ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

دانلود رایگان اتوماسیون اداری چاپارس با کارکرد تحت وب

دانلود رایگان اتوماسیون اداری چاپارس با کارکرد تحت وب
برای دانلود نسخه رایگان به سایت www.Chapars.com مراجعه کنید.
با راهنما (نصب ، راه اندازی ، آموزش)
نرم افزار کارتابل و گردش اداری با دبیرخانه در ارتباط است
اهداف مهم برنامه:
1. صرفه جویی در هزینه ها با حذف کاغذ از مکاتبات و روال های اداری
2. سادگی کار با برنامه
3. صرفه جویی در وقت با دسترسی سریع به سابقه ی آرشیو مکاتبات و اسناد
4. اعتماد به آرشیو و بایگانی نامه ها و مکاتبات اداری
5. سازماندهی مکاتبات اداری و روال کاری

اتوماسیون اداری چاپارس بر اساس ضوابط و ویژگیهای بخشنامه شماره 159536/1903 مورخ 21/8/82 کمسیون تخصصی اتوماسیون نظام اداری وابسطه به شورای عالی اطلاع رسانی طراحی و تولید شده است.
همچنین با اضافه شدن بخش های مورد نظر شرکت های خصوصی ، به قابلیت انعطاف پذیری و کارایی برنامه افزوده شده است.
امنیت فایل ها ( نامه ها )ی ثبت شده , سادگی استفاده از برنامه و کاربردی بودن برنامه جزو اولویت های بالا و نقاط قوت برنامه می باشد.
تمامی فایل های ثبت شده در برنامه اعم از امضای دیجیتالی , نامه های اسکن شده , فایل های word و .... در سیستم کد گذاری و به فایل باینری با حجمی در حد چند کیلو بایت تبدیل و سپس در بانک اطلاعاتی ذخیره می شود .بر این اساس انتقال (ترانسفر) اطلاعات با سرعت بالا انجام می گیرد , حجم بانک اطلاعاتی کم و امکان دسترسی به فایل ها فقط در برنامه و با دسترسی مشخص شده افراد امکان پذیر خواهد بود .
ارتباط برنامه با نرم افزار های ACD See, Media Player, Auto CAT, Adobe Acrobat, Microsoft word, .... برقرار می باشد.
امکان دریافت 4 فایل ضمیمه (پیوست) با فرمت های مختلف برای نامه های ثبت شده و مکاتبات داخلی، از جمله ویژگیهای خوب این برنامه می باشد.
برنامه اتوماسیون اداری چاپارس جهت سهولت در استفاده و کاربری آسان تر به 2 نرم افزار "دبیرخانه" و "کارتابل" تقسیم شده است:


دبیرخانه (کامپیوتر کاربر دبیرخانه)
الف: نرم افزار دبیرخانه:
ثبت نامه ها (اسکن نامه) و ارسال آن برای کارتابل کاربران سازمان
گزارشات دبیرخانه و نامه های ثبت شده
گردش اداری نامه در سازمان (کامپیوتر کاربران)
ب – نرم افزار کارتابل و گردش اداری نامه ها:
دریافت نامه های ثبت شده و ارجاع شده.
امکان پاراف، تعریف نامه ی جدید ، ارجاع به کاربران دیگر سازمان، بایگانی شخصی و ارسال پیام های شخصی و ...


الف- مشخصات نرم افزار دبیرخانه :
با راهنما (نصب ، راه اندازی ، آموزش)
اهداف مهم برنامه:
1. صرفه جویی در هزینه ها با حذف کاغذ از مکاتبات و روال های اداری
2. سادگی کار با برنامه
3. صرفه جویی در وقت با دسترسی سریع به سابقه ی آرشیو مکاتبات و اسناد
4. اعتماد به آرشیو و بایگانی نامه ها و مکاتبات اداری
برنامه بر روی windows 2003, windows 2000 , windows XP و Vista بصورت تک کاربره و تحت شبکه قابل نصب می باشد.
بانک اطلاعاتی برنامه Microsoft SQL Server است.
نرم افزار دبیرخانه با برنامه کارتابل و گردش اداری نامه در ارتباط است
ارتباط برنامه با نرم افزار های ACD See, Media Player, Auto CAT, Adobe Acrobat, Microsoft word, .... برقرار می باشد.
امکان دریافت 4 فایل ضمیمه (پیوست) با فرمت های مختلف برای نامه های ثبت شده و مکاتبات داخلی، از جمله ویژگیهای خوب این برنامه می باشد.

بخش تنظیمات برنامه :
1. چارت سازمانی: ( تعریف چارت سازمانی- تعریف واحدها- تعریف کاربران و حق دسترسی آنها- تعریف امضای دیجیتالی برای کاربر - ... )
2. تعریف مشخصات سازمان
3. رویت وضعیت کاربران ، ساعت اتصال ، مدت زمان اتصال ، IP استفاده شده و ...
4. تعریف الگوها (چارچوب ها)ی فایل های MsWord در برنامه و قابلیت استفاده برای کارتابل تمام کاربران
5. تعریف فایل های اسکن شده و قابلیت استفاده برای کارتابل تمام کاربران
6. دفترچه تلفن : امکان حذف و اضافه مشخصات سازمان ها , شرکت ها , اشخاص
7. تعریف موضوع نامه ها ( موضوع نامه ها در بخش دبیرخانه بطور خودکار توسط سیستم ثبت می شود و نیازی به تعریف توسط کاربر نیست)
8. تعریف پوشه های بایگانی بصورت نمودار درختی جهت بایگانی و دسته بندی نامه ها.

بخش دبیرخانه:
1. ثبت و بایگانی نامه های وارده:
• ثبت مشخصات نامه شامل : پیش شماره – شماره اندیکاتور – تاریخ ثبت – پیرو نامه – شماره نامه وارده و تاریخ نامه وارده تا 4 سطح – فرستنده – نام تحویل دهنده – موضوع – ارجاع به – پیوست – نوع پیوست – فرم نامه – نوع نامه – اولویت نامه – فیزیک نامه – توضیحات و شماره بایگانی و پوشه های بایگانی - سابقه نامه های وارده
- لینک با نامه به شماره پیرو
- تحویل رسید ثبت نامه
- امکان دریافت نامه از اسکنر با امکان پاراف و پی نوشت و درج امضای دیجیتالی در آن
- امکان دریافت 4 فایل ضمیمه با فرمت های مختلف
- امکان ارجاع بدون محدودیت نامه به کارتابل کاربران
- جستجو با شماره اندیکاتور
- انتخاب صادره بر وارده
- انتخاب کلید های میانبر
- ثبت بایگانی با عنوان و شماره بایگانی

2. ثبت و بایگانی نامه های صادره:
ثبت مشخصات نامه شامل :پیش شماره – شماره اندیکاتور – تاریخ ثبت – پیرو نامه – نام اقدام کننده –نام امضا کننده - گیرنده نامه – موضوع – ارجاع به – رونوشت به - پیوست – نوع پیوست – فرم نامه – نوع نامه – اولویت نامه – فیزیک نامه – توضیحات - شماره و پوشه بایگانی
- امکان چاپ فایل ضمیمه نامه
- امکان دریافت نامه از اسکنر با امکان پاراف و پی نوشت و درج امضای دیجیتالی در آن
- امکان دریافت 4 فایل ضمیمه با فرمت های مختلف
- امکان درج شماره اندیکاتور و تاریخ نامه در چاپ
- لینک به نامه پیرو
- جستجو با شماره اندیکاتور
- صندوق نامه های ارسالی از کارتابل کاربران – دریافت نامه ارسالی از کارتابل کاربران
- رونوشت بدون محدودیت
- ثبت بایگانی با عنوان و شماره بایگانی

3. مینوت: دریافت نامه های ارسالی از کارتابل کاربران , برای تصحیح و یا تعویض فایل ضمیمه و ارسال به کارتابل ارجاع دهنده یا به دبیرخانه جهت ثبت و بایگانی.
بخش گزارش:
1. گزارش بایگانی:
- امکان محدود کردن جستجو در محدوده زمانی
- جستجو بر اساس عنوان پوشه های بایگانی
- امکان چاپ نتیجه جستجو

2. گزارش دبیرخانه:
- جستجو با شماره اندیکاتور
- امکان محدود کردن جستجو در محدوده زمانی
- امکان محدود کردن جستجو با محدوده شماره اندیکاتور
- امکان جستجو با انتخاب هرآیتم از آیتم های ثبت شده در دبیرخانه (پیش شماره – شماره اندیکاتور – تاریخ ثبت – پیرو نامه – شماره نامه وارده و تاریخ نامه وارده تا 4 سطح – کد فرستنده و نام فرستنده – نام تحویل دهنده – نام موضوع – ارجاع به – پیوست – نوع پیوست – فرم نامه – نوع نامه – اولویت نامه – فیزیک نامه – توضیحات و شماره بایگانی)
- امکان چاپ نتیجه جستجو
- امکان چاپ نتیجه جستجو با ریز گردش اداری نامه برای هر شماره نامه
- گزارش تغییر متن نامه در هر گردش ( هر کارتابل )
- Report Generator چاپ انتخابی – نتخاب هر آیتم از آیتم های ثبت شده در دبیرخانه و امکان تغییر فضای نمایش هر فیلد

3. گزارش گردش نامه ها:
- امکان محدود کردن جستجو با بازه زمانی
- امکان محدود کردن جستجو با شماره اندیکاتور
- گزارش گردش اداری برای هر کاربر با عناوین:
- دریافت کننده نامه :نامه های دریافتی از دبیرخانه به عنوان ارجاع - وارده
- دریافت کننده نامه : نامه های دریافتی از دبیرخانه به عنوان رونوشت - صادره
- دریافت کننده نامه : نامه های دریافتی از کارتابل کاربران
- اقدام کننده نامه
- تعریف نامه جدید
- چاپ نامه
- گزارش گردش نامه
- گزارش جزیات ثبت نامه
- گزارش تغییر متن نامه در هر گردش ( هر کارتابل )




ب- مشخصات نرم افزار کارتابل و گردش اداری نامه:

اتوماسیون اداری یا سیستم گردش مکاتبات بدون کاغذ (Paperless)

بخش کارتابل
1.نامه های رسمی – مینوت :
- پیام هشدار توسط سیستم برای نامه های جدید
- نمایش لیست نامه های موجود در کارتابل
- مشخص بودن نامه های رویت شده , رویت نشده , پاراف شده و جواب داده نشده از یکدیگر
- امکان رویت جزیات ثبت هر نامه
- امکان تنظیم و انتخاب فیلدهای نمایشی و اندازه آنها در کارتابل توسط کاربر
- امکان رویت گØ ...

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دانلود رایگان اتوماسیون اداری چاپارس با کارکرد تحت وب
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
سیستم دبیرخانه paperless اتوماسیون دانلود نرم افزار دفترچه تلفن تخصصی با قلم نوری چارت سازمانی شرکت خصوصی دانلود نرم افزار بايگاني نمودار چارت سازمانی

آگهی های مرتبط