ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری Customer Relationship Management CRM

Customer Relationship Management CRM
تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان :
مدیریت ارتباط با مشتریان مجموعه فعالیت هایی است که یک بنگاه اقتصادی به منظور شناسایی ، پیدا کردن ، جذب ، توسعه و حفظ وفاداری مشتریان سودآور به وسیله ارائه کالاها و خدمات مناسب در زمان مناسب و با هزینه مناسب انجام می دهد.CRM روابط بین شرکت و مشتریان ، شرکای تجاری ، عرضه کنندگان و کارمندان را تسهیل می کند.

به عنوان مثال، ممکن است شرکتی یک پایگاه داده در مورد مشتریان خود داشته باشد که دارای جزئیات کامل و کافی در مورد مشتریان در ان موجود می باشد.مدیریت، فروشندگان، ارائه کننده خدمات، و شاید مشتری به طور مستقیم می توانند به اطلاعات دسترسی پیدا نمایند.میتوان از این اطلاعات برای تطبیق کالا و خدمات با نیازهای مشتری بر اساس یک برنامه مدون استفاده نمود، یادآوری نمودن خدمات مورد نیاز مشتریان ، سایر محصولاتی که مشتری خریداری نموده است، و غیره.

همزمان با توسعه تکنولوژی اطلاعات ، تکنولوژی‌ها و مفاهیم جدیدی در عرصه کسب و کارها مطرح شده است که یکی از مهمترین آنها، بحث CRM است.حصول رضایت و کسب فاداری مشتریان در فضای رقابتی در تمام کسب و کارها و بخصوص در بخش خدمات به یکی از استراتژیهای اصلی مدیران تبدیل شده است .

www.iranbsc.com

بطور خاص در صنایعی همانند بانکداری، اتومبیل، مخابرات، گردشگری، هتل‌داری ؛ مدیریت ارتباط با مشتریان از اهمیت بالائی برخوردارشده و مدیران این صنایع توجه ویژه ای به آن نشان میدهند.توجه به این نکته ضروری است که CRM تنها یک ابزار تکنولوژیک نبوده بلکه یک فلسفه جدید کسب و کار است و لذا سازمان‌هائی در برخورد با این پدیده موفق اند که آنر ا به‌خوبی درک نموده و از آن به‌عنوان یک فلسفه و متدولوژی کسب و کار بهره گیرند.

سازمان‌هائی که CRMرا بدینگونه مورد استفاده قرار می‌دهند در فضای رقابتی موفقتر عمل کرده و توانائی جذب و نگهداری مشتریان بیشتری نسبت به رقبای خود را خواهند داشت .بدیهی است که این موفقیت‌ها در سایه رضایتمندی و وفاداری مشتریان حاصل می‌شود که این رضایتمندی نیز به نوبه خود در اثر مراقب‌ها و توجهات سازمان به مشتری (یعنی همانا به‌کارگیری CRM ) محقق می‌شود.
در کارگاهی که گروه مشاوران ما در سازمان برگزار می‌کنند، با چنین رویکردی به CRM نگریسته، ابزار و تکنولوژی آن معرفی و متدولوژی مناسبی برای اجرای آن ارائه خواهد گردید.
تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان:
مدیریت ارتباط با مشتریان مجموعه فعالیت هایی است که یک بنگاه اقتصادی به منظور شناسایی ، پیدا کردن ، جذب ، توسعه و حفظ وفاداری مشتریان سودآور به وسیله ارائه کالاها و خدمات مناسب در زمان مناسب و با هزینه مناسب انجام می دهد.CRM روابط بین شرکت و مشتریان ، شرکای تجاری ، عرضه کنندگان و کارمندان را تسهیل می کند.

با در نظر گرفتن یک صنعت به خصوص، مدیریت ارتباط با مشتری CRM شامل:

کمک به بخش بازاریابی برای شناسایی و هدف قرار دادن بهترین مشتریان خود، مدیریت کمپین های بازاریابی و تولید محصولات با کیفیت.کمک به سازمان در جهت بهبود فروش تلفنی Telesales، حساب، و مدیریت فروش از طریق بهینه سازی اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط کارمندان متعدد و ساده فرآیندهای موجود (برای مثال، گرفتن سفارشات با استفاده از دستگاه تلفن همراه).

اجازه حواهد داد تا روابط فردی با مشتریان شکل گیرد .هدف، بهبود رضایت مشتری و به حداکثر رساندن سود و شناسایی مشتریان سودآور و ارائه بالاترین سطح از خدمات به آنها است.نیازهای مشتری را شناسایی و به طور ایجاد روابط موثر بین مشتری و شرکت، CRM مشتری گراست، و کمکی است برای شرکای شرکت در حوزه توزیع محصولات.

بسیاری از سازمان ها از نرم افزار CRM در جهت مدیریت روابط عمومی خود استفاده می نمایند.

استراتژی تجاری CRM
استراتژی CRM باید مطابق بر رسالت و هدف سازمان به منظور مهار و کنترل نرم افزار CRM و نیز دستیابی به اهداف تجاری و منفعت ارتباط با مشتریست .استراتژی های CRM متفاوت است، با این حال، استراتژی های موفق، چندین مورد مشترک دارند:

تطبیق و هماهنگی بین هدف سازمان و استراتژی CRM، یک استراتژی قوی مستقیما متاثر از هدف های شرکت بوده و چشم انداز شرکت را حمایت و پشتیبانی می نماید.

استراتژی CRM باید بر مشتری متمرکز شده باشد.
استراتژی CRM باید از حمایت مدیریت اجرایی برخوردار و توسط تمامی کارکنان سازمان مورد حمایت فرار گیرد.کارکنان و مدیریت به صورت کلامی و فعال از استراتژی CRM حمایت نمایند.
استراتژی های CRM، درست مثل سایر استراتژی های کسب و کار،پروسه تکراریست.

خدمات تیم مشاوران ایران بی.اس.سی IRANBSC رای سازمان ها و موسسات انتفاعی و غیر انتفاعی شامل:

- در کارگاهی که گروه مشاوران ما در سازمان برگزار می کنند، با چنین رویکردی به CRM نگریسته، ابزار و تکنولوژی آن معرفی و متدولوژی مناسبی برای اجرای آن ارائه خواهد گردید.

- برنامه ربزی و پیاده سازی CRM بر مبنای ساخت سازمانی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  تهران
آدرس :  تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سیستم مدیریت ارتباط با مشتری Customer Relationship Management CRM
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط