ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

کاشت موی طبیعی FIT و FUT

کاشت موی طبیعی FIT و FUT

قیمت : 22381003

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج خیابان سرو شرقی ، مجتمع افشان پلاک 66 طبقه اول واحد 5 -
تلفن های تماس ******** و ********
کلینیک زیبایی و کاشت تخصصی موی طبیعی پرنیان با سال ها تجربه در خدمت شما عزیزان می باشد

کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت دیدن فرمایید http://plbcenter.com
توضیحات :
روش جراحی یا FUT

کلینیک پرنیان با استفاده از تکنیکهای FUT، BHT، MUG، FIT بیماران خود را درمان نموده است و توانسته است با استفاده از ترکیبی از این روشها نتایج رضایت بخشی را برای بیماران خود به ارمغان آورد.
عمل جراحی پیوند مو، یک جراحی ساده سرپائی، بدون بیهوشی، همراه با بی حسی موضعی می باشد و بیمار هیچ دردی را تجربه نخواهد کرد. این عمل حدود ۵-۴ ساعت طول می کشد. در طی عمل جراحی به دفعات از بیمار پذیرائی به عمل آمده و می توانند مشغول تماشای تلویزیون و یا مطالعه باشند و اوقات لذت بخشی را تجربه خواهند کرد.
بلافاصله بعد از عمل جراحی، بیمار بدون پانسمان مرخص شده و به محل کار یا زندگی خود باز می گردد. پس از عمل پوست سر مختصری قرمز می گردد که ۲۴ ساعت بعد از عمل این قرمزی رفع می گردد و در این مدت بیماران می توانند از یک کلاه برای پوشش ناحیه بهره ببرند. جهت سهولت و رفاه حال بیماران، یک کلاه اختصاصی از طرف مطب در اختیار بیماران قرار می گیرد.

بیمار ۴۸ ساعت بعد از عمل قادر به استحمام می باشد. جهت استحمام بیمار شامپوی مخصوصی توسط مطب در اختیار بیمار قرار می گیرد.
موهای کاشته شده به سرعت و چند ساعت بعد از عمل شروع به رشد کرده و تا ۱۴ روز پس از عمل ممکن است ۲ تا ۳ میلی متر رشد نمایند ولی در عرض ۳-۴ هفته بعد از عمل می ریزند و مجددا از ماه سوم بعد از عمل برای همیشه موهای پیوندی رشد خود را آغاز نموده و دیگر ریزش پیدا نمی کنند. چهره بیمار ده روز بعد از عمل به حالت عادی بر می گردد.
ناحیه پشت سر بیمار ممکن است دچار مختصری بی حسی شود که معمولا در عرض ۵-۱ ماه بعد از عمل رفع می گردد. چنانچه بیمار نیاز به جلسه پیوند بعدی داشته باشد، حداقل زمان بین ۲ جلسه، ۶ ماه می باشد.
این روش در حال حاضر بدلیل ایجاد تراکم بسیار زیاد و احتمال زنده ماندن بافتهای پیوندی تا حدود ۹۷ درصد، ارجح ترین روش پیوند مو می باشد. اکثر جراحان دنیا ترجیحا از این روش استفاده می کنند.
در این روش برشی روی ناحیه دهنده یا Donor در پشت سرداده می شود که اندازه این برش به عرض ۲-۵/۱ سانتی متر و طول دلخواه بنا به نیاز بیمار می باشد. بلافاصله بعد از برش هیچ شخصی متوجه خط برش پشت سر نخواهد شد. محل عمل به صورت یک خط بسیار باریک زیر موها پنهان خواهد شد که با تراشیدن موها مانند سربازان ممکن است خود را نشان دهد.
سپس بافت برداشت شده از پشت سر بیمار توسط میکروسکوپهای بسیار اختصاصی به واحد فولیکولی یا گرافت های فولیکولی تقسیم می شوند. هر گرافت می تواند شامل ۱ یا ۲ یا ۳ یا ۴ تار مو باشد.

با استفاده از میکروسکوپهای اختصاصی کاشت مو، ما قادر هستیم از هر سانتی متر مربع این بافت، تعداد ۹۵ – ۸۵ گرافت تهیه نمائیم در حالیکه در مطب هائی که از میکروسکوپ بهره مند نیستند، حداکثر می توانند ۴۵-۳۵ گرافت تهیه کرده و مابقی گرافتها زایل میگردند.
پس از آماده کردن گرافت های فو لیکولی در محلولهای خاص، پزشکان کلینیک فوق تخصصی ما با طراحی کلاسیک و استاندارد خود نقشه پیوندی جذابی را برای هر بیمار به صورت اختصاصی طراحی می کنند. پیوند واحدهای فولیکولی در ناحیه خط پیشانی به صورت میکروسکوپیک و تار به تار می باشد بطوریکه بعد از رشد موها، خبره ترین چشم ها متوجه پیوندی بودن موهای پیشانی نمی شوند. برای پیوند قسمتهای میانی و پشت سر از گرافت های ۲ یا ۳ یا ۴ تار مو استفاده می کنیم.

امروزه با توجه به پیشرفت سریع علم پیوند مو، جهت ایجاد تراکم بیشتر در ناحیه میانی و جلوی سر از ترکیب گرافتها به صورت Family graft، Recombinant، Slit graft و Slot graft استفاده می کنند که نتایج رضایت بخش تری را برای بیمار به همراه دارد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: کاشت موی طبیعی FIT و FUT
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط