ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تلفن گویا-اپراتور خودکار-تلفن سخنگو-goya-ivr-sokhango-تلفن زنگ زن

تلفن گویا-اپراتور خودکار-تلفن سخنگو-goya-ivr-sokhango-تلفن زنگ زن

لينك سايت اين آگهي

قیمت : غير قابل رقابت

فناوری اطلاعات و ارتباطات نوین تهران
نرم افزار تلفن گویای پیشرفته(IVR )
مقدمه
پیرو مصوبه هیئت محترم دولت در خصوص طرح تکریم ارباب رجوع که طی بخشنامه شماره 1854/13 به مراکز دولتی ابلاغ شده است ، مراکز دولتی ملزم شده اند که امکانات و تجهیزات لازم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباط مستقیم مردم با مسئولین را فراهم سازند.ازجمله ابزارهای مناسب در جهت تسهیل این ارتباط ، تلفن گویا می باشد.
این نوشتار به بررسی امکانات سیستم تلفن گویای ستیران و بررسی کاربردهای آن می پردازد.
مقدمه ای بر تلفن گویا :
نرم افزار تلفن گویای IVR یک نرم افزار پیشرفته مرکز تلفن پاسخگوی هوشمند می باشد که در چندین نسخه جهت مراکز فعال در کلیه زمینه های کاری توسط تیم متخصص و مجرب نرم افزاری ستیران واحد نرم افزاری تعاونی فناوری اطلاعات دانشگاه طراحی و تولید شده است .
این نرم افزار بر اساس محیط برنامه نویسی تحت ویندوز طراحی شده است , بگونه ای که امکان برقراری ارتباط و دریافت اطلاعات از هر پایگاه اطلاعاتی رایج نظیر SQL و Oracel و بانک اطلاعاتی فاکس پرو و ... را , دارا بوده (یکی از وجوه تمایز نسبت به نرم افزار های مشابه , این است که دیگر نیازی به ورود مجدد اطلاعات نبوده و از اطلاعاتی که در نرم افزارهای دیگر وارد شده است استفاده می شود ) و قابل اجرا تحت تمامی نسخه های سیستم عامل ویندوز می باشد .محیط گرافیکی نرم افزار ( رابط گرافیکی کاربر ) به شکلی ساده طراحی شده تا هر شخصی که دارای اندک دانشی از اپراتوری ویندوز باشد بتواند راهبری آنرا به عهده گرفته و نیاز به تیم خاص و یا ناظر ویژه ای ندارد .نیازهای اجرائی و
سخت افزاری این نرم افزار به گونه ای است که ، روی یک سیستم کامپیوتری سادة مجهز به سیستم عامل ویندوز به راحتی کار کرده و سرویس دهی نماید .



امکانات نرم افزار تلفن کویا:
نرم افزار دارای امکانات وسیعی است که مراکز برحسب نیاز خود ، می توانند هر یک از آنها را انتخاب و مورد استفاده قرار دهند ، این امکانات عبارتند از :
1- اطلاع رسانی گویا :
این بخش به منظور دستیابی مراجعین تلفنی به اطلاعات خاص و یا برقراری ارتباط مستقیم میان مراکز و مخاطبان بصورت گویا طراحی شده است .با این امکان ، مراکز می توانند بدون هیچگونه محدودیتی ، اطلاعات سازمانی و خدمات قابل ارائه توسط مرکز را ( ضمن طبقه بندی ) بصورت گویا در اختیار مراجعین تلفنی خود قرار داده و به سادگی این اطلاعات را به روز در آورند .
پیاده سازی این بخش براساس ساختار درختی بوده که ، بخش های مختلف درخت اطلاع رسانی ، با اعداد مختلف نامگذاری شده تا مراجعین تلفنی پس از برقراری ارتباط با این سیستم ، ضمن دریافت راهنمائی های لازم بصورت گویا ، جهت دریافت اطلاعات و ورود به قسمت های مختلف درخت اطلاع رسانی ، کد هر بخش را وارد و اطلاعات مورد نظر را بصورت گویا دریافت نمایند .
راهبری این بخش از طریق محیطی که در اختیار مدیریت سیستم می باشد ، به سادگی انجام خواهد شد .
در این محیط امکان اخذ گزارش از میزان ارتباط مراجعین تلفنی ، بر اساس مناطق شهری و شهرستانهائی که با هریک از بخش های اطلاع رسانی ، مرتبط شده اند وجود دارد که از این گزارش ها می توان در امر ساماندهی بهینه اطلاعات و نظرسنجی ، استفاده نمود .
2- اطلاع رسانی مکتوب :
این بخش به منظور دستیابی مراجعین تلفنی به اطلاعات خاص ، بصورت مکتوب از طریق دستگاه دورنگار یا کامپیوتر طراحی شده است .با این امکان مراکز می توانند بدون هیچگونه محدودیتی ، اطلاعات سازمانی ، بخشنامه ها ، تسهیلات
و شرایط ارائه آنرا ضمن طبقه بندی ، بصورت فایل های متنی و یا تصویری در اختیار مراجعین تلفنی خود قرار داده و به آسانی این اطلاعات را به روز در آورند .
پیاده سازی این بخش براساس ساختار درختی بوده که ، بخش های مختلف درخت اطلاع رسانی ، با اعداد مختلف نامگذاری شده تا مراجعین تلفنی پس از برقراری ارتباط با این سیستم ، ضمن دریافت راهنمائی های لازم بصورت گویا ، جهت دریافت اطلاعات و ورود به قسمت های مختلف درخت اطلاع رسانی مکتوب ، کد هر بخش را وارد و اطلاعات مورد نظر را ، از طریق دستگاه دورنگار یا کامپیوتر ، دریافت نمایند .
راهبری این بخش از طریق محیطی که در اختیار مدیریت سیستم می باشد ، به سادگی انجام خواهد شد .


در این محیط امکان اخذ گزارش از میزان ارتباط مراجعین تلفنی ، بر اساس مناطق شهری و شهرستانهائی که با هریک از بخش های اطلاع رسانی مکتوب ، مرتبط و اطلاعات دریافت نموده اند ، وجود دارد .
3- خبرگزاری :
این قسمت جهت اطلاع رسانی و ارائه خبرهای مورد نظر سازمان به تماس گیرندگان طراحی شده است.با استفاده از این بخش افراد با تماس با سیستم تلفن گویا از خبرهای مربوط به هر بخش از سازمان مطلع می شوند.اخبار به روز قابل تغییر بوده و ایجاد تغییر و اصلاح به راحتی امکان پذیر است.

قابلیت های بخش خبرگزاری عبارتند از :
1- امکان فعال یا غیر فعال کردن خبر تعریف شده
2- امکان پخش اخبار بر حسب تاریخ
3- دسته بندی اخبار بر اساس گروه های تعیین شده
4- قابلیت ویرایش اخبار تعریف شده
5- امکان حذف اخبار
6- ضبط صدای مربوط به خبر از طریق سیستم تلفن گویا
7- قابلیت استفاده از فایلهای صوتی از پیش ضبط شده
4- صندوق صوتی :
صندوق صوتی ، یکی از پرکاربردترین بخش های این سیستم است که مراکز می توانند با این امکان بصورت نامحدود ، صندوق صوتی تعریف نمایند .به عبارتی مراکز برای هریک از اشخاص مورد نظر می توانند صندوق صوتی اختصاص داده تا از طریق آن ، مراجعین بتوانند پیغامهای خود را برای هریک از دارندگان صندوق صوتی اعلام نمایند و از طرفی دارندگان صندوق صوتی نیز می توانند ضمن تماس با این سیستم پیغام های خود را دریافت ، حذف و یا مرور نمایند .
 قابلیت های بخش صندوق صوتی عبارتند از :
1- دریافت کد و کلمه عبور جهت ورود به صندوق صوتی شخصی .
2- اعلام راهنمائی های لازم جهت مرور پیغام ها و اعلام تعداد پیغام های موجود در صندوق .
3- حذف پیغام های رسیده و یا قدیمی .
4- بایگانی پیغام های رسیده مورد نظر .
5- شنیدن تاریخ و زمان رسیدن پیغام .
6- ارسال پیغام به آدرس پست الکترونیکی صاحب صندوق .

7- ارسال پیغام متنی به تلفن همراه صاحب صندوق ، در صورت رسیدن پیغام جدید .
8- ارسال پیغام صوتی به شماره تلفن از قبل تعیین شده ، در صورت رسیدن پیغام جدید .
9- ارسال پیغام توسط یک صندوق به صندوق صوتی دیگر و دریافت پیغام ، پس از شنیدن پیغام توسط
صاحب صندوق گیرنده پیغام .
10- تعیین پیغام خوش آمد گوئی صندوق .
11- تغییر کلمه عبور صندوق .
12- قرار دادن پیغام صوتی برای صندوق مورد نظر ، توسط کسانی که عضو نمی باشند .
13- نمایش کلیه مشخصات صندوق های صوتی .
14- دریافت پیغام های عمومی موجود .
15- ارسال پیغام های عمومی به تمام صندوق های صوتی .
و…
5- امکانات بخش پرسش و پاسخ :
این بخش ویژه مراکزی طراحی شده است که ، مراجعین جهت طرح سوالات و در نهایت اخذ پاسخ سوالات خود ، با این مراکز تماس می گیرند .
روش کار این بخش بدین نحو است که ، افراد پس از وارد شدن به بخش پرسش و پاسخ ، امکان طرح سوالات خود را یافته و در نهایت سیستم بصورت خودکار به این سوال یک شماره ای اختصاص داده و آنرا اعلام می کند و در صورتی که شخص بخواهد تنها خود پاسخ سوال را دریافت نماید می تواند به سوال خود کلمه عبوری اختصاص دهد .سپس مراجعین می توانند جهت دریافت پاسخ سوال خود پس از مدت زمان اعلام شده توسط سیستم ، (که قابل تنظیم می باشد) با وارد شدن به بخش مربوطه ، شمارة سوال و کلمه عبور خود را وارد نموده و پاسخ سوال خود را دریافت نمایند .( هنگامی که پاسخ سوال توسط کارشناسان مرکز در بخش مربوطه ثبت شده باشد )
 امکاناتی که مراکز از طریق این بخش می توانند در اختیار مراجعین تلفنی خود قرار دهند عبارتند از :
1- اعلام راهنمائی های لازم جهت دسترسی به بخش مربوطه .
2- طرح سوال مورد نظر .
3- شنیدن مجدد سوال و تایید یا حذف سوال مطرح شده .
4- دریافت شماره سوال طرح شده و تعیین کلمه عبور .
5- دریافت زمان تماس ، جهت اخذ پاسخ سو ...

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  تهران
آدرس :  تهران-بزرگراه رسالت-خ استاد حسن بنا
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلفن گویا-اپراتور خودکار-تلفن سخنگو-goya-ivr-sokhango-تلفن زنگ زن
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
خودرو فرسوده فیش حج وام 18 وام خودرو کارت ویزا وام اوراق

آگهی های مرتبط