ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

گوشی موبایل اچ تی سی وان ایکس پلاس - HTC One X Plu

کمپانی تایوانی HTC عضو جدید خانواده گوشی‌های One خود را با نام HTC One X Plus معرفی کرد که مدل ارتقاء یافته‌ی HTC One X می‌باشد. HTC One X Plus از پردازنده چهار هسته ای NVIDIA Tegra 3 AP37 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز استفاده کرده و یک گیگابایت حافظه RAM دارد. در جلوی این گوشی، صفحه نمایش 4.7 اینچی Super LCD2 با دقت 720×1280 قرار دارد که به یک روکش ضد خش Corning Gorilla Glass 2 نیز مجهز شده است. پشت این گوشی، دوربین 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و لنز 28 میلی‌متری قرار دارد که می‌تواند با کیفیت Full HD 1080p فیلم‌برداری کند.
گوشی‌های کمپانی تایوانی HTC همیشه به کیفیت ساخت بالا معروف بوده‌اند و گوشی One X Plus نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی همانند اکثر گوشی‌های رده بالای این کمپانی، دارای بدنه یک پارچه پلی کربناتی است که کیفیت فوق‌العاده بالایی داشته و به کاهش وزن دستگاه کمک فراوانی کرده است. با اینکه One X Plus از صفحه نمایش غول آسای 4.7 اینچی استفاده می‌برد، تنها 135 گرم وزن دارد.
از نظر طراحی، این گوشی کاملا شبیه به مدل پیشین خود می‌باشد. با همان ابعاد و تنها 5 گرم سنگین‌تر. اما فقط در یک رنگ یعنی مشکی موجود خواهد بود.
HTC One X Plus شیار مموری کارت ندارد ولی حافظه داخلی 64 گیگابایتی آن، این کاستی را جبران کرده است.
برای دیدن وب سایت به شهر دیجیتال مراجعه کنید.
http://www.shahredigi.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - تکاب
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گوشی موبایل اچ تی سی وان ایکس پلاس - HTC One X Plu
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :