پرداخت با کارتهای عضو شتاب
آگهی های جدید
- کفش کوهنوردی لسپورتیوا اکسترم
- خرید پروفیل سازه از سازه کاران
- پیمانکاری ساختمان توسط پیمانکار مجرب
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- فولاد ck45-میلگرد ck45-ورق ck45-لوله ck45-تسمه ck45
- ورق استیل 316L-استیل 316L-فولاد نسوز 316L-فولاد نسوز 316ال
- استنلس استیل - فولاد ضد زنگ
- میلگرد spk-فولاد spk-فولاد سردکار
- لوله استیل -لوله استنلس استیل-انواع لوله استیل
- میلگرد استیل 304-ورق استیل 304-تسمه استیل 304
- فولاد ck75-میلگرد ck75-فولاد فنر ck75-تسمه ck75
- ورق A36-فولاد A36--لوله A36-ورق-فولاد ساختمانی
- فولاد 2510-میلگرد 2510-تسمه 2510-فولاد ابزار
- اینکونل- فولاد مقاوم بالا-inconel-فولاد ضد خوردگی
- میلگرد 7131-فولاد سمانته 7131- میلگرد سمانته 5920
- لوله مانیسمان-لوله آتشخوار-بدون درز-درز دار
- واردات فولاد-واردات استیل-فروش فولاد-فروش استیل
- میلگرد ck15-تسمه ck15-گرد ck15-فولاد ck15
- نبشی فولادی -نبشی L-نبشی V-نبشی فابریک
- میلگرد نقره ای-گرد نقره ای- فولاد ابزار سردکار
- vcn200- میلگرد vcn200-فولاد vcn200-فولاد ابزار
کلمات کلیدی
-
درب لولایی شیشه ای -
تکمیل سبد غذایی -
تولید کننده عمده مواد غذایی -
برجهای ساحل قو -
برجهای قو الماس خاورمیانه -
نوروز 93 -
لیست پرواز های تبریز مشهد -
دانلود نمونه پیش فاکتور خرید خودرو در word -
لیزر گرم کننده -
موس بی سیم طرح اپل -
کلید تایمر دار کولر آبی -
مودم وایرلس -
link -
8901 -
سازگار ارقام -
3 سال گارانتی -
فروش ویژه مودم های TP -
مودم بی سیم تی پی لینک -
رفع عیب ویندوز -
رفع عیب کامپیوتر -
نصب نرم افزارهای تخصصی -
عیب یابی ویندوز -
رفع مشکلات ویندوز -
نصب و ارتقاء درایور -
عیب یابی سخت افزار -
عیب یابی سخت افزار کامپیوتر در محل -
رفع اشکال کامپیوتر در محل -
تعمیر ویندوز 7 -
فروش قطعات کامپیوتر در محل -
فروش قطعات در تبریز -
فروش لوام جانبی با مناسبترین قیمت -
فروش قطعات کامپیوتر و لپ تاپ -
اورژانس کامپیوتر تبریز -
نصب درایور لپ تاپ -
رفع عيب ویندوز -
دیکشنری -
نصب درایور -
بازيابي اطلاعات -
تعمیرات لپ تاپ -
اورژانس کامپیوتر -
خدمات کامپیوتر در محل -
تبریز کامپیوتر -
ویروس کشی -
تعمیرات سخت افزار -
عیب یابی کامپیوتر -
در تبریز -
تعمیر کامپیوتر در منزل -
نصب ویندوز در محل -
افزایش سرعت کامپیوتر -
نصب ویندوز 7 -
باشگاه مشتری
باشگاه مشتری
چکیده: در سالهای اخیر رقابت بر سر جذب و حفظ مشتریان به توسعه استراتژی های بازاریابی رابطه ای منجر شده است.شرکتهای در حال توسعه، آمیزه ای از ابزارهای بازاریابی رابطه ای، برای جذب و حفظ مشتریان سودآور هستند.یکی از این ابزارها، باشگاه مشتری است.بر اساس مفهوم بازاریابی رابطه ای، تمرکزاصلی بر روی جذب مشتریان جدید نبوده است، بلکه بر روی گسترش روابط با مشتریان فعلی بوده است.اخیرا توجه شرکتها به بازاریابی رابطه ای، نقطه آغازی برای شرکتها بوده است که باشگاههای مشتری را تاسیس کنند.در این مقاله ضمن ارائه مفاهیم مربوط به باشگاه مشتری وبیان اهداف آن، زنجیره حفظ کنندگی باشگاه مشتری و پیامدهایی که حفظ مشتری به دنبال دارد، نشان داده شده است.در پایان به تشریح گامهایی در جهت ایجاد یک باشگاه مشتری اثربخش پرداخته شده است.
ادامه مقاله را در لینک زیر مشاهده نمایید:
http://www.toluecrm.com/art_show?art_id=148
شرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع با سابقه بیش از یک دهه در تولید و صادرات نرم افزار جهت ساماندهی بخش فروش، کاهش هزینه ها و افزایش سود خالص سازمانها نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) را طراحی نموده و به کلیه شرکتهای تولیدی، خدماتی و بازرگانی عرضه می نماید.
برخی از امکانات این نرم افزار:
1. ورود مشخصات و اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی و پرسنل مرتبط
2. ثبت نحوه آشنایی و روانشناسی مشتری و تعیین کارشناس مرتبط با مشتری
3. گروه بندی و رده بندی مشتریان (بالقوه ، فعال و ...)
4. آرشیو کلیه ارتباطات مشتریان به همراه جزییات هر ارتباط (شخص تماس گیرنده، زمان ارتباط، نتیجه ارتباط)
5. امکان ایجاد پیوست به فایل های مرتبط با مشتری
6. ثبت ارسال نمونه کالا و جوایز برای مشتریان و نمایندگی ها
7. نظرسنجی و رضایت سنجی مشتریان
8. قابلیت تعریف وظیفه جهت ارتباطات بعدی با مشتریان (شامل پیگیری ها، قرار های ملاقات و جلسات کاری و ...) و یا وظایف درون سازمانی همراه با آلارم دهی در زمان تعیین شده ** کنترل کارتابل کلیه کاربران توسط مدیر
9. صدور و چاپ پیش فاکتور
10. صدور و چاپ فاکتور
11. سیستم انبار(چک کردن موجودی محصولات هنگام صدور پیش فاکتور و فاکتور، آلارم هنگام به حداقل رسیدن کالاها و ...)
12. ثبت قراردادهای عقد شده با مشتریان
13. ثبت تراکنش مالی مشتریان شامل نقد و چک و اقساط و وام و فیش و حواله و pos
14. تعریف بازاریابان مختلف، درصد آنها و حساب هر بازاریاب
15. تعریف نمایندگی ها و عاملین فروش
16. تعریف تامین کنندگان سرویس ها و محصولات مورد ارائه شرکت
17. ثبت اطلاعات رقبای کاری
18. تعریف محصولات وخدمات به همراه هزینه هر یک
19. خدمات پس از فروش
20. پیگیری پرونده های شکایات مشتریان
21. مدیریت پیشنهادات و انتقادات
22. تعریف کاربران با امکان تعیین الگوهای سطوح دسترسی روی فرمها و اطلاعات قابل مشاهده توسط هر یک از کاربران
23. دفترچه تلفن و آدرس ها
24. امکان کالر آی دی (Caller ID) و نمایش سابقه ارتباطی با مشتریان در هنگام تماس ایشان
25. امکان ذخیره فایل صوتی مذاکره با مشتری و درج در پرونده ارتباطات با مشتری
26. یادآور سیستم شامل تاریخ های پایان قرارداد، گارانتی، سررسید اقساط، سررسید چک ها، تولد، ازدواج، تاسیس شرکت با قابلیت هشدار روی کامپیوتر
27. قابلیت ارسال اس ام اس، ایمیل، فکس و نامه به شکل گروهی، با نام خود مشتری و ثبت در پرونده مشتری
28. قابلیت دریافت اس ام اس
29. امکان تخصیص کارتهای اشتراک یا کارت تخفیف
30. انجام جستجوی پیشرفته و فیلتر کردن داده ها در کمترین زمان
31. خروجی با فرمت های مختلف مانند اکسل، pdfو ... از کلیه اطلاعات
32. کمک به تحلیل، بررسی و تصمیم سازی مدیران سازمان توسط گزارشات مختلف مانند گزارش مشتریان، گزارش بازارهای هدف، گزارش قراردادها، گزارش چک و قسط ها، گزارش فاکتورها، گزارش بازاریاب ها، گزارش پیگیری ها، گزارش ارتباط با مشتریان، گزارشات آماری(به صورت نمودارهای دایره ای و میله ای)، گزارشات نموداری و مقایسه ای فروش، گزارشات با چاپ دلخواه از دیتاگریدها
نسخه تحت وب CRM طلوع علاوه بر امکانات فوق، دارای ویژگیهای زیر می باشد:
1. قابلیت اجرا تحت وب و دسترسی بدون محدودیت زمان و مکان (دسترسی از راه دور)
2. امکان اختصاص نقش های متفاوت به هر یک از اشخاص و شرکتها
3. امکان گروه بندی n سطحی مشتریان و محصولات
4. قابلیت ثبت و نمایش آدرس مشتری بر روی Google Map
5. قابلیت نمایش تاریخچه رکوردها در بخش History
6. امکان نمایش وظایف در قالب نمودار گانت چارت
7. امکان تعریف دشبورد و نمودارهای آماری
8. ثبت سفارشات مشتری
9. تعریف پروژه و نقش های مرتبط با آن
10. پاسخگویی اتوماتیک از طریق SMS
11. قابلیت دریافت ایمیل، اس ام اس و ثبت در پرونده مشتری به صورت اتوماتیک
12. قابلیت ارسال فاکتور و پیش فاکتور به ایمیل و یا فکس مشتری
13. قابلیت ورود اطلاعات مشتریان از فایل Excel
14. ثبت یادداشت های روزانه
15. پیام رسان (Messenger)
16. قابلیت ارتباط با سیستم VoIP
17. قابلیت ارتباط با وب سایت
همچنین در نرم افزارهای فوق امکان سفارشی سازی مطابق با نیازهای هر سازمانی وجود دارد.
شرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع با سابقه بیش از یک دهه در تولید و صادرات نرم افزار جهت ساماندهی بخش فروش، کاهش هزینه ها و افزایش سود خالص سازمانها، نرم افزار CRM ) مدیریت ارتباط با مشتری) را طراحی نموده و به کلیه شرکتهای تولیدی، خدماتی و بازرگانی عرضه می نماید
جهت دانلود توضیحات کاملتر در مورد ویژگی های نرم افزار CRM تحت وب طلوع به آدرس http://www.toluesoft.com/fa/price/view/8/Tolue_CRM_web-based.pdf
و دانلود توضیحات کاملتر در مورد ویژگی های نرم افزار CRM تحت شبکه طلوع به آدرس http://www.toluesoft.com/fa/price/view/15/toluecrm.pdf مراجعه نمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت www.toluesoft.com و یا www.toluecrm.com مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های ********- 021 و ******** - 021تماس حاصل نمایید.
تلفن : | منقضی شده |
منطقه : | تهران |
آدرس : | خیابان شریعتی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر غربی - پلاک 264 واحد 7 شرقی |
در مورد: باشگاه مشتری
کلمات کلیدی :
آگهی های مرتبط
-
تسبیح مار بی نظیر و کم یاب(بخون مشتری ... -
110متر جنب باشگاه حجاب -
رو مبلی اعلی تخفیف غدیر به صد مشتری ... -
باشگاه و مدرسه فوتبال سپندار -
کارت عضویت باشگاه انقلاب با پارکینگ -
هوای مشتری پسند -
مشتری واقعی تماس بگیره تخفیف خوبی بهش میدم -
باشگاه بدنسازی،ایروبیک،زومبا -
فروش وسایل باشگاه بدنسازی -
ساک باشگاه -
اجاره بوفه باشگاه بدنسازی -
بوفه باشگاه بدنسازی -
فروش کلی وسایل باشگاه بدنسازی -
کاغذ دیواری پوستری در عکس وابعاد دلخواه مشتری -
ضبط صوت خانگی کاملا سالم با مشتری وقعی ... -
آرایشگر با مشتری -
88متری باشگاه سوم غربی تهرانسر -
باشگاه تخصصی بانوان چهل سی -
800 متر باشگاه بر اشرفی -
مشتری پلی3