پرداخت با کارتهای عضو شتاب
آگهی های جدید
- کفش کوهنوردی لسپورتیوا اکسترم
- خرید پروفیل سازه از سازه کاران
- پیمانکاری ساختمان توسط پیمانکار مجرب
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- فولاد ck45-میلگرد ck45-ورق ck45-لوله ck45-تسمه ck45
- ورق استیل 316L-استیل 316L-فولاد نسوز 316L-فولاد نسوز 316ال
- استنلس استیل - فولاد ضد زنگ
- میلگرد spk-فولاد spk-فولاد سردکار
- لوله استیل -لوله استنلس استیل-انواع لوله استیل
- میلگرد استیل 304-ورق استیل 304-تسمه استیل 304
- فولاد ck75-میلگرد ck75-فولاد فنر ck75-تسمه ck75
- ورق A36-فولاد A36--لوله A36-ورق-فولاد ساختمانی
- فولاد 2510-میلگرد 2510-تسمه 2510-فولاد ابزار
- اینکونل- فولاد مقاوم بالا-inconel-فولاد ضد خوردگی
- میلگرد 7131-فولاد سمانته 7131- میلگرد سمانته 5920
- لوله مانیسمان-لوله آتشخوار-بدون درز-درز دار
- واردات فولاد-واردات استیل-فروش فولاد-فروش استیل
- میلگرد ck15-تسمه ck15-گرد ck15-فولاد ck15
- نبشی فولادی -نبشی L-نبشی V-نبشی فابریک
- میلگرد نقره ای-گرد نقره ای- فولاد ابزار سردکار
- vcn200- میلگرد vcn200-فولاد vcn200-فولاد ابزار
کلمات کلیدی
-
dvb اکسترنال -
گیرنده دیجیتال مادیران -
receiver -
لیست قیمت فلش مموری -
خودکار ضبط صدا -
قیمت آنتن های تلویزیون -
بهترین آنتن برای تلویزیون -
انواع هارد اکسترنال -
2100 -
تقویت کننده آنتن -
gsm modem -
سیمکارت -
فروش تالیا -
mac -
edge مودم -
فروش سیمکارت -
سیم کارت تالیا -
تالیا -
کارت صدا -
عمده رم -
GSM -
مودم 3g -
فروش Divx -
گیرنده ی دیجیتالی -
گیرنده دیجیتال تلویزیون -
نمایشگر دیجیتالی -
دستگاه گیرنده دیجیتال -
اخذ نماینده فروش -
xdvb -
تعویض فلش مموری -
فروش dvd -
نرم افزار ضبط تصویر -
131 -
تغذیه -
مشخصات هارد اکسترنال -
فلش مموری ضبط برنامه -
هارد اکسترنال -
گیرنده تلویزیون دیجیتال -
ضبط -
هارد usb -
گیرنده دیجیتال 131 -
آنتن -
دریافت دیجیتال -
مموری -
نمایندگی ها -
نمایندگی فروش فلش مموری -
4 کانال -
گیرنده دیجیتالی x -
فروش فلش -
تصاویر تلویزیون -
Crm،تعامل بیشتر و بهتر با مشتری
این روزها مهمترین چالش پیش روی هر سازمان اقتصادی افزایش فروش است .در شرایط دشوار رقابت، ارتباط بهنگام و سازمان یافته با مشتریان مناسب ترین راه افزایش فروش و در عین حال کاهش هزینه هاست.crm به دست اندرکاران فروش امکان می دهد که بر تمامی مراحل گوناگون فرآیند فروش، مدیریت کنند و گام به گام و لحظه به لحظه از اولین تماس تا تأمین رضایت مشتری با وی ارتباط سازنده داشته باشند.زیرسیستم های پیگیری ، برنامه ریزی تماس ها ، گزارش دهی ، یادآوری و هشدار ، ارتباط الکترونیک ، پیام رسان ، بانک اطلاعاتی جامع ، خدمات مشتریان و دیگر امکانات متنوع چنین نرم افزارهایی به مشتریان امکان می دهد که در هرجا و هر زمان خواسته های خود را به شرکت ابلاغ کنند و اطمینان داشته باشند که نه چیزی فروگذارمی شود و نه کاری فراموش می گردد.crm تصویری کلی و روشن و در عین حال همراه با تمامی جزئیات مورد نیاز از مشتریان و فرآیند فروش به دست می دهد و این امکان را فراهم می سازد که با هر مشتری ارتباطی ویژه و کارساز برقرار کنیم تا هیچ فرصتی را برای فروش بیشتر و تأمین بهتر رضایت مشتری از دست ندهیم .
مدیریت ارتباط مشتری (Customer Relationship Management: CRM) فقط به معنی استفاده از فناوریهای روز دنیا برای افزایش فروش نیست، بلکه راهبردی است که طی آن سازمانی تلاش میکند تا با آگاهی از نیازها و رفتارهای مشتریانش، ارتباط موثرتری با آنها برقرار سازد.در واقع آنچه که میزان موفقیت سازمان در ارتباط با مشتری را رقم میزند، فلسفه تجارت آنهاست نه تجهیزات فنی.با این حال استراتژیهای CRM موفق همواره متکی بر استفاده از فناوری بوده است.
مهمترین مزیت استفاده از یک سیستم CRM، برقراری ارتباط بهتر با مشتریان کنونی خواهد بود که دستاوردهای زیر را در پی دارد:
• افزایش فروش از طریق برنامه ریزی زمانی مناسب (به کمک پیش بینی نیاز مشتری بر پایه بررسی تاریخچه تمایلات مشتری)
• شناسایی بهتر نیاز مشتریان از طریق شناخت نیازهای خاص هر مشتری
• فروش یک محصول به همراه محصولات دیگر با استفاده از ارائه و پیشنهاد محصولات مکمل و جایگزین
• مشخص کردن سودآور بودن یا نبودن هر یک از مشتریان
این امر منجر به بازاریابی بهتر محصولات و خدمات شما خواهد شد، البته به شرطی که بازاریابی هدفمند و موثر به سمت نیازمندیهای مشتریان متمرکز گردد و نیز ایجاد محصولات و خدماتی جدید و یا به روزرسانی شده به منظور کسب بازار و کسب و کار بهتر در آینده، در دستور کار قرار گیرد.
در نهایت این موارد میتوانند منجر به چنین نتایجی برای سازمان شما شود:
• افزایش رضایت و حفظ مشتریان و اطمینان از این واقعیت که خوشنامی شرکت شما محفوظ خواهد ماند و در پی آن بازار شما نیز به رشد خود ادامه خواهد داد.
• برای مشتریان موجود ارزش افزوده در پی داشته و هزینههایی که شما برای ارتباط و پشتیبانی از آنان در نظر گرفتهاید، به واسطه افزایش کارایی کل و کاهش قیمت تمام شده کالای فروش رفته، کاهش خواهد یافت.
• با تمرکز بر روی سودآورترین مشتریان و نیز رسیدگی به مشتریانی که سودآوری کمتری برای شما دارند، با استفاده از کاراترین روشها، سودآوری شما افزایش خواهد یافت.
فرزانه رنجبری
شماره تماس: ***********
آدرس ایمیل: [email protected]
کلمات کلیدی:مشتری،مدیریت،فروش بیشتر،افزایش رضایت و حفظ مشتری،
با تمرکز بر روی سودآورترین مشتریان
تلفن : | منقضی شده |
منطقه : | |
آدرس : |
در مورد: Crm،تعامل بیشتر و بهتر با مشتری
کلمات کلیدی :
آگهی های مرتبط
-
CRM جامع ،مدیریت ارتباط با مشتری ماهان -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM (Customer Relationship Management) , نرم افزار CRM , نرم افزار مدیریت فروش , نرم افزار افزایش فروش,نرم افزار فروش,سیستم مدیریت ارتباط با مشتری,ارتباط با مشتری -
مدیریت ارتباط با مشتری (crm) -
مدیریت ارتباط با مشتری CRM -
پیاده سازی (CRM)- ارتباط با مشتری -
نرم افزار ارتباط با مشتری crm -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ایده آل | نرم افزار CRM ایده آل | برنامه بازاریابی -
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM -
CRM نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری crm -
اعطای نمایندگی فروش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM -
نرم افزار CRM مدیریت ارتباط مشتری خدمات پس از فروش -
دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM -
آموزش نرم افزار CRM ماندگار- آموزش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری -
پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر بستر Microsoft CRM -
مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) -
سیستم خدمات پس از فروش طلوع , نرم افزار CRM , نرم افزار مدیریت فروش , نرم افزار افزایش فروش ,نرم افزار فروش,سیستم مدیریت ارتباط با مشتری,ارتباط با مشتری -
نرم افزار فروش/نرم افزار CRM/سیستم فروش/ نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری/سی آر ام -
مدیریت ارتباط با مشتری crm -
نرم افزارمدیریت ارتباط با مشتری crm