ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کم حجم ترین کتاب اتوکد تخصصی معماری

کم حجم ترین کتاب اتوکد تخصصی معماری

قیمت : 2500 تومان!

بنام خدا
به جرات و با استناد به نظرات مخاطبان، میتوان گفت یکی از کم حجم ترین ، کاربردی ترین و آسان ترین کتابهای آموزش اتوکد ساختمانی، کتاب «لـذت اتـوکـد» است:

کافیست "لذت اتوکد" را در گوگل جستجو کنید و یا نظرات مخاطبان را در پایگاه پشتیبانی این کتاب مطالعه نمایید.

سطح 1 این کتاب بر مبنای تجربیات کاری کاملا تخصصی (و نه صرفا تئوری) ، به صورت 100% کاربردی ، ویژه «نوآموزان» رشته های فنی بخصوص رشته «معماری» تالیف شده است که با توجه به گستردگی نرم افزار ، محدودیت زمان و حوصله کاربر ، عبارت از «حداقل مطالب مورد نیاز و ضروری» برای ترسیم نقشه است به طوری که کتاب داری 78 صفحه در قطع رقعی (14در21 سانتیمتر با وزن 100 گرم) می باشد!
پایگاه اینترنتی ویژه ای بنام «کـاربـرد» ، جهت پشتیبانی از کتاب ، با ارائه خدمات آموزشی تکمیلی از جمله رفع اشکال ، پرسش و پاسخ ، دانلود اطلاعات و فایلهای مورد نیاز، نظر سنجی و ... و اطلاع رسانی خدمات جدید راه اندازی شده و با آدرس زیر در دسترس شما است:

www.karbord.org

(سطح 2 کتاب به صورت PDF منشر شده و در پایگاه پشتیبانی کتاب موجود است،سطوح بالاتر بزودی منتشر می گردد.)

فروشگاه مرکزی:
کتابفروشی پــرهــام خیابان انقلاب ابتدای خیابان 12 فروردین تلفن ********

نظر یک کاربر حرفه ای با بیش از 12 سال تجربه:

مولف در تمام طول این کتاب تلاش کرده تا کوتاهترین راه برای آموزش را درعین وفاداری به اصل موضوع وعدم حذف نکاتی ازمسایل کلیدی نرم افزار به خواننده منتقل کند. در نظر من ایشان در این مهم موفق بوده اند. چرا که عمده وقت نوآموزان نرم افزار اتوکد - چه از طریق کتاب ها و منابع خودآموز وچه از طریق شرکت درکلاسهای آموزشگاهی - صرف یادگیری وتمرین دستوراتی غیر ضروری میشود که درنهایت نتیجه ای جز ملال آور یافتن نرم افزار یا انباشتن حجم زیادی از اطلاعات غیرضروری درذهن ، طرفی از دنیای حرفه ای استفاده ازنرم افزار اتوکد بر نمی بندند. واین به نظر من یعنی فاجعه! چرا که در اینصورت ، نوآموز اتوکد هرگز قدم درراه ترسیم حرفه ای و کم نقص با این برنامه نگذاشته و دائما تقصیر را متوجه نرم افزار و ضعفها و کاستی هایش خواهد دانست.حال آنکه دراین کتاب ، اصل بریادگیری دقیق و کم نقص نرم افزار و استفاده آسانتر از آن نهاده شده. امیدوارم این منبع به همراه مجلد های بعدی راهگشای نوآموزان نرم افزار اتوکد باشد.

در آخر:
جهت آگاه شدن از خدمات جدید (از جمله انتشار سطوح بعدی و ...) از طریق پیامک یا ایمیل میتوانید یک پیامک بدون متن یا آدرس ایمیل خود را به شماره پیامک اخنصاصی ***********200 ارسال نمایید و یا با مراجعه به پایگاه karbord.org شماره همراه یا آدرس ایمیل خود را در قسمت مربوطه ثبت نمایید.

با آرزوی بهره مندی و لذت برای شما

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: کم حجم ترین کتاب اتوکد تخصصی معماری
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط