ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کارت خط داخلی سانترال مدل KX-TE82474

کارت خط داخلی سانترال مدل KX-TE82474

قیمت : تماس بگیرید

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
کارت 8 داخلی آنالوگ مناسب برای سانترال که ظرفیت که قابلیت اتصال در اسلات دوم و سوم دستگاه را داشته و ظرفیت سیستم را برای تلفن‌های آنالوگ افزایش می‌دهد.
برای ارتقا خطوط داخلی در سانترال کم ظرفیت مدل tes و tem انتخاب‌های مختلفی وجود ندارد بلکه از بین این دو کارت موجود با ویژگی‌ها و امکاناتی تقریبا مشابه باید یکی را انتخاب نمود این انتخاب بسته به اینکه برای اسلات دوم یا اسلات سوم دستگاه باشد متفاوت است زیرا کارت‌های جداگانه‌ای قابلیت نصب بر روی این دو جایگاه را دارند.
Te82474 کارت 8 داخلی آنالوگ است به این معنا که به 8 کاربر امکان استفاده از تلفن‌های آنالوگ را می‌دهد این کارت قابلیت نصب در دو جایگاه ارتقا موجود در دستگاه را دارد و در صورت نصب در سانترال tes 822 ظرفیت دستگاه را به 3 خط شهری و 16 داخلی ارتقا می دهد و در سانترال tem 824 ظرفیت به 6 خط شهری و 24 داخلی افزایش می یابد.
از مزایای این کارت می‌توان به قابلیت نصب بر دو جایگاه ارتقا را متذکر شد اما شاید انتخاب این کارت به این دلیل کار درستی نباشد زیرا در صورت افزایش خط شهری به سانترال باید این کارت را کنار گذاشته و کارت جدیدی را متناسب با ظرفیت دستگاه تهیه نمود که از نظر اقتصادی به صرفه نمی باشد. اما در محیط‌هایی که از این عدم ارتقا خطوط شهری اطمینان دارند خرید این کارت مناسب است
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
وب سایت: epanasonic.net
ایمیل: [email protected]
تلفن :***********
فاکس: 1000 90 88 21 98+
امور مشتریان: 2800 188 936 98+
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
جهت مشاهده آدرس و سفارش کالا به وب سایت مراجعه نمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: کارت خط داخلی سانترال مدل KX-TE82474
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :