ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

آموزش های بازرگانی موسسه آتیه در دانشگاه تهران

آموزش های بازرگانی موسسه آتیه در دانشگاه تهران

لينك سايت اين آگهي

قیمت : مشاوره رایگان

دروه های آموزشی کاربردی موسسه آموزشی آتیه در زمینه های تجارت و بازرگانی بین المللی،مهندسی فروش و بازاریابی،اصول و فنون مذاکره تجاری،زبان بازرگانی بین المللی و دوره های یک ساله مدیریت در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
تلفن: 3-******** فکس: ******** www.ent.ir
ارائه گواهینامه معتبر از دانشکده مدیریت دانشگاه تهـــران

تجارت و بازرگانی بین المللی وآموزش تخصصی واردات
ویژه بازرگانان، کارشناسان بازرگانی و علاقمندان به یادگیری روش صحیح و سریع واردات
در این دوره با فرآیند کامل بازرگانی خارجی (واردات و صادرات) به صورت کاربردی در یکی از باسابقه ترین مراکز آموزش بازرگانی زیر نظر شاخص ترین و مجرب ترین استاد بازرگانی بین الملل کشورکه سال ها در زمینه آموزش بازرگانی و امور مرتبط گمرکی فعالیت دارند آشنا می شوید.برگزاری دوره دردانشکده مدیریت دانشگاه تهـران و همراهی و حضور صدها تن از مدیران و تجار ایرانی در موسسه آتیه با سابقه آموزش بیش از 13000 نفر از مدیران و بازرگانان کشــور و ارائه نکات عملی و اجرایی از بارزترین مزیت های این دوره می باشد.همچنین مباحث نظری و تئوری به صورت CD و جزوات در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.
• همـراه با آمـوزش ویژه تجــارت با چین و امارات
• فیلم آموزشی ضبط شده در استودیو با کیفیت عالی به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.
محتـــوای آموزشی:
• اصول و کلیات تجارت و واردات • روشهای پرداخت بین المللی(LC ، حواله، برات و...)
• مذاکرات، مکاتبات و نامه نگاری ها • بیمه و حمل و نقل بین المللی
• پروفرما، ثبت سفارش و کارت بازرگانی • بازرسی قبل از حمل و استانداردها
• نحوه خرید و سفارش خارجی • امورگمرکی و ترخیص کالا
• اینکوترمز 2010 • تحریم ها و راه های مقابله
• بررسی اسنادبازرگانی(بارنامه،گواهی بازرسی،LC، گواهی مبدا،پروفرما، بیمه نامه،اظهارنامه،قراردادها و. . . )
مدرس دوره: جناب آقای دکتــر رحیم محتــرم
دکترای مدیریت بازاریابی بین الملل دانشگاه تهــران و استاد بازرگانی بین الملل
دانشکده مدیریت دانشـگاه تهــران؛کارشناس ارشد گمرک جمهوری اسلامی ایران

مـهندســــــی فـــــروش و بازاریابی و آموزش فنی فروش و بازاریابی
ویژه مدیران ، کارشناسان فروش و صاحبان کسب وکار
شکی نیست که فروش مقوله ای سرنوشت ساز در موفقیت کسب و کار است.به اعتقاد ما فروش یک فن است که البته ازمشکل ترین و درعین حال مهم ترین اجزای هر فعالیت بازرگانی است.در فضای رقابتی امروز روش های سنتی فروش و بازاریابی پاسخگوی نیاز مشتریان نبوده و ترفندها و راهکارهای مدرن فروش ضروری است و آموزش حرفه ای مدیران و کارشناسان ارشد فروش مهم ترین شاه کلید موفقیت و رشد شرکت هاست.هدف گذاری دوره ای فروش و روش های عملی رسیدن به سطح مورد نظر فروش و فرایندهایی که باید در این مسیر طی شود موضوعی است که هزاران تن از مدیران و کارشناسان ارشد فروش در دوره های آموزشی موسسه آتیه و در دانشگاه تهران دیده اند.در این دوره آموزشی شما با تکنیک های عملی افزایش فروش و ارتقاء سطح فروش به صورت کاربردی آشنا می شوید.
• فیلم آموزشی ضبط شده در استودیو با کیفیت عالی به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

محتـــوای آموزشی:
• اصول بازاریابی و فروش موثر • هدف گـذاری سالیانه و دوره ای فـروش
• فرآیند فروش حرفه ای در بازار ایران • ایجاد و سازماندهی تیم فـــروش
• مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) • ایجادو سـازماندهی شـبکه های پخش و توزیع
• وفادار ســازی مشــتریان • فـــروش مســتقیم
• رضــایتمندی مشــتریان • ابزارهای تشویقی افزایش فـــروش
• ارائه مورد های واقعی در برندهای مختلف داخلی و خارجی در استراتژی های فروش و بازاریابی
مدرس دوره: جناب آقای مهندس علی امیــری
کارشناس ارشدMBA فروش و برندینگ و مشاور عالی فروش و بازاریابی برندهای برتر ایرانی و خارجی و استاد دانشگاه

زبان بازرگانی بین المللی وارتباطات بازرگانی
ویژه بازرگانان، کارشناسان بازرگانی و وکلا
هر فعالیت بازرگانی خارجی نیازمند ایجاد و حفظ یک ارتباط بلندمدت و سازنده است که بدون وجود یک زبان مشترک بین المللی و دانش کافی غیر ممکن است، از این رو آشنایی با مباحث پایه ای تجارت، مباحث حقوقی – بازرگانی، مکاتبات، مکالمات و مذاکرات بازرگانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.هرچند کسب تجربه در این امور بسیار راهگشا می باشد اما همراه با هزینه های سنگین است و آموزش از طریق اساتید مطرح و برجسته و همراهی با تجار و بازرگانان مجرب در یک محیط آموزشی مناسب می تواند تاثیر بسزایی در یادگیری سریع، کاربردی و اثربخش داشته باشد.موسسه آتیه با برگزاری چندین دوره آموزشی موفق طی سالیان متوالی با ارائه بسته آموزشی منحصر به فرد و یکپارچه و کاملا کاربردی با عناوین ذیل به سیستم تجاری و بازرگانان کشــور کمک می نماید:

1- مذاکرا ت بازرگانی: مراحل مذاکره بازرگانی، نکات مهم قبل، حین و بعد از مذاکره، ارکان، آداب و اشتباهات جلسات مذاکره، نیرنگ های جلسات مذاکره و راه های مقابله با آن، ویژگی های مذاکره کننده حرفه ای، واژگان و اصطلاحات انگلیسی پرکاربرد در مذاکرات بین المللی، زبان بدن و ارتباطات غیرکلامی.
2- مکاتبات بازرگانی: چارچوب، قالب ها و استراتژی های مکاتبات بازرگانی، اصطلاحات و واژگان تخصصی، چارچوب های گرامری مهم در مکاتبات،نگارش و تحلیل انواع نامه های مربوط به تجارت بین الملل در حوزه های سفارش دهی، چانه زنی و تخفیفات، اخذ نمایندگی، فروش و معرفی محصول، حمل و نقل و بیمه حمل و نقل، شکایت و اسـناد و ...
3- قراردادهای بازرگانی بین المللی: چارچوب قراردادهای بین‌المللی، چگونگی و فرآیند شکل گیری قراردادهای بین المللی، مراحل اجرای یک پروژه صنعتی بین المللی، تحلیل مواد مهم قراردادهای بین المللی از جمله مقدمه، تعاریف، وظایف و مسئولیت های طرفین، گارانتی و وارانتی، زمان و فسخ قرارداد، انواع قیمت و شرایط پرداخت، قانون حاکم و حل و فصل اختلافات و چندین ماده مهم دیگرقراردادهای بین المللی، آشنایی و تحلیل تخصصی قراردادهای فروش و نمایندگی
مدرس دوره: جناب آقای دکتــر رحیم محتــرم
دکترای مدیریت بازاریابی بین الملل دانشگاه تهــران و استاد بازرگانی بین الملل دانشکده مدیریت دانشـگاه تهــران؛کارشناس ارشد گمرک جمهوری اسلامی ایران

اصول و فنون مذاکره تجاری
ویژه مدیران،بازرگانان، کارشناسان بازرگانی و علاقمندان به فراگیری فنون مذاکره کاربردی
مذاکره مهم ترین و رایج ترین وسیله ارتباط بین افراد است؛آشنایی و نهایتا سلطه بر فنون مذاکره فرد را به این توانایی مجهز می کند که در جریان ارتباط با دیگران،درهر سطحی، به توافقی معقول،منطقی و منصفانه دست یابد.کسب آمادگی جهت مذاکره موفق و موثر از مهم ترین ابزارهای موفقیت در هر کسب وکاری است؛ حضور استاد بلامنازع مذاکره ایران جناب آقای مهندس شعبانعلی سخنران حرفه ای و استاد برتر مذاکره کشور در این دوره و بهره مندی از بالاترین امکانات آموزشی موسسه آتیه به عنوان پایه گذار آموزش های بازرگانی در ایران و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از مزیت های این دوره است
محتـــوای آموزشی:
تصورات،ذهنیت ها وپارادوکس های مذاکره-تعارض واستراتژی های مواجهه باآن -هدفگذاری برای مذاکره-بررسی انتخاب های جایگزین وتعیین خطوط قرمز- بسته های پیشنهادی-چارچوب های امتیازدهی وامتیازگیری-نحوه آغازکردن وبه پایان رساندن مذاکره-موضع گیری-حیله های مذاکره-مذاکره برنده برنده- ترفندهای مذاکره و ضدترفندها-هنر((نه)) گفتن -بن بست در مذاکره وشیوه های خروج ازبن بست-مدیریت احساسات درمذاکره-جنس و جنسیت درمذاکره (تفاوت مذاکره بازنان و مردان)- ابزارهای به پایان رساندن جلسه - تفاوت قرارداد، تفاهم نامه،توافق نامه و...-اصول نگارش قرارداد وبررسی نمونه های صحیح وغلط -خطاهای مذاکره-ترک مذاکره و ...
مدرس دوره: جناب آقای مهندس محمـدرضا شعـــبانعلی
کارشناس ارشد MBA دانشــگاه صنعتی شریف- استاد ...

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آموزش های بازرگانی موسسه آتیه در دانشگاه تهران
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط