ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

نرم افزار مدیریت واتوماسیون تالار پذیرایی

بسمه تعالی
شرکت فنی مهندسی پردازشگران قرن
نرم افزار اتوماسیون مدیریت تالارهای پذیرایی "دلفین"

شرکت فنی مهندسی پردازشگران قرن در راستای طرح تحول نرم افزاری و پیشرفت ایران عزیزمان و برای مکانیزه کردن امور جاری تالار های پذیرایی و در ادامه تولید نرم افزار های اختصاصی و صنفی ، اقدام به تولید و پشتیبانی اولین و جامع ترین نرم افزار اتوماسیون تالار های پذیرایی نموده است.این نرم افزار صرفا برای تالار های پذیرایی ،سالن های برگزاری مجالس و یا کنفرانس نوشته شده و در تمام قسمت های آن سادگی،راحتی استفاده کاربر،امنیت بالا،دقت بالا در عملیات ها،ظاهری زیبا با هسته ای محکم رعایت شده است.این نرم افزار با زبان های کاملا به روز و پیشرفته برنامه نویسی به همراه بانک اطلاعاتی SQLserver2005 طراحی و تولید شده است.
این نرم افزار شامل قسمتهای مختلف یک تالار پذیرایی اعم از:
1-امور مربوط به مراسمات شامل رزرو مراسم،عقد قرارداد با امکان محاسبات خدمات درخواستی مشتری بصورت هوشمند(صدور قرارداد در کمتر از 2 دقیقه،راحت و دقیق)،پیدا کردن تداخل در مراسمات برای جلوگیری از اشتباهات احتمالی،محاسبه نرخ مراسم و میزان تخفیفات و ... بصورت هوشمند،صدور قرارداد،فسخ قرارداد،امکان پیگیری مراسم و همچنین پیگیری رزرو انجام شده،سفارش غذا و یا خدمات خارج از تالار،سفارش غذای مازاد برای مراسم،گزارشات کاملا تخصصی از قراردادهای جاری،قراردادهای فسخ شده،قراردادهای رزرو شده،نتیجه رزرو قرارداد،نمایش قراردادهایی که بعد از رزرو ثبت شده است،هشدار سررسید مراسم (جهت پیگیری امور مربوط به مراسم اعم از غذا،خواننده،آماده کردن محیط و...)،هشدار عدم پرداخت و تسویه قبل از اجرای مراسم،هشدار پیگیری رزرو انجام شده و...
2-امور مربوط به انبارداری شامل :تعریف کالا،ورود و خرید کالا به انبار های مختلف با امکان محاسبه نرخ خرید بصورت هوشمند،خروج کالا از انبار ،گزارشات کاملا تخصصی از میزان مصرف کالا،میزان موجودی کالا(بصورت کلی و یا حتی یک کالا)،هشدار اتمام کالا و...
3-امور مربوط به پرسنل و افراد تالار شامل:تعریف پرسنل (روز مزد ،سالن کار و...)،ثبت مرخصی و یا غیبت برای کارکنان با امکان محاسبه در هنگام پرداخت حقوق،ثبت کارکرد پرسنل روز مزد برای محاسبه در هنگام پرداخت حقوق،ثبت حقوق با امکان کسر از حقوق و یا اضافه به حقوق و محاسبه حقوق پرسنل در هر ماه،هشدار سررسید پرداخت حقوق،گزارشات تخصصی از وضعیت حقوق و پرسنل و...
4-حسابداری کاملا حرفه ای و دقیق و در عین حال بسیار ساده برای کاربران شامل:ثبت هزینه های جاری ،ثبت دریافت ها بصورت نقد و چک ،ثبت پرداخت ها بصورت نقد و چک،ثبت وصولی و یا عدم وصولی چک،نمایش میزان بدهکاری و همچنین بستانکاران از تالار،گزارش بسیار دقیق و کاملا تخصصی از وضعیت مالی تالار شامل میزان پرداخت،میزان دریافت،میزان بدهکاری،چک های وصولی،چک های وصول نشده و... با امکان گزارش گیری از تاریخ تا تاریخ(در هر زمان قادر به گزارش گیری و مشخص کردن سود و زیان خود هستید)،مشخص کردن عملکرد مالی در مدت زمان انتخاب شده توسط شما(مثلا در یک ماه،چند ماه،یک سال و...)،هشدار سررسید چک های دریافتی،هشدار سررسید چک های پرداختی،هشدار بدهکاری تالار و...
5-امکانات جانبی برای استفاده بهتر شامل ماشین حساب کاربردی،دفترچه تلفن حرفه ای با امکان جستجوی پیشرفته،دسترسی به امکانات جانبی در هر جای برنامه،تعریف کاربر با امکان مشخص کردن سطح دسترسی (بیش از 25 نوع دسترسی مختلف )برای هر کاربر و...
می باشد.


از دیگر نکات قابل توجه این نرم افزار می توان به موارد ذیل اشاره داشت:
• امکان کار با برنامه بسیار راحت(کار کردن هم با کیبورد و هم با موس برای برنامه در نظر گرفته شده است)می باشد،محیطی کاملا زیبا و سادگی خاصی بین قسمت های مختلف برنامه وجود دارد،بعد از تست برنامه در تالارهای مختلف به این نتیجه نیز رسیده ایم که کار کردن با برنامه برای افراد مختلف فقط با داشتن اطلاعات بسیار ناچیز از رایانه نیز ساده و روان است.در عین حال ما نیز همواره در کنار شما هستیم.
• این برنامه به گونه ای طراحی گردیده که قادر به سفارشی کردن آن و یا پیاده سازی بر روی شبکه نیز برای مشتری در زمان بسیار اندکی میسر می باشد.
• این نرم افزار دارای 6 ماه پشتیبانی رایگان بوده،و بعد از آن نیز در صورت تمایل مدیریت تالار امکان عقد قرارداد پشتیبانی برای کاربران محترم میسر می باشد.
از جمله مزیت های دوره پشتیبانی می توان به :استفاده از نسخه های جدید بصورت رایگان،رفع عیوب سخت افزاری و یا نرم افزاری،مشاوره و رفع ابهام،و... اشاره کرد.
شما مدیران محترم تالارهای پذیرایی می توانید قبل از تهیه و نصب این نرم افزار با کارشناسان ما تماس داشته و یا حتی در صورت لزوم بصورت حضوری ، در خصوص نرم افزار و قسمت های مختلف آن مشاوره و صحبت نمایید.
 ارتباط با شرکت فنی مهندسی پردازشگران قرن – بخش فروش نرم افزارهای اختصاصی
تلفن های : ******** -021 * ********-021 فکس: ********-021
مسئول نرم افزار: مهندس شهبازی 13 21 621 0912
پست الکترونیک: [email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نرم افزار مدیریت واتوماسیون تالار پذیرایی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
نصب سخت افزار مجالس فکس

آگهی های مرتبط