ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کیا پنجره داوه تولید کننده درب و پنجره upvc

کیا پنجره داوه تولید کننده درب و پنجره upvc

بازسازی و نوسازی درب و پنجره UPVC دو جداره و توری با بهترین کیفیت- با شرایط ویژه و پرداخت اقساطی/********-********
شرکت کیا پنجره داوه مفتخر است با در اختیار داشتن تکلنولوژی روز دنیا با ماشین آلات با سطح فناوری بالا در تولید درب و پنجره ،واستفاده از پروفیلی قوی ودارای گواهینامه های بین المللی، برای سلایق گوناگون مشتریان انواع پنجره یو پی وی سی با طرح‌های مختلف و متنوع همچون انواع پنجره‌های قوسی، خم دار ، کشویی ،فولگس واگنی و غیره را تولید کند. درب و پنجره‌های یو پی وی سی تولیدی گروه کیا پنجره محدود به رنگ سفید یا طرح چوب نمی‌شوند، ما قادر به تحویل با هر رنگی که متناسب دکوراسیون و نمای بیرونی شما باشد هستیم مثل رنگ سرخ، آبی ، سبز زمردی، زرد مسی و بسیاری از رنگ‌های زنده دیگر ؛ رنگ به کار رفته مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی بوده و با مرور زمان کیفیت خود را از دست نخواهد داد .تنوع رنگ های درب و پنجره یو پی وی سی گروه کیا پنجره سبب می‌شود که تناسب بیشتری با دکوراسیون خانه یا محل کار شما برقرار شود.
بحثی که می‌توان بسیار به آن تاًکید کرد بازسازی و تعویض پنجره‌های عایق یو پی وی سی بدون نیاز به تخریب می‌باشد و گروه کیا پنجره این کار را توسط پروفیل‌های خاصی که مخصوص بازسازی طراحی شده‌اند انجام‌ می دهد. در این‌گونه موارد همکاران ما در گروه کیا پنجره پنجره‌های قدیمی همراه با فریم را از جای خود خارج کرده و فریم جدید را(فریم انتظار) نصب میکنند. یادآور می‌شویم با کیا پنجره و کارشناسان مجرب ما نگرانی از بابت تخریب و رنگ‌آمیزی مجدد دیوار‌ها وجود ندارد. تعویض درب و پنجره‌های یو پی وی سی در زمانی کوتاه به انجام رسیده و معمولاٌ طی یک روز این عملیات به پایان می‌رسد .
گسترش شهر‌نشینی و آلودگی محیط زیست و در نتیجه هجوم حشرات مختلف به داخل منازل و محل کار استفاده از توری های مدرن یک ضرورت گشته است. گروه کیا پنجره با هدف به وجود آوردن رفاه و آسایش هرچه بیشتر در ساختمان‌ها، نسل جدید توری های رولینگ و ثابت را با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا در اختیار هم وطنان عزیز قرار داده است.
از بارز‌ترین مشخصات توری های کیا پنجره ،می‌توان به طراحی زیبا، مدرن و در عین حال مستحکم آن با رعایت اصول فنی مهندسی اشاره کرد. توری های رولینگ گروه کیا پنجره با قابلیت نصب آسان بر روی انواع درب و پنجره با تکنولوژی جمع شوندگی خودکار، محیطی آرام و عاری از هرگونه حشرات را برای شما فراهم ‌می‌سازد.

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: کیا پنجره داوه تولید کننده درب و پنجره upvc
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط