ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلر زن و ازن زن شرکت کمپ

دستگاه های ازن زن و کلز زن یکی از پرکاربرد ترین و مقرون به صرفه ترین راه ها برای تصویه آب میباشد. شرکت کمپ با علم به این نکته اقدام به ساخت و تولید انواع دستگاه های ازن زن و کلر زن کرده است. این دستگاه ها با تکنولوژی روز دنیا و رعایت استانداردهای لازم و کیفیت بالا به مرحله تولید رسیده است . این شرکت نسبت به صادرات محصولات خود نیز اقدام کرده و تاکنون موفق نیز بوده است . کیفیت مطلوب و قیمت کم یکی از دلایل این موفقیت میباشند.
سیستم کلر زنی به دلیل قیمت کم و قدرت میکروب کشی و اثر ابقایی نسبتا خوب یکی از روش های متداول در دنیا و همچنین کشور ما برای تصویه آب میباشد.همچنین قابل دسترس بودن با مقادیر زیاد نیز تاثیر بسیاری در استفاده بیشتر از این روش کرده است .
کاربردهای سیستم کلرزنی :
کنترل مزه ، بو و حذف رنگ ، استفاده در سیستم گند زدایی آب و فاضلاب ، اکسیداسیون آمونیاک، آهن، منگنز و سولفید و نیز حذف BOD موجود در آب و فاضلاب
سیستم ازن زن یکی از قوی ترین روش های تصویه آب میباشد که در گند زدایی انواع آب های مصرفی در صنابع غذایی ، آب های بسته بندی ، داروسازی ها ، آب های فرایندی ، تصویه پساب های صنعتی و استخرهای شنا کاربرد فراوان دارد.
مشتریان عزیز میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت و نوع دستگاه ها به سایت اصلی شرکت کمپ مراجعه نمایند یا با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره های فنی آنها بهره ببرند .

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: کلر زن و ازن زن شرکت کمپ
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :