ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

EDS 7.78

EDS 7.78

این نرم افزار یک ابزار مناسب برای طراحی در رنج وسیعی از دیسیپلین های حاضر در صنعت برق می باشد. با توجه به اینکه در پروژه های صنعتی مختلف استانداردهای مورد استفاده با یکدیگر متفاوت می باشند، نرم افزار EDS علاوه بر استفاده از استانداردهای موجود، قابلیت اعمال تغییرات در طراحی را نیز به کاربر ارائه می نماید.
مجموعه نرم افزار EDSدارای سه ماژول Elecdes ، Paneldes ، Instrument Manager می باشد که ابزارهای توانمند و هوشمندی برای طراحی و گزارش گیری در اختیار مهندسان برق و ابزار دقیق و طراحان قرار می دهد.
ماژول Elecdes این نرم افزار یک ابزار مناسب برای تهیه رنج وسیعی از نقشه های برق و ابزار دقیق و تولید دیاگرام های دو بعدی بوده و قابل استفاده برای طراحان تابلوهای توزیع برق، سوئیچگیرها و سیستمهای کنترلی می باشد. این نرم افزار دارای یک مجموعه ابزارهای بسیار گسترده و کاربردی و یک کتابخانه بسیار گسترده در اتوکد بوده که به بانک اطلاعاتی یکپارچه سیستم متصل می باشد. با استفاده از قابلیهای نرم افزار Elecdes از قبیل تهیه گزارشات مجتمع روزانه، انجام اتوماتیک کارهای تکراری و تغییر یک موضوع در کل مدارک به صورت خودکار (از قبیل cross-checking circuite, sheet flipping, relay cross-referencing, tag-name duplication checks) باعث افزایش در سرعت، دقت و بازدهی مهندسان و طراحان برق می گردد. همچنین این نرم افزار قادر به تولید اتوماتیک terminal strips و wiring diagrams نیز می باشد. علاوه بر اینکه این نرم افزار در طراحی و تهیه مدارک از استاندارد های به روز دنیا استفاده می نماید، قابلیت customized شدن و تغییر در رویه طراحی را نیز به کاربر ارائه می نماید.
نرم افزارEBase که اینترفیس بانک اطلاعاتی Elecdes می باشد به کاربر اجازه می دهد که بروی دیاگرامها به همان صورتیکه بر روی مشخصات فنی و Tag های تجهیزات کار می کند، عملیات انجام دهد و تمامی اطلاعات به صورت بانک اطلاعاتی واحد همواره در اختیار کاربر و طراح خواهد بود.
می توان گفت که نرم افزار Elecdes تنها نرم افزاری می باشد که شامل تمامی عملیاتهای مورد نیاز در طراحی برق و ابزار دقیق می باشد.
ماژول  PANELDES یک ابزار بسیار توانمند برای طراحی تابلوهای الکتریکی، کابلها و سینی کابلها و تخمین سیمها و سیم بندی می باشد. این نرم افزار دارای بانک اطلاعاتی جامع همراه با اطلاعات پارامتری برای طراحی، مسیریابی و تهیه ابزارهای آنالیزی می باشد.
Paneldes قادر به محاسبات material quantities و طول سیمها و کابلها می باشد. همچنین به سادگی از محیط سه بعدی، محیط های دو بعدی مورد نیاز خود را ایجاد می نماید به صورتیکه ابعاد و محل های تصادم اجزاء را در بانک اطلاعاتی ذخیره می نماید. در این نرم افزار مسیر کابلها و سیمها و نیز چک نمودن اینترفیسها نیز به صورت اتوماتیک انجام می پذیرد. این نرم افزار قابلیت ایجاد wire labeling وwire cutting را برای تجهیزات پیش ساخته شده در کارخانجات بزرگ، به منظور کمک به پروسه اتوماسیون کارخانه دارا می باشد، به صورتیکه در تجربه های انجام شده تا 50 درصد هزینه پروسه تولید را کاهش می دهد. این نرم افزار تنها نرم افزاری است که پروسه مسیریابی کابلها و سیمها را به صورت اتوماتیک و بدون صرف هزینه و خطا و در کامپیوتر انجام و به پایان می رساند.
Paneldes همچنین قابلیت محاسبه موارد raceway fill ، cable factor ، power compatility ، cable pulling schedules و bend radius را در حین انجام مسیریابی کابل و بهینه سازی مسیر پیدا شده دارا می باشد. در حین مسیریابی کابل در صورتیکه مسیر با مشکل مواجه گردد، این نرم افزار مسیرهای جایگزین به کاربر پیشنهاد می نماید.
از دیگر قابلیتهای این نرم افزار تهیه cross section reports و drumming reports برای برش صحیح کابلها و استفاده صحیح از یک حلقه کابل می باشد. یکی از قابلیتهای مهم Paneldes در نیروگاهها تولید phenomenal cost savings می باشد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت صرفه جویی در نصب و هزینه کابلها و تجهیزات می باشد.
ماژول Protogenبرای تهیه اتوماتیک هزاران نقشه و دیاگرام تک خطی در AutoCAD بکار می رود. این نرم افزار قادر به تولید دیاگرامهای تک خطی مشابه و به تعداد نامحدود می باشد. بصورتی که تنها با تهیه یک مدل تک خطی که دارای پارامترهای متغییر می باشد و وارد نمودن پارامترها و دیاگرامهای دیگر در جداول بسیار ساده در نرم افزارهای Excell و یا Access و برقراری لینک ارتباطی بین این نقشه ها، کلیه نقشه های از یک نوع در کمتر از یک دقیقه و بدون هیچگونه اشتباه و خطا تهیه و آماده ارائه می باشند. یکی از مهمترین کاربردهای Protogen تهیه و ایجاد اتوماتیک Loop دیاگرام ها می باشد. همچنین دسته بندی هر Loop دیاگرام در فایل جداگانه و با اسم مشخص سرعت و دقت در تهیه Loop دیاگرام را به حداکثر می رساند.
ماژول INSTRUMENT MANAGER یک ابزار توانمند، ساده و کاربردی برای مدیریت بر تجهیزات جدید و تهیه مدارک سیستم می باشد که به سادگی با schematic و loop and wiring diagrams تولید شده در Elecdes و 3D modeling and cable routing ساخته شده در Paneldesقابل لینک می باشد. این ماژول قابل استفاده برای مهندسان کنترل و ابزار دقیق می باشد به صورتیکه تمامی مدارک ابزار دقیق از قبیل Data sheets ، Bill of materials reports ، Instrument Index reports ، Wiring/Terminal Strip diagrams ، Hook up Diagrams ، Loop Diagrams ، Interconnection reports ، Cables Schedule report و بسیاری دیگر از مدارکی که کاربر به صورت ویژه نیاز دارد را تولید می نماید. همچنین دارای روشهای بسیار ساده و معمول drag and drop برای اتصال تجهیزات الکتریکی و ابزار دقیق بوده و شامل بسیاری از امکانات ویندوز مانند search and replace ، copy and paste و... می باشد. بانک اطلاعاتی این نرم افزار Access ، SQL و..... می باشد. این نرم افزار دارای قابلیتهای بسیاری از قبیل Exports and Imports به بسیاری از فرمتها و نیز برقراری لینک ارتباطی به P&ID بسیاری از نرم افزارها می باشد.

جهت مشاهده لیست کامل نرم افزارها به لینک زیر مراجعه کنید :

http://pardavizheh.ir/software.html

جهت خرید نرم افزار و یا شرکت در دوره آموزشی لطفا با شماره ******** تماس حاصل فرمایید.

آدرس آموزشگاه :‌ تهران ، ‌خیابان ولیعصر ، روبروی تقاطع فاطمی ، کوچه عبده ، ‌ نبش سربداران ، ‌پلاک 21

آدرس دفتر مرکزی :‌تهران ، خیابان فاطمی ، ‌نرسیده به خیابان ولیعصر ، پلاک 23 ، طبقه 3

www.pardavizheh.ir
email : [email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: EDS 7.78
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :