ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

گوشی موبایل هواوی اسند جی 610 Huawei Ascend G610

ابعاد این گوشی 142×73.6 و قطر آن نیز حدود 10 میلی متر است که برای یک گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچی، ابعاد مناسبی به شمار می‌رود. اما وزن 170 گرمی آن مقداری زیاد است که البته قابل چشم پوشیست. صفحه نمایش این گوشی از نوع IPS است که رزولوشن 960×540 را ارائه می‌نماید.
یکی از پرقدرت ترین و محبوبترین گوشی های موجود در بازار به شمار می آید. شما می توانید با استفاده از گوشی Huawei Ascend G610، به مدت طولانی مکالمه کنید ، با دوستان خود چت نموده ، ایمیل ارسال و دریافت کنید و با استفاده از سایر امکانات آن قرارهای روزانه خود را تنظیم نموده ، در اتوبوس و یا تاکسی به جای هدر دادن وقت خود در ترافیک ! به مطالعه پرداخته و یا سرگرم انجام بازی شوید این محصول یکی از شاهکارهای کمپانی Huawei در چند سال اخیر بوده است.
اگر بخواهیم مقایسه ای بین این گوشی و سایر محصولات کمپانی های بزرگی چون Apple و سامسونگ داشته باشیم باید بگوییم گوشی Huawei Ascend G610 به نوعی از نظر کاربرپسند بودن و راحتی کار با آن حائز رتبه بسیار بالایی می گردد ، همه چیز در هواوی Ascend G610 در جای مناسب خود قرار گرفته است به طوریکه کاربر به راحتی می تواند از منوی سیستم آنچه در نظر دارد انتخاب نموده و از آن استفاده نماید و مانند برخی گوشی های موبایل که دارای منوهای پیچیده هستند از اینگونه پیچیدگیها در این محصول خبری نیست.
برای دیدن وب سایت به شهر دیجیتال مراجعه کنید.
http://www.shahredigi.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - تکاب
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گوشی موبایل هواوی اسند جی 610 Huawei Ascend G610
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :