ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مرکز تماس

مرکز تماس مکانی است که تماس های تلفنی مشتریان و سایر تماس ها در آن پاسخ داده میشوند و معمولا این کار توسط اپراتورانجام می شود .تقاضا و محبوبیت مراکز تماس روز به روز در حال افزایش است.زیرا شرکت ها نیز به ارزش پشتیبانی مشتریان و متمرکز نمودن خدمات پی برده اند.این مرکز تماس قادر به حمایت از تعداد قابل توجهی از تماس های همزمان،نمایش وضعیت انها و ثبت جزییات دقیق تمام تماس ها می باشد.برخی از امکانات مرکز تماس در ذیل آمده است:
*: نظارت بر تماس ها به روش مستقیم در تمام خطوط به منظور آگاهی از نحوه ی ارائه ی سرویس اپراتور ها به مشتریان و نحوه ی سپری شدن ساعات کاری توسط کارمندان.
*:کنترل میزان در دسترس بودن کارمندان با مشاهده ی حجم تماس ها ، از مزایایی است که مرکز تماس مبتنی برVOIP به مدیران مجموعه ها برای ارائه سرویس بهتر و بهبود روند اقتصادی می دهد.به طور مثال مرکز تماس 118 نمونه بارزی از این مقوله میباشد.
از دیگر امکاناتی که CALL CENTER ارائه می دهد و نمی شود به راحتی از آنها چشم پوشی نمود، موارد زیر است:

1-گزارش مجموع تماس های ورودی و خروجی
2-طول مدت و میانگین هر مکالمه
3-مدت زمان کل مکالمات و میانگین مدت انتظار تماس گیرندگان
4-تعداد تماسهای گرفته شده به وسیله هر اپراتور
5-تعداد تماس های قطع شده و دلایل قطع ارتباط
6-کل زمان ،میانگین و حد اقل و حد اکثر زمان قبل از قطع تماس
7-میانگین، حداکثر و حداقل موقعیت در صف در زمان قطع ارتباط
8-جزئیات تماس های بی پاسخ
9-گزارش ها ی گرافیکی و نموداری
10-مونیتورینگ کل سیستم برای مجموعه

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مرکز تماس
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
call center مرکز تماس