ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

راهبند هيدروليک ايراني

راهبند ايراني iDoor











در ميان ماشين هاي اطراف خود نگاه کنيم، کدام ماشين بيشترين تحرک در جهات مختلف و با فشارهاي جانبي فراوان را داراست.کدام ماشين ها بايد با دوام تر باشند. کدام ماشين ها در همه شرايط آب و هوايي کارکرد دارند.



ماشين هايي با اين ويژگي به طور عمده ماشين آلات راه سازي هستند، مثلا لودر. در بطن کالبد آنها روغن به عنوان انتقال دهنده قدرت جريان دارد. بله، سيستم هيدروليک.



انتقال قدرت توسط مايع روغن با بالاترين سطح بهره وري انرژي، کمترين استهلاک و بيشترين عمر مفيد. راهبندها به دليل استفاده مداوم بايد با چنين فناوري تجهيز شوند تا سال ها بتوانند با کيفيت روز اول کار کنند.



راهبند iDoor هيدروليک توليد شده در ايران با بکارگيري سطح فوق تخصصي دانش فني و همکاري هاي ميان رشته اي توانسته راهي جديد پيش روي مصرف کنندگان بگشايد تا با قيمتي منصفانه سطح مطلوبي از کيفيت، کارايي و دوام را کسب نمايند.



محصول توليد شده با بهره گيري از تجارب ساليان طولاني نصب و خدمات راهبندها در اقليم هاي گوناگون کشورمان طراحي و ساخته شده تا محصولي سرفراز و در شأن مصرف کننده ايراني عرضه گردد







مزاياي راهبند iDoor



بـدنه به طور خـاص و مـهندسي طـراحي شده و از ورق فـولاد با ضـخامت مـنـاسب تهيه مــي شود. بدنه به دليل اينکه شاسي و شاکله دستگاه است از اهميت بالايي برخوردار است. بنابراين ضمن اينکه طراحي ها بر مبناي 50% فاکتور ايمني و کيفيت صورت پذيرفته اما براي استحکام دستگاه در برابر تنش هاي بيروني در محل هاي حساس تر بدنه با دو لايه تقويت شده که در کنار بدنه اصلي سه لايه تقويتي و مستحکم را شـکل مي دهند و فاکتور ايمني و کيفيت را به بيش از سه برابر ارتقاء مي دهند.











سيکل روغن در بسياري از راهبندهاي هيدروليک به نحوي است که روغن مجال خنک شدن نمي يابد يعني روغن در کنار موتور قرار ميگيرد و گرماي موتور را جذب مي کند و يا در سيکل حرکت است. اما در اين راهبند محل قرارگيري روغن به نحو مطلوبي مجزاست و در ضمن 5 برابر بيشتر ازروغن مورد نياز سيکل، روغن در سيستم موجود است بنابراين روغن داغ نشده و گرانروي (ويسکوزيته) آن و در نهايت رفتار سيستم تغيير نمي کند.















براي اولين بار و به دليل ارتقاء فوق العاده کيفيت حرکت شفت، يک ساختار کاملا "هم مرکز" براي قرارگيري شفت سيستم داخل دو عدد بلبرينگ طراحي شده، تا در صورت تصادف با ميله ساختار "هم مرکز" آسيب نبيند و طول عمر شفت و محور ده ها برابر گردد.







براي اولين بار در اين کلاس از راهبند، اين سيستم به نحوي طراحي شده که به سهولت قابليت تغيير جهت حرکت بوم از حال چپ بازشو به راست بازشو را دارد. اين قابليت کمک شاياني به راحتي و سرعت نصب و در عين حال احترام به ويژگي هاي معماري محيطي مي کند.



قطعه اتصال بوم يا همان ميله به شفت متحرک راهبند بسيارمستحکم و قابل اطمينان است و علاوه بر زيبايي ظاهري کارايي مناسبي دارد و در صورت تصادفات احتمالي کمترين آسيب را مي بيند.



برد کنترل اين سيستم قابليت اتصال به انواع تجهيزات جانبي از جمله دوربين و دستگاه پلاک خوان و تگ خوان را دارد و علاوه بر اين تمامي خطاهاي احتمالي سيستم را به طور هوشمند گزارش مي نمايد.







در برخي از سيستم هاي راهبندهاي خارجي، قطعات پلاستيکي وجود دارد که تحت فشار روغن قرار دارند که اين موضوع باعث آسيب به مرور زمان و خروج قطعه پلاستيکي شده و منجر به از کار افتادن حرکت راهبند مي شود وليکن اين نقص در راهبند iDoor با بکار گيري يک سيستم کنترل الکترونيکي جهت روغن برطرف شده و فشار روغن بر روي يک مغزي فولادي وارد مي شود تا عمر طولاني سيستم تضمين گردد.







فشار باد يک پارامتر مخرب بر روي بوم راهبندهاست که اگر تدبيري براي خنثي سازي آن صورت نگيرد باعث شکسته شدن بوم به دليل "پديده تشديد" مي شود. با اين وجود برخي از راهبندها بوم مستطيل شکل دارند که همانند بادبان عمل مي نمايد و فشار بر روي کل سيستم را موجب مي شود.



اما در راهبند iDoor بوم به صورت گرد طراحي شده تا کمترين حالت بادباني و اصطکاک را ايجاد نمايد و باد در برابر حالت آيروديناميک بوم تسليم گردد.











راهبند وسيله اي است که به صورت عمده در مبدأ ورودي ها نصب مي گردد بنابراين علاوه بر ويژگي هاي فني مطلوب بايستي داراي ظاهر زيبا نيز باشد به همين دليل اين راهبند با ويژگي ظاهري بسيار مطلوب طراحي شده و مي توان گفت راهبند iDoor نقطه تلاقي فن متعالي و هنر خلاق مي باشد.







راهبند iDoor با توجه به دارا بودن موتور دائم کار که از خنک کننده نيز بهره مي برد، وجود حجم پنج برابري روغن در سيکل گردش، بلبرينگي بودن محور شفت، دارا بودن برد کنترل با منطق و الگوريتم قوي و غير تماسي بودن کليد هاي تعيين حدود ابتدا و انتها، تبديل به يک راهبند با تردد مداوم شده.







محدوده دمايي عملکرد اين راهبند از منفي 20 درجه سانتي گراد تا مثبت 80 درجه سانتي گراد است که در اين دما نه تنها کارايي سيستم ثابت است بلکه تغييري در ميزان تردد مداوم نيز ايجاد نمي شود و تمامي اجزاء کارکرد مطلوب خود را حفظ مي کنند.







به دليل سطح کلاس حفاظتي (IP) بالاي راهبند iDoor، امکان استفاده از آن با تردد مداوم در همه شرايط آب و هوايي ايران وجود دارد؛ از سردترين نقطه تا گرمترين نقطه، از محيط هاي با ميزان نم و رطوبت بالا و شرجي تا محيط هاي با گرد و غبار زياد، راهبند iDoor توان عملکرد مطلوب را دارد.

تلفن :  09190202209 - 44869503
منطقه :  تهران
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: راهبند هيدروليک ايراني
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :