ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مجموعه سخنرانی های تصویری و جنجالی دکتر انوشه با مجوز 144/2743

حتما تاکنون نام دکتر سید محمود انوشه را شنیده اید؟سخنرانی های ایشان در طی چند سال اخیر به یکی از پرطرفدارترین و پرمخاطب ترین بحث های جوانان امروز ما تبدیل شده و انصافا هم سخنرانی هایش دیدنی است طوری که خود ما برای اولین بار که به تماشای یکی از سخنرانی های ایشان نشستیم اصلا متوجه گذر زمان 3 ساعته ای که صرف شده بود نشدیم و تازه دوست داشتیم باز هم ادامه پیدا می کرد.
باور کنید تاثیرگزاری سخنان ایشان بر خود ما اثبات شد و شک نکنید هرگز و هرگز از خرید این مجموعه دیدنی پشیمان نخواهید شد و بارها و بارها آن را درکنار اعضای خانواده و دوستان تان به تماشا خواهید نشست.
تهیه و تماشای مجموعه هایی از این دست بدون تردید می تواند کمک فوق العاده ای به شیوه زندگی کنونی ما بکند می گید نه؟‌ امتحان کنید و فقط یکی از سخنرانی های دکتر سید محمود انوشه را ببینید!


از مهمترین مزایایی که محصول ما دارد این است که در پایان مجموعه راه تماس مستقیم با ایشان نیز دراختیارتان قرار می گیرد تا بتوانید سوالات و مشکلات خود را با ایشان بدون واسطه مطرح کنید و به سرعت پاسخ بگیرید.

برای مطالعه تمامی اطلاعات و خرید اینترنتی این محصول(اول دریافت درب منزل سپس پرداخت به پستچی)، و یا مشاهده محصولات مشابه لطفا از لینک سایت استفاده کنید: (بر روی عبارت "لینک سایت این آگهی" در زیر عکس محصول، کلیک کنید)
راستی تا حالا خرید اینترنتی رو تجربه کردید؟
خرید از ما رو چطور؟

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  تهران
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مجموعه سخنرانی های تصویری و جنجالی دکتر انوشه با مجوز 144/2743
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
انوشه دانلود كليپ انوشه دانلود كليپ هاي تصويري دكتر انوشه دانلود كليپ هاي انوشه مجموعه سخنراني هاي تصويري دكتر انوشه سخنراني هاي انوشه سيد محمود انوشه دكتر انوشه انوشه انصاري

آگهی های مرتبط