ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع تحت وب

به نام خدا

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع تحت وب
محصول شرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع
در یک نگاه:


این نرم افزار دارای بخش‌های اتوماسیون فروش، اتوماسیون بازاریابی و پشتیبانی مشتری می‌باشد.

1-ثبت اطلاعات مشتریان
اطلاعات کلیه مشتریان اعم از مشتریان حقیقی و حقوقی در این بخش ثبت می‌گردند.

 ورود مشخصات اشخاص شامل :
• کد : به صورت اتوماتیک ثبت می‌گردد و البته قابل ویرایش توسط کاربر جهت ورود کدهای از قبل تعریف شده نیز می‌باشد.
• پیشوند (دکتر، مهندس،...)
• نام و نام خانوادگی
• کشور، استان، شهر، منطقه
• تصویر شخص
• روانشناسی شخص
• تعیین نقش‌های مختلف برای شخص: یک شخص در این بخش علاوه بر اینکه مشتری شرکت ماست، می‌تواند نقش‌های دیگری نیز داشته باشد.به طور مثال همزمان مشتری یکی از شرکت‌ها، تامین کننده یک شخص یا شرکت دیگر و رقیب شخص یا شرکتی دیگر می‌باشد.پس در زمان ارتباط با این شخص می‌توانیم با یک ارزیابی کوتاه کلیه وابستگی‌های شخص را در نظر گرفته و از ارتباطات موجود استفاده کنیم

• کلیه اطلاعات تماسی به تعداد نامحدود اعم از تلفن و فکس (شامل کد کشور، کد شهر، شماره تلفن، داخلی)، موبایل، ایمیل، وب سایت، آدرس همراه با تعیین ترجیحات تماس
• شماره شناسنامه، کدملی
• وضعیت تاهل
• تاریخ تولد و تاریخ ازدواج
• نوع فعالیت: شامل کلیه فعالیت‌های اقتصادی انجام شده توسط وی

• دین
• رشته تحصیلی و مدرک تحصیلی
• درآمد
• میزان اعتبار
• تعیین رنگ و آیکون (که یافتن و دسته‌بندی مشتریان راحت‌تر انجام خواهد گرفت. به طور مثال مشتریان شما می‌توانند در سه گروه سبز، زرد و مشکی دسته‌بندی شوند که هریک از این رنگ‌ها معنای بخصوصی در سازمان شما دارند)
• زبان‌های خارجه همراه با سطح هر یک
• رنگ مورد علاقه
• گواهینامه‌ها
• نحوه آشنایی
• تعیین اولویت : مشتریانی که میزان ارتباط با آن‌ها بیشتر است را در اولویت بالاتر قرار دهیم تا در لیست مربوطه قابل دسترس‌تر باشند.
• گروه‌بندی مشتریان به صورت شاخه‌ای و n سطحی
• رده‌بندی مشتریان در قالب رتبه‌بندی دستی، تاریخ شروع و پایان این رتبه‌بندی
• تعیین فعال یا غیر‌فعال بودن: اگر پرسنلی از یک سازمان خارج شود، نیازی به حذف آن شخص نیست.بلکه کافی است شخص مدنظر را غیرفعال کنید.در این صورت کلیه اطلاعات شخصی و ارتباطات ایجاد شده با وی باقی خواهند ماند و قابل استناد و گزارش‌گیری نیز هستند.
• تعیین کارشناس یا کارشناسان مرتبط با این مشتری
• .

 ورود مشخصات شرکتها شامل :
• کد: به صورت اتوماتیک ثبت می‌گردد و البته قابل ویرایش توسط کاربر جهت ورود کدهای از قبل تعریف شده نیز می‌باشد.
• نام شرکت
• نوع شرکت (سهامی خاص، سهامی عام، دولتی، خصوصی...)


• برند
• کد اقتصادی
• درآمد
• میزان اعتبار
• شماره ثبت
• سال تاسیس و یا تاریخ دقیق تاسیس
• تعداد کارکنان
• تصویر آرم شرکت
• کلیه اطلاعات تماسی به تعداد نامحدود اعم از تلفن و فکس (شامل کد کشور، کد شهر، شماره تلفن، داخلی)، موبایل، ایمیل، وب سایت، آدرس همراه با تعیین ترجیحات تماس

• کشور، استان، شهر، منطقه
• نحوه آشنایی
• نوع فعالیت: شامل کلیه فعالیت‌های اقتصادی انجام شده توسط شرکت
• وضعیت مالکیت: استیجاری، سرقفلی...
• گواهینامه ها
• گروه‌بندی شرکت‌ها به صورت شاخه‌ای و n سطحی

• رده‌بندی شرکت‌ها در قالب رتبه‌بندی دستی، تاریخ شروع و پایان این رتبه‌بندی
• تعیین رنگ و آیکون (که یافتن و دسته‌بندی شرکت‌ها راحت‌تر انجام خواهد گرفت. به طور مثال شرکت‌ها می‌توانند در سه گروه سبز، زرد و مشکی دسته‌بندی شوند که هریک از این رنگ‌ها معنای بخصوصی در سازمان شما دارند)
• تعیین اولویت : شرکت‌هایی که میزان ارتباط با آن‌ها بیشتر است را در اولویت بالاتر قرار دهیم تا در لیست مربوطه قابل دسترس‌تر باشند.
• تعیین فعال یا غیر فعال بودن: اگر یکی از شرکت‌ها فعلا در حال تعلیق است، نیازی به حذف آن شرکت نیست.بلکه کافی است شرکت مد‌نظر را غیرفعال کنید.در این صورت کلیه اطلاعات و ارتباطات ایجاد شده با آن شرکت باقی خواهند ماند و قابل استناد و گزارش‌گیری نیز هستند.
• تعیین کارشناس یا کارشناسان مرتبط با این مشتری
• تعیین نقش‌های مختلف برای شرکت: یک شرکت در این بخش علاوه بر اینکه مشتری ماست، می‌تواند نقش‌های دیگری نیز داشته باشد.به طور مثال همزمان مشتری یکی از شرکتها، تامین کننده یک شرکت دیگر و رقیب شرکتی دیگر می‌باشد.پس در زمان ارتباط با این شرکت می‌توانیم با یک ارزیابی کوتاه کلیه وابستگی‌های شرکت را در نظر گرفته و از ارتباطات موجود استفاده کنیم.

2-تعریف کاربران با سطوح دسترسی تعیین شده
هر یک از اشخاص و شرکتها (پرسنل شرکت، بازاریابان، مشتریان، تامین کنندگان، نمایندگی‌ها، رقبا) که قصد استفاده از نرم افزار را داشته باشند با سطح دسترسی تعیین شده می‌توانند از بخش‌های مختلف نرم افزار استفاده کنند.تنها کافی است نام کاربری، رمز عبور و الگوی دسترسی ایشان تعریف شود.
3-تامین کنندگان
اطلاعات کلیه اشخاص و شرکتها که تامین کننده محصولات و یا خدمات شرکت می‌باشند در این قسمت ثبت می‌گردد.فیلدهای این بخش شبیه فیلدهای اشاره شده در بخش مشتریان می‌باشند.اشخاص و شرکتهای این بخش علاوه بر نقش تامین کننده می‌توانند نقش‌های دیگری را نیز بپذیرند.

4-نمایندگی ها
اطلاعات کلیه اشخاص و شرکتها که نمایندگی محصولات و خدمات شرکت را عهده دار می‌باشند در این قسمت ثبت می‌گردد.فیلدهای این بخش شبیه فیلدهای اشاره شده در بخش مشتریان می‌باشند.اشخاص و شرکتهای این بخش علاوه بر نقش نماینده می‌توانند نقش‌های دیگری را نیز بپذیرند.

5-رقبا
اطلاعات کلیه اشخاص و شرکتها که رقیب شرکت استفاده کننده نرم افزار می‌باشند در این قسمت ثبت می‌گردد.فیلدهای این بخش شبیه فیلدهای اشاره شده در بخش مشتریان می‌باشند.اشخاص و شرکت‌های این بخش علاوه بر نقش رقیب می‌توانند نقش‌های دیگری را نیز بپذیرند.

6-ثبت کلیه ارتباطات


کلیه ارتباطاتی که با مشتریان، تامین کنندگان، نمایندگی‌ها و رقبا برقرار می‌شوند قابل ثبت و گزارش‌گیری در نرم افزار می‌باشند.
• موضوع ارتباط
• ثبت بازاریاب یا شخص برقرار کننده ارتباط
• ثبت انواع روشهای ارتباطی
• ثبت زمان ارتباط (تاریخ و ساعت ارتباط)
• ثبت کالای متناسب با ارتباط برقرار شده
• ثبت انواع نتایج ارتباطی
• امکان attach فایل ارتباطی مبادله شده
• توضیحات
...

7-تعریف کالاها وخدمات

• تعریف خدمات و محصولات قابل ارائه توسط شرکت
• تعیین نام تامین کننده

• تعریف هزینه هر محصول (قیمت خرید کالا، قیمت فروش کالا، تاریخ آخرین قیمت گیری، ساعت آخرین قیمت گیری)
• امکان تعیین رنج قیمتی محصولات بر اساس تعداد فروخته شده

• واحد اندازه گیری
• تعیین اینکه آیا امکان تخفیف دادن وجود دارد یا خیر.

• تعیین اینکه آیا امکان افزایش قیمت برای کارشناسان فروش وجود دارد یا خیر.
• تعیین اینکه آیا در حال حاضر قابل فروش است یا خیر.
• شماره بارکد
• شماره سریال
• تعیین میزان گارانتی محصولات
• امکان گروه بندی n سطحی خدمات و محصولات
• تعیین رنگ و آیکون (که یافتن و دسته‌بندی محصولات و خدمات راحت‌تر انجام خواهد گرفت. به طور مثال یک کالای خاص می‌تواند رنگ مشخصی داشته باشد.)
8-پیش فاکتور
• ثبت شماره پیش فاکتور
• ثبت تاریخ صدور پیش فاکتور
• ثبت تاریخ پایان اعتبار پیش فاکتور
• عنوان پیش فاکتور (پیش فاکتور فروش، درخواست خرید کالا، سفارش کالا ....)
• قالب (فرمت چاپی مورد استفاده)
• شخص صادر کننده
• بازاریاب مرتبط
• میزان تخفیف (مبلغ یا درصدی از قیمت)
• مالیات بر ارزش افزوده
• لیست کالاهای ارائه شده (نام کالا، تعداد کالا، قیمت فروش، شماره سریال، بارکد، زمان تحویل، زمان شروع گارانتی، زمان پایان گارانتی، تعیین تخفیف بر اساس درصد یا مبلغی از قیمت)
• ثبت نحوه پرداخت توافق شده شامل نقد، چک، اقسØ ...

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع تحت وب
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط