ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

گروه بازرگانی ایمن کالا تجارت آکام _ قفل دیجیتال

گروه  بازرگانی ایمن کالا تجارت آکام _ قفل دیجیتال

شرکت آکام با بررسی عملکرد قفل های دیجیتال برندهای مختلف و آنالیز عملکرد و کیفیت قفل ها و همچنین با درنظر داشتن سطح قیمت ها و محیط های مورد استفاده این قفل ها، به انواع اولین شرکت ایرانی اقدام به اخذ نمایندگی از معتبرترین برند قفل دیجیتال کره جنوبی کرد.
قفل های دیجیتال میلره درمقایسه با قفل های سایر برندها در کیفیت و مرغوبیت در سطح عالی بوده و مشتریان عزیز میتوانند با توجه به بودجه و توان مالی خود و در نظر گرفتن محیط ، درب ها و کمدهای مورد نظرشان از مشاوره کارشناسان شرکت آکام بهره گرفته و مناسب ترین انتخاب را داشته باشند.
این قفل ها قابل نصب بر روی انواع درب های شیشه ای ، چوبی و فلزی بوده و دارای کلید مگنت و کارت نیز می باشند تا در صورت نیاز مشتری و چند کاربری بودن قفل ها استفاده شوند. انجام مراحل نصب و آموزش کار با قفل ها توسط تیم نصاب شرکت آکام انجام میگیرد.
قفل های دیجیتال میلره در محیط های اداری، دفاتر کاری، منازل وآپارتمان های مسکونی، کمد استخرها و رختکن ها، اتاق های سرور، درب های ورودی ساختمان ها، پارکینگ ها و تمامی مکان هایی که برای مشتریان عزیز حائز اهمیت و درجه ای از امنیت است قابل نصب می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت آکام به نشانی http://www.iranmilre.com مراجعه فرمایید و یا با کارشناسان فروش شرکت از طریق شماره تماس *********** (http://iranmilre.com/contact-us) ارتباط برقرار کنید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گروه بازرگانی ایمن کالا تجارت آکام _ قفل دیجیتال
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :