروچم

شرکت دوروچم خاورمیانه با مشارکت و سرمایه گذاری مشترک شرکت دوروچم ایتالیاDUROCEM ITALY S.p.aتاسیس و در حال حاضر بیش از 50 محصول متنوع ساختمانی شامل انواع کفپوش های سخت صنعتی، پوششها و کفپوشهای اپوکسی و پلی یورتان ، کفپوشهای ضد اسید ، کفپوش های دکوراتیو ، ایزولاسیون و لاینینگ صنعتی، افزودنیهای بتن و بتن های الیافی (فیبرهای فلزی ،پلیمری و شیشه جایگزین با آرماتور ) تحت برند دوراچم ایتالیا را تولید می نماید.

شرکت دوراچم خاورمیانه دارای سابقه 15 ساله حضور پررنگ در پروژه های ملی و بین المللی و اجرای بیش از 160 پروژه داخلی با مجموع بیش از 1،000،000 متر مربع اجرا در صنایع مختلف مانند : نفت ، گاز و پتروشیمی ، صنایع سنگین ، خودرویی و قطعه سازی ، صنایع غذایی ، دارویی و بهداشتی در ایران و کشورهای همسایه همچنین از لیدرهای صنعت بتن الیافی در ایران می باشد.

از محصولات صاحب نام این شرکت:
کفپوش بتن سخت
سیلر بتن
کفپوش یکپارچه Duroflow
اپوکسی
بتن الیافی

چسب کاشی دوروچم از تولیدات جدید شرکت بوده که به شما امکان می دهد تا کاشی ، سرامیک و سنگ را با اطمینان کامل بر روی هر سطحی ، حتی سطوح صاف و شیشه ای نصب نمایید. این چسب دارای استحکام بی نظیر و الاستیسیته بالا می باشد. چسب کاشی دوروچم دارای 5 نوع با فرمولاسیون متفاوت می باشد. چسب های کاشی دوروچم با پایه سیمانی بوده و حاوی پلیمر و مواد معدنی می باشند.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: چسب کاشی دوروچم
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :