پرداخت با کارتهای عضو شتاب
آگهی های جدید
- کفش کوهنوردی لسپورتیوا اکسترم
- خرید پروفیل سازه از سازه کاران
- پیمانکاری ساختمان توسط پیمانکار مجرب
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- فولاد ck45-میلگرد ck45-ورق ck45-لوله ck45-تسمه ck45
- ورق استیل 316L-استیل 316L-فولاد نسوز 316L-فولاد نسوز 316ال
- استنلس استیل - فولاد ضد زنگ
- میلگرد spk-فولاد spk-فولاد سردکار
- لوله استیل -لوله استنلس استیل-انواع لوله استیل
- میلگرد استیل 304-ورق استیل 304-تسمه استیل 304
- فولاد ck75-میلگرد ck75-فولاد فنر ck75-تسمه ck75
- ورق A36-فولاد A36--لوله A36-ورق-فولاد ساختمانی
- فولاد 2510-میلگرد 2510-تسمه 2510-فولاد ابزار
- اینکونل- فولاد مقاوم بالا-inconel-فولاد ضد خوردگی
- میلگرد 7131-فولاد سمانته 7131- میلگرد سمانته 5920
- لوله مانیسمان-لوله آتشخوار-بدون درز-درز دار
- واردات فولاد-واردات استیل-فروش فولاد-فروش استیل
- میلگرد ck15-تسمه ck15-گرد ck15-فولاد ck15
- نبشی فولادی -نبشی L-نبشی V-نبشی فابریک
- میلگرد نقره ای-گرد نقره ای- فولاد ابزار سردکار
- vcn200- میلگرد vcn200-فولاد vcn200-فولاد ابزار
کلمات کلیدی
-
فروش گیرنده دیجیتال -
arena 9 -
اسپانیا -
فروش کارت dvb -
گیرنده دیجیتال -
هارد -
زبان فرانسه -
کارت DVB -
MP3 -
اسپانیا در ایران -
dvb -
DVB کارت -
پذیرش آلمان -
950 -
"فروش MP3" -
جی پی اس مارشال -
gps marshal -
marshal 431 -
جی پی اس 431 -
قیمت جی پی اس مارشال -
امرشال -
جی پی اس 430 -
gps430 -
modem -
DELL -
usb -
قیمت نوت بوک -
فکس مودم -
مودم -
قیمت مودم -
قیمت خرید نوت بوک -
vista -
خرید نوت بوک -
نصب ویندوز -
dell قیمت -
مودم اکسترنال -
نوت بوک -
مودم نوت بوک -
مودم اکسترنال DELL -
قیمت عمده -
فکس -
xp -
نصب مودم در ویندوز 7 -
نوت بوک قیمت -
قیمت مودم ها -
خرید عمده -
ویندوز -
usb dvb -
dvb تهران -
جی پی اس -
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری Customer Relationship Management CRM
Customer Relationship Management CRM
تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان :
مدیریت ارتباط با مشتریان مجموعه فعالیت هایی است که یک بنگاه اقتصادی به منظور شناسایی ، پیدا کردن ، جذب ، توسعه و حفظ وفاداری مشتریان سودآور به وسیله ارائه کالاها و خدمات مناسب در زمان مناسب و با هزینه مناسب انجام می دهد.CRM روابط بین شرکت و مشتریان ، شرکای تجاری ، عرضه کنندگان و کارمندان را تسهیل می کند.
به عنوان مثال، ممکن است شرکتی یک پایگاه داده در مورد مشتریان خود داشته باشد که دارای جزئیات کامل و کافی در مورد مشتریان در ان موجود می باشد.مدیریت، فروشندگان، ارائه کننده خدمات، و شاید مشتری به طور مستقیم می توانند به اطلاعات دسترسی پیدا نمایند.میتوان از این اطلاعات برای تطبیق کالا و خدمات با نیازهای مشتری بر اساس یک برنامه مدون استفاده نمود، یادآوری نمودن خدمات مورد نیاز مشتریان ، سایر محصولاتی که مشتری خریداری نموده است، و غیره.
همزمان با توسعه تکنولوژی اطلاعات ، تکنولوژیها و مفاهیم جدیدی در عرصه کسب و کارها مطرح شده است که یکی از مهمترین آنها، بحث CRM است.حصول رضایت و کسب فاداری مشتریان در فضای رقابتی در تمام کسب و کارها و بخصوص در بخش خدمات به یکی از استراتژیهای اصلی مدیران تبدیل شده است .
www.iranbsc.com
بطور خاص در صنایعی همانند بانکداری، اتومبیل، مخابرات، گردشگری، هتلداری ؛ مدیریت ارتباط با مشتریان از اهمیت بالائی برخوردارشده و مدیران این صنایع توجه ویژه ای به آن نشان میدهند.توجه به این نکته ضروری است که CRM تنها یک ابزار تکنولوژیک نبوده بلکه یک فلسفه جدید کسب و کار است و لذا سازمانهائی در برخورد با این پدیده موفق اند که آنر ا بهخوبی درک نموده و از آن بهعنوان یک فلسفه و متدولوژی کسب و کار بهره گیرند.
سازمانهائی که CRMرا بدینگونه مورد استفاده قرار میدهند در فضای رقابتی موفقتر عمل کرده و توانائی جذب و نگهداری مشتریان بیشتری نسبت به رقبای خود را خواهند داشت .بدیهی است که این موفقیتها در سایه رضایتمندی و وفاداری مشتریان حاصل میشود که این رضایتمندی نیز به نوبه خود در اثر مراقبها و توجهات سازمان به مشتری (یعنی همانا بهکارگیری CRM ) محقق میشود.
در کارگاهی که گروه مشاوران ما در سازمان برگزار میکنند، با چنین رویکردی به CRM نگریسته، ابزار و تکنولوژی آن معرفی و متدولوژی مناسبی برای اجرای آن ارائه خواهد گردید.
تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان:
مدیریت ارتباط با مشتریان مجموعه فعالیت هایی است که یک بنگاه اقتصادی به منظور شناسایی ، پیدا کردن ، جذب ، توسعه و حفظ وفاداری مشتریان سودآور به وسیله ارائه کالاها و خدمات مناسب در زمان مناسب و با هزینه مناسب انجام می دهد.CRM روابط بین شرکت و مشتریان ، شرکای تجاری ، عرضه کنندگان و کارمندان را تسهیل می کند.
با در نظر گرفتن یک صنعت به خصوص، مدیریت ارتباط با مشتری CRM شامل:
کمک به بخش بازاریابی برای شناسایی و هدف قرار دادن بهترین مشتریان خود، مدیریت کمپین های بازاریابی و تولید محصولات با کیفیت.کمک به سازمان در جهت بهبود فروش تلفنی Telesales، حساب، و مدیریت فروش از طریق بهینه سازی اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط کارمندان متعدد و ساده فرآیندهای موجود (برای مثال، گرفتن سفارشات با استفاده از دستگاه تلفن همراه).
اجازه حواهد داد تا روابط فردی با مشتریان شکل گیرد .هدف، بهبود رضایت مشتری و به حداکثر رساندن سود و شناسایی مشتریان سودآور و ارائه بالاترین سطح از خدمات به آنها است.نیازهای مشتری را شناسایی و به طور ایجاد روابط موثر بین مشتری و شرکت، CRM مشتری گراست، و کمکی است برای شرکای شرکت در حوزه توزیع محصولات.
بسیاری از سازمان ها از نرم افزار CRM در جهت مدیریت روابط عمومی خود استفاده می نمایند.
استراتژی تجاری CRM
استراتژی CRM باید مطابق بر رسالت و هدف سازمان به منظور مهار و کنترل نرم افزار CRM و نیز دستیابی به اهداف تجاری و منفعت ارتباط با مشتریست .استراتژی های CRM متفاوت است، با این حال، استراتژی های موفق، چندین مورد مشترک دارند:
تطبیق و هماهنگی بین هدف سازمان و استراتژی CRM، یک استراتژی قوی مستقیما متاثر از هدف های شرکت بوده و چشم انداز شرکت را حمایت و پشتیبانی می نماید.
استراتژی CRM باید بر مشتری متمرکز شده باشد.
استراتژی CRM باید از حمایت مدیریت اجرایی برخوردار و توسط تمامی کارکنان سازمان مورد حمایت فرار گیرد.کارکنان و مدیریت به صورت کلامی و فعال از استراتژی CRM حمایت نمایند.
استراتژی های CRM، درست مثل سایر استراتژی های کسب و کار،پروسه تکراریست.
خدمات تیم مشاوران ایران بی.اس.سی IRANBSC رای سازمان ها و موسسات انتفاعی و غیر انتفاعی شامل:
- در کارگاهی که گروه مشاوران ما در سازمان برگزار می کنند، با چنین رویکردی به CRM نگریسته، ابزار و تکنولوژی آن معرفی و متدولوژی مناسبی برای اجرای آن ارائه خواهد گردید.
- برنامه ربزی و پیاده سازی CRM بر مبنای ساخت سازمانی
تلفن : | منقضی شده |
منطقه : | تهران |
آدرس : | تهران |
در مورد: سیستم مدیریت ارتباط با مشتری Customer Relationship Management CRM
کلمات کلیدی :
آگهی های مرتبط
-
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM (Customer Relationship Management) , نرم افزار CRM , نرم افزار مدیریت فروش , نرم افزار افزایش فروش,نرم افزار فروش,سیستم مدیریت ارتباط با مشتری,ارتباط با مشتری -
سیستم خدمات پس از فروش طلوع , نرم افزار CRM , نرم افزار مدیریت فروش , نرم افزار افزایش فروش ,نرم افزار فروش,سیستم مدیریت ارتباط با مشتری,ارتباط با مشتری -
فناوران آراد اندیش - مجری سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری crm و پورتال سازمانیS sharepoint -
نرم افزار CRM/ نرم افزار فروش/سیستم فروش/نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری/ سی آر ام -
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM -
سیستم ارسال Email(ایمیل) طلوع, نرم افزار CRM , نرم افزار مدیریت فروش , نرم افزار افزایش فروش ,نرم افزار فروش,سیستم مدیریت ارتباط با مشتری,ارتباط با مشتری -
نرم افزار فروش/نرم افزار CRM/سیستم فروش/ نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری/سی آر ام -
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM -
پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر بستر Microsoft CRM -
دانلود مقالات CRM customer relationship management رشته مدیریت 2012 -2013 -
مدیریت ارتباط با مشتری CRM -
مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) -
دریافت فکس از طریق نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع (Tolue CRM) مبتنی بر سیستم VOIP -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری crm -
آموزش نرم افزار CRM ماندگار- آموزش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ایده آل | نرم افزار CRM ایده آل | برنامه بازاریابی -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM هزاره سوم -
مدیریت سیستم VOIP با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت ایده پرداز طلوع (Tolue CRM) -
مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) -
سیستم جامع مدیریت ارتباط با مشتری در بیمه