ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

عقد سریع قرارداد با CRM

عقد سریع قرارداد با CRM

لينك سايت اين آگهي

قیمت : تماس بگیرید

به جای خرید سرورهای گران قیمت و نرم افزارهایی برای ثبت اطلاعات و مدیریت مشتری، شرکت ها می توانند از برنامه های کاربردی مبتنی بر وب crm باری ثبت اطلاعات و بالا بردن سطح سرمایه گذاری استفاده کنند.
امروزه شرکتها و سازمانها در کسب و کار اغلب از نرم افزار CRM برای اتوماسیون فروش خود استفاده می کنند.
اتوماسیون فروش ، کمپانی ها را قادر به تکمیل همه داده های تجارت برای فروش، مارکتینگ، پشتیبانی و غیره در یک بسته نرم افزاری مجاب می سازد.در این مسیر شرکای تجاری قادر به فراهم سازی ارتباط بدون شکاف با مشتریان می باشند زیرا هر حرکت درسیستم گزارش داده و حساب شده می باشد.
CRM می تواند برای نیازهای هر گونه تجارت منحصر به فرد کوچکی برنامه ریزی شود تا به تحلیل مارکتینگ، فروش، پیدا کردن نقاط سبقت، تغییرات برای سبقت گرفتن، ارتباط مرکزی مدیریت، مدریت رسانه اجتماعی و دیگر مسائل کمک کند.مدیران از این داده ها برای تشخیص کلیدهای مشتریان (مشتری یابی) خود برای تخصیص سرمایه در جهت رسیدن به حداکثر سود استفاده می کنند.اگر هر فرد فروشنده مدارک مربوط به هر داده را در سندها تنظیم کند مدیران در یک چشم به هم زدن قادر به تشخیص موقعیت های با ارزش کاری خود و رسیدن به اهداف خود میباشند.گزارش ها می توانند به صورت اتوماتیک به اطلاعات مورد نیاز تبدیل و مسیر یابی شوند.
CRM به مدیران اجازه می دهد تا به آسانی عملکرد بهترین کارمند خود را تشخیص داده و پاداش او برای دستیابی به این عملکرد را اهدا کند تا مسیر سبقت به صورت اتوماتیک پدیدار شده
خلاصه مزایای استفاده از نرم افزار CRM عبارتند از:

1- افزایش سرعت برآورده کردن نیازها و درخواستهای مشتریان
2- ایجاد زمینه هایی برای مراجعه مجدد مشتری

3- صرفه جویی در میزان هزینه هایی که درتبلیغات و معرفی خدمات سازمان یا شرکت شما مورد استفاده قرار می گیرند.
4- بالابردن زمینه هایی برای بازاریابی که منجر به فروش بیشتر شما خواهد شد.
5- آشنایی بیشتر با نیازها، خواسته ها و گرایشات مشتری
6- دریافت عکس العمل های مثبت از جانب مشتری که این خود انگیزه ای برای فروش بیشتر، ارائه خدمات بیشتر و افزایش تولیدات شما خواهد شد.
7- بهبود کمی و کیفی سرویس دهی به مشتریان
8- کاهش مشکلات مشتریان و در نتیجه افزایش رضایتمندی آنان
9- کاهش فعالیت های زائد و اتلاف انرژی انسانی و مالی سازمان
11- و در نهایت ارائه هرچه بهتر خدمات
فرزانه رنجبری
شماره تماس: ***********
آدرس ایمیل: [email protected]
کلمات کلیدی:اتوماسیون فروش،سرویس دهی به مشتریان،کاهش فعالیت های زائد

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: عقد سریع قرارداد با CRM
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط