ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

خودآموز زبان و قرآن کریم(معلم هوشمند

خودآموز زبان و قرآن کریم(معلم هوشمند

با توجه به اهمیت روز افزون یادگیری زبان انگلیسی و با توجه به ضعفی که در نظام آموزشی ما در این زمینه وجود دارد، با جمعی از دانشجویان که از این ضعف اساسی در درون خود رنج میبردند، بر آن شدیم تا در راستای بالا بردن قدرت مکالمه زبان انگلیسی در کودکان و دانشجویان آینده کشورمان گامی برداریم.
از اینرو با تلاش فراوان دستگاه معلم الکترونیکی هوشمند برای اولین بار در دنیا طراحی و به تولید رسید.به عقیده ی طراح و مخترع دستگاه و دکتران روانشناس این دستگاه بهترین وسیله برای فرا گیری زبان انگلیسی میباشد .
شایان ذکر است که این دستگاه مورد تایید وزارت آموزش و پرورش می باشد و برترین فناوری سال 86 از وزارت علوم،تحقیقات و فناوری شناخته شده است.
از خانواده هایی که خواستار آینده ای روشن برای فرزند خود در این زمینه هستند دعوت مینماییم، این دستگاه را فقط برای یک بار ملاحظه و امتحان کنند.
• این دستگاه قابل استفاده برای افراد بالای 3سال میباشد.
• بالا بردن قدرت مکالمه به وسیله ی معلم الکترونیکی چارستون در کوتاهترین زمان امکان پذیر میباشد.
مزایای آموزش الکترونیکی معلم هوشمند چارستون:

.1 دانشجو محور بوده و نقش استاد به عنوان راهنما و تسهیل کننده است.محوریت دانشجو و اتکا به خود در امر یادگیری دارای فواید بسیاری است که در رویکرد جدید نظام های آموزشی هدف نزدیک شدن به آن است.
.2 برای تمامی گروههای سنی و در همه جا و همه وقت در دسترس است.
.3 یادگیری می تواند مشارکتی باشد.
.4 یادگیری سریع، زنده و پویا و در عین حال کم هزینه است.حداقل به میزان ۵۰ درصد به سرعت یادگیری اضافه خواهد شد و نیز کاهش چشمگیر هزینه ها در حدود ۴۰ تا ۶۰ درصد را به دنبال خواهد داشت.
.5 جامع، یعنی امکان استفاده از همه منابع و ابزارهای آموزشی و یادگیری مثل کلاسهای مجازی و شبیه سازی را داراست.
.6 فرصتهای آموزشی برابر را در اختیار همگان قرار میدهد.و عدالت در نظام آموزشی محقق میشود..
.7در نوعی از آموزش الکترونیک به نام TELEMENTORING AND E-COACHING همان آموزش استاد شاگردی صورت می گیرد با این تفاوت که از تکنولوژی به بهترین شکل استفاده می شود.
.8 می توان براحتی بیش از یک رشته و تخصص را فرا گرفت.
9 .نیازی به تلف شدن وقت در اثر رفت و آمد و حضور در کلاس نیست.
10 .با حذف تردد های بی مورد نه تنها از هزینه کل آموزش کاسته می شود بلکه به کاهش ترافیک و آلودگی هوا (که در شهرهای بزرگ به یک معضل بزرگ تبدیل شده است.) کمک می کند.
.11نوع و سرعت یادگیری بسته به نظر خود دانشجو می باشد.در آموزش الکترونیکی هرکس میتواند نسبت به ظرفیت و توانایی یا نیروی خود در بلند مدت و یا کوتاه مدت به بهترین نحو مطالب مورد انتظار را فرا گیرد.همچنین فراگیران دوره های آموزش الکترونیکی می توانند موضوعات و مطالبی را که نسبت به آنها آشنایی دارند، مطالعه نکرده و صرفاً بر روی موضوعاتی متمرکز گردند که نسبت به آنها آشنایی وجود ندارد.می توان شرایطی را فراهم کرد که دانشجویان زرنگتر به سرعت مراحل مختلف آموزشی را طی کنند و منتظر دیگر دانشجویان نمانند.و از سوی دیگر نیازی به حذف شدن دانشجویان شاغل یا با بهره هوشی پایین تر و یا حتی تنبل تر نیست.آنها نیز موفق به کسب آموزش های لازم میشوند ولو با گذشت زمان بیشتر.و بطور خلاصه هیچیک فدای دیگری نمی شود و این از نتایج انعطاف پذیری بالای این سیستم است.
.12ایجاد سیستم فراگیر- محور به جای استاد- محور.تعداد اساتید چندان محدودیتی حاصل نمیکند و آموزش در سطح فراگیری به مخاطبان ارائه می شود.
13 .قابلیت تکرارپذیری و جبران مشکلات احتمالی.درس به هر تعداد قابل بیان است.در محتوای درس امکان عقب و جلو رفتن هست...
14 به دلیل وجود مشکلات جغرافیایی بر سر راه توسعه آموزش اعم از روستاهای دور افتاده و صعب العبور، در ایران این نوع آموزش بسیار سودمند خواهد بود.

.15 مدرس را ﻗﺎدر ﻣﯽ ﺳﺎزد ﺗﺎ با توجه به شرایط محیط ودانش آموزان و ... ﺑﺮ ﻧﮑﺎت ﻣﻬﻢ و اﺳﺎﺳﯽ، بنا به تشخیص خود، ﺗﺎﮐﯿﺪ ﺑﯿﺸﺘﺮی کند.فرضاً در یک مفهوم درسی مهم از اشیاء آموزشی بیشتری به غیر از متن استفاده کند.نکته قابل توجه این است که این موارد اضافه شده برای استفاده های بعدی دانش آموزان (مثلاً ترم بعدی تحصیلی) ماندگار است.
.16 تقویت و بهبود متن درس با استفاده از مثال‌ها.


.17 استانداردسازی مطالب با یکپارچه‌سازی داده‌ها و دانش در یک فرمت معین

.18 ارزان بودن تولید محتوا و توسعه محیط آموزشی نسبت به آموزش سنتی
19 .حذف هزینه‌های مسافرت و اسکان استاد (و بعضاً معلم) و دانش آموز
.20بالا بردن حس کنجکاوی دانش آموز (و تشویق ایشان به خودآموزی مطالب، مطالعه و تحقیق)
21 .آموزش رودررو با معلم!
.22 امکان برگزاری امتحانات On-line در هر زمان و مکان بطور مثال استاد براحتی در هر جلسه می تواند یک امتحان چند گزینه ای برگزار کند.


.23استفاده سریع از تکنولوژی های جدید در مسیر آموزش و یادگیری

.24 یکی از مشکلات در رابطه با علم و دانش فرّار بودن آن است که در این نوع آموزش با استفاده از امکانات Multimedia مطالب بیشتر در ذهن می ماند..

.25 بالا بردن سطح دانش رایانه ای اهالی روستاها و توانمند کردن آنها در انجام امور مربوط به امور کشاورزی و ... .
.26 تبلیغ و آشنا کردن مردم سراسر جهان با فرهنگ و علوم اسلامی (با توجه به اعتقاد ملّت و دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تبلیغ دین مبین اسلام)

27. (حذف سلایق و تجارب فردی و احیانا تعصبات، در مقایسه با آموزش های سنتی).
28 .جلوگیری از تکرارهای بی فایده متن نوشته شده توسط یک استاد برجسته بطور همزمان در اختیار تمام دانش آموزان قرار میگیرد.سخنرانی یک استاد بطور همزمان توسط تعداد بسیاری از افراد شنیده می شود و... .
.29 دانش آموزان و دانشجویان به دلخواه خود گروهای آموزشی به وجود می آورند و محیطی بوجود می آید که به زمان و مکان محدود نیست.امکان ایجاد این گروه ها علاوه بر تشویق دانش آموزان به علم آموزی، به تبادل افکار و پیشرفت درسی دوستانی که از لحاظ شخصیتی شباهت بیشتری به یکدیگر دارند و بر اساس آن ارتباط بهتری بینشان برقرار می شود، کمک می کند.
.30 با وجود فضای مجازی و استفاده از امکانات دیداری و شنیداری، دانش آموزان خجالتی و کمرو در بحث های گروهی شرکت کرده و امکان بیان و بسط افکار و عقایدشان را پیدا می کنند و همچنین رفته رفته به فعالیت های گروهی و اجتماعی وارد میشوند.



.31 افزایش انگیزه و علاقه یکی از نیازهای فراگیری دانش، داشتن رغبت و ‏اشتیاق برای یاد گرفتن است.فردی که انگیزه و علاقة لازم را برای کسب دانش نداشته ‏باشد، هرگز نمی‌تواند در تحصیل خود موفق شود.از مزایای آموزش الکترونیکی این است که این روش می‌تواند نقش مؤثری در ‏افزایش انگیزة فراگیر ایفا کند.برخی از عوامل انگیزه‌زا در این شیوه عبارتند از:‏
• جذابیت‌های استفاده از معلم هوشمند
• امکان استفاده از صوت، تصویر
• عدم نیاز به صرف وقت برای فراگیری بسیاری از مباحث غیر ضروری
.32 گزینش بهترین استاد‏ یکی از آداب فراگیری دانش، دقت در انتخاب بهترین استاد است.آموزش الکترونیکی می‌تواند در عمل به این اصل نیز مؤثر باشد برخی از عوامل این مزیت ‏عبارتند از:

• عدم نیاز به حضور فیزیکی اساتید برجسته
• محور بودن دانشجو در این شیوة آموزشی و تعیین‌کننده بودن بررسی و ‏انتخاب او

.33سیستم آموزشی دارای نظارت هوشمند و ماشینی است.
.34 نت برداری و نگهداری نوشته‌ها یکی از روش‌های ارتقای سطح فراگیری، یادداشت‌برداری و نوشتن مطالب درسی ‏و علمی است.چنان که مطمئن‌ترین شیوه برای محافظت از محفوظات و دانسته‌ها و ‏پیش‌گیری از فراموشی و نابودی آنها نیز نگهداری مکتوب ذخایر علمی است.در شیوة الکترونیکی، امکان بیشتری برای نوشتن و نگهداری نوشته‌ها وجود دارد.زیرا ‏در این شیوة‌ آموزشی:‏
• ابزار فراگیری، همان ابزار نگارش است.و فراگیر می‌تواند با همان معلم هوشمند ‏که دروس را دریافت‌ می‌کند، یادداشت‌های خود را نیز بنگارد.
• سرعت ارائه و دریافت درس و میزان توقف در بین آن قابل تنظ ...

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: خودآموز زبان و قرآن کریم(معلم هوشمند
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
منابع مداد

آگهی های مرتبط