ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

ضبط مکالمات تلفن

کاربردهای سیستم:
مستند سازی خطوط تلفن
ضبط ارتباطات رادیویی و بی سیم
مستند سازی صدای محیط و جلسات
مستند سازی ارتباطات صوتی اتاق های کنترل
مستند سازی برنامه های ایستگاه های رادیویـی
ویژگی های کلی سیستم ضبط مکالمات
قابلیت نمایش نام شهر, استان , کشور تماس گیرنده
قابلیت ضبط همزمان مکالمات 1 تا 32 خط VoIP
قابلیت ضبط همزمان مکالمات 2 تا 64 خط تلفن آنالوگ
قابلیت ثبت، نمایش ومحاسبه هزینه تماس های صورت گرفته
قابلیت ضبط 25000 ساعت مکـالمه بروی 64 گیـگا بایت حافظه
قابلیت upload نمودن مکالمات ضبط شده بروی سایت اینترنتی
قابلیت پخـش همـزمان مکالمات تلفنی و اصوات محیطی در حال ضبط
قابلیت ارسـال مکالمات ضبط شده بصورت فایل پیوست به آدرس Email
قابلیت پردازش سیگنال شامل تقـویت صدای ضعیف و انواع فیلترهای حذف نویز
قابلیت ضبط اصوات محیطی توسط میـکروفن های بسیار حساس قابل اتصال به سخت افزار
قابلیت شنـود همـزمان مکـالمات تلفنی و اصوات محیطی در حال ضبط از طریق شبکه و تلفن
قابلیت نمایش تماس های ورودی یا خروجی به صورت pop up نمایش نام و مشخصات تماس گیرنده
قابلیت جستـجو و پخـش مکالمات ضبط شده بر اساس زمان ، کانال ، شماره تماس ورودی خروجی وناموفق
قابلیت فشرده سازی مکالمات ضبط شده حتی با کیفیت kb/sec CD 187 با بهره گیری از کدک های فشرده سازی متنوع و پیشرفته
قابلیت تعریف انواع سطح دسترسی
قابلیت نصب به روی داخلی و شهری
نمایش شماره داخلی برای هر تماس
دارای مکانیسم سیستم هوشمند vox حساس به صوت
دارای watch dog timer و7 جهت جلوگیری از هنگ و خطای ماندگار
دارای ARM 11 وعدم نیاز به سیستم کامپیوتری قوی به دلیل داشتن پروسسور قدرتمند

استفاده از اطلاعات مختلف و گزارشات کامل نحوه
مثال : می خواهید ببینید با شماره ******** چه تعداد و یا چه مبلغی مکالمه صورت گرفته ، حتی قادر خواهید بود محدودیت زمانی برای یک یا چند شماره اعمال کنید وهزینه تماس با این شماره را باز بینی کنید .
پس یکی از اهداف میتواند کنترل مبلغ مکالمات باشد.

مهمترین کارائی سیستم ، کنترل کیفیت مکالمات میباشد .یعنی کارمندان شما با مخاطبین در چه سطحی گفتگو میکنند و آیا اطلاعات ارائه شده به مشتریان صحیح است یا نه و یا مکالمات در مدت زمان مثلاً پنج دقیقه کافی است ؟
پس کارمندان با حس کردن کنترل مدیر بر مکالمات سعی در ارتقاء سخنوری و کیفیت مکالمات میکنند و همچنین در صورت بروز اشکال در پاسخگویی ، با تذکر و یا آموزش مجدد میتوانید آنها را برای بالا بردن کیفیت راهنمایی کرد.

مثال : مشتری به مدیر مراجعه میکند از برخورد نامناسب و اطلاع رسانی اشتباه تلفنی کارمندی شکایت دارد ، از طرفی کارمند مربوطه نیز ادعا دارد رفتار و اطلاعات صحیح در اختیار مشتری قرار داده ، هیچ راهی برای تصمیم گیری نیست ؟ولی مدیر میتواند وارد سیستم ضبط مکالمات شده و مکالمه مربوطه را گوش کرده و از حقیقت آگاه شود.

در برخی از مشاغل به دلیل حساسیت بالا در امنیت و یا احساس وجود کارمندان نفوذی رقباء و جلوگیری از فاش شدن اطلاعات محرمانه مانند پاس دادن مشتری به رقیب از این سیستم استفاده میکنند.







1 ضبط مکالمات 1 خط 1.500.000 ریال
2 ضبط مکالمات 2 خط 1.900.000
3 ضبط مکالمات 4 خط 3.900.000
4 ضبط مکالمات 8 خط 6.800.000
5 ضبط مکالمات 12 خط 9.400.000
6 ضبط مکالمات 16 خط 13.000.000
7 ضبط مکالمات 24 خط 20.000.000
8 ضبط مکالمات 32 خط 25.000.000
9 ضبط مکالمات 64 خط 45.000.000
10 ضبط مکالمات 88 خط 62.000.000

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  مازندران
آدرس :  mm.woip.ir
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: ضبط مکالمات تلفن
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط