ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

چمن مصنوعی و کفپوش ورزشی طوس پارسه تات

چمن مصنوعی و کفپوش ورزشی طوس پارسه تات

در راستای اهداف از پیش تعیین شده در حوزه گسترش فعالیت های ورزشی تاسیس شد و در این روند اقدام به تولید و تامین ملزومات ورزشی و افزایش فضاهای ورزشی اقدام نموده که منتهی به تامین چمن ورزشی مصنوعی و طبیعی , لوازم ورزشی پارکی برای گسترش فعالیت های ورزشی همگانی , نیمکت های ورزشی , رختکن ورزشی , ضربه گیر ورزشی , نیمکت ذخیره , تیردروازه , لوازم بدنسازی , بسکتبال سقفی , پرتابل استاندارد و انواع کفپوش ورزشی با برند های مطرح دنیا و دارای استاندارد اقدام نموده است و امیدوارم که سهم به سزایی در افزایش سلامتی جامعه داشته باشیم .
شرکت طوس پارسه تات با بهره گیری از بهترین کارشناسان مجرب و متخصص در فروش و نصب ملزومات ورزشی با کیفیت و مقاوم توانسته است کلیه ملزومات ورزشی خود را با ضمانت نامه به مشتریان و شرکت ها و سازمانها ارائه کند و در این مسیر توانسته بسیاری از پروژه های بخش عمومی ، خصوصی و دولتی را از طریق انعقاد قرارداد به اجرا در بیاورد .
این شرکت در مسیر تقویت زیرساخت های ورزشی کشور و با همکاری تامین کنندگان و تولید کنندگان صنایع مختلف ورزشی توانسته عملکرد مناسبی در اجرای پروژه های ورزشی در کلیه استانهای برداشته و در این مسیر منافع جمع را به منافع حداقلی خود ترجیح داده است و این جزء شاخصه های تعریف شده ساختار شرکت طوس پارسه تات خواهد بود .
ورزش هنری است برای پرورش روان که نه تنها باعث آراستگی جسم میگردد بلکه نتیجه نهایی آن تعالی روح و اندیشه است. نیاز روزافزون به انجام فعالیتهای ورزشی و حرکت به سوی تندرستی،شرکت طوس پارسه تات را بر آن داشت تا گام در مسیر خدمت به هموطنانی بگذارد که روحیه ورزشی را الگوی زندگی خود قرار داده و راه سلامتی را در پیش گرفته اند و هدفشان چیزی جز ساختن ایرانی با نشاط و سرزنده نیست ، در همین راستا این شرکت تلاش دارد تا ورزش کردن در خانواده را به یک ارزش والای اجتماعی مبدل سازد و در این رهگذر دست یکایک عزیزانی را که با این چشم انداز همسو هستند بگرمی میفشارد. امید است در این راه با یاری ایزد پاک، موفقیت را به کمال رسانده و سهمی هر چند کوچک داشته باشیم در معرفی هر چه بیشتر ایرانیان به عنوان مردمانی شاد ، سرزنده و تندرست که از دیرباز منش پهلوانی را سرلوحه پندار، گفتار و کردار خویش قرار داده اند باشیم .

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: چمن مصنوعی و کفپوش ورزشی طوس پارسه تات
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط