ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

چوب نما ساختمان finnwood

** فروش ، اجرا و پشتیبانی کلیه محصولات ترموود Thermo wood ، رنگ و پارکت تمام چوب، توسط شرکت finnwood **


شرکت Finn wood با حدود یک قرن تجربه درخشان در کشور فنلاند (Finland ) ، با برداشت درختان و تهیه انواع چوب با روش های قدیمی و کهن قسمت های شمالی اروپا ، در سال دو هزار میلادی فعالیت خود را در زمینه فرآوری و تهیه چوب با روش Thermo Treatment آغاز نمود و در نهایت محصولاتی با کیفیت ، ماندگار و شکیل به بازار عرضه نمود .

این محصولات که نتیجه تجربه و تلاش دراز مدت مدیران این شرکت است به بازارهای خاورمیانه ، کشورهای اروپایی ، آمریکای شمالی و شرق آسیا نیز صادر می شود .

با توجه به اینکه محصولات این شرکت از گرید A و در نوع چوب نرم و سخت کشور فنلاند تهیه می شود در تولید آنها از بالاترین تکنولوژی استفاده شده که به همین دلیل شما میتوانید تفاوت و تضاد زیبای فضای بیرونی خود را هنگام استفاده از این محصولات به طور کامل مشاهده نمایید .

در مورد Thermo wood بیشتر بدانیم :

با توجه به اینکه سوزاندن ویا نیم سوزکردن چوب مقاومت ان را در برابر شرایط محیطی افزایش میدهد تحقیقات گشترده در این زمینه انجام گرفت و در نهایت روش ترمووود به عنوان یک روش بسیار خوب و موثر در بالابردن مقاومت چوب حاصل شد .
در واقع بعد از برش و تبدیل چوب به قطعه های کوچک در دستگاه thermo wood انها را تحت حرارت صد تا صد و سی درجه سانتیگراد قرار داده و همین امر باعث از بین رفتن رطوبت چوب و در نهایت خشک شدن آن می گردد . در مرحله بعد دما را تا 220 درجه سانتی گراد افزایش میدهند تا مواد داخل چوب مانند صمغ و رطوبت به طور کامل خشک شود .

تولید آنها با 2 روش استاندارد ترمو S و ترمو D صورت می گیرد :
در روشS یا Stability که دما به صد و هشتاد درجه سانتی گراد می رسد چوب بدست آمده برای قسمت های داخلی ساختمان استفاده می شود.

در روش D یا Durability که دما به دویست و بیست درجه سانتی گراد میرسد چوب حاصل شده برای قسمتهای بیرونی مناسب تر است.

ویژگی ها و مزیت های محصولات ترمووود :

وزن کمی دارند / تمایل به جذب رطوبت انها بسیار کم و صفر است / اندازه انها تغییر نمی کند و ابعاد ثابت می ماند / در برابر پوسیدگی ، عوامل جوی و حشرات موذی مقاومت بسیار خوبی دارد / دارای ظاهر و نمایی بسیار زیباست .

ترمو چوب در مکان های مختلفی مانند فضاهای داخلی و نمای ساختمان / پرچین و نرده / فلاور باکس Flower Box / پوشش پرده / کف پوش محوطه باز / پله / آلاچیق و پرگولا و ... به کار میرود .

** چوب های ترمووود که از جنس کاج هستند در مقابل همه شرایط محیطی مقاوم بوده و قبل از نصب آنها لازم است تا با رنگ های مخصوص ترموچوب رنگ شده و سپس نصب گردند . از ویژگی های بارز و مهم این رنگها میتوان به مقاومت انها در برابر UV یو وی اشاره نمود .

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: چوب نما ساختمان finnwood
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :