ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

بلیغات پیامکی ( تبلیغاتی که همه می خوانند )

بلیغات پیامکی ( تبلیغاتی که همه می خوانند )

لينك سايت اين آگهي

قیمت : به وب سایت مراجعه فرمایید

پنل اس ام اس یا سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه چیست؟

با نگاهی به اینترنت و مشاهده شمار زیاد ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه، انتخاب از میان آنها سخت و مشکل بنظر می رسد.در این متن ما سعی میکنیم ابتدا تعریف کلی از سامانه پیام کوتاه داشته و سپس مواردی که برای انتخاب یک سرویس دهنده خوب مورد نیاز است را در اختیار خواننده قرار دهیم.

تعریف سامانه پیام کوتاه: امروزه ارتباط مستقیم و دوطرفه با مخاطبان برای هر شرکت، سازمان یا نهادی از اهمیت خاصی برخوردار است و پیامک می تواند وسیله ای موثر برای یک ارتباط سریع و دوطرفه باشد.

ارسال و دریافت پیامک از طریق اینترنت علاوه بر سرعت، امکانات و ویژگیهای بسیاری میتواند در اختیار مشترک قرار دهد.
همانطور که برای ارسال پیام با تلفن همراه، 1- گوشی 2- سیم کارت و 3- اعتبار ضروری می باشد، برای ارسال پیامک از طریق اینترنت نیز به 1- شماره مجازی و 2- اعتبار یا همان شارژ پیامک مورد نیاز می باشد.

سامانه پیام یا پنل sms عبارتست از یک برنامه تحت وب یا ویندوز که امکانات متفاوتی از جمله ارسال و دریافت پیام را در اختیار کاربر قرار میدهد.

شماره مجازی که می تواند از 6 تا 14 رقم باشد.تعداد ارقام شماره هیچ تاثیری در ارسال و دریافت پیامک ندارد اما بخاطر سپاری شماره های رند راحت تر است.مثلا ********06 یک شماره 10 رقمی رند است.
معمولا ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه تعرفه هر پیامک را شناور و بر اساس میزان خرید تعریف می کنند و هر چه میزان خرید بیشتر باشد هزینه ارسال هر پیامک کاهش می یابد.
سامانه پیام کوتاه ابزاری جهت ارتباطات جمعی و ارسال پیامک های اطلاع رسانی و تبلیغاتی است که در قالب یک وب سایت در محیط اینترنت تعبیه شده و بدون نیاز به سخت افزار یا نرم افزار جانبی قابلیت ارسال اس ام اس را فراهم میکند.
از این ابزار میتوان به روش های زیر استفاده کرد.

1.ارسال پیامک تکی .با استفاده از این ابزار میتوان به یک شماره خاص پیامک ارسال نمود.
2.ارسال پیامک گروهی .در این روش شما به یک گروه خاص از قبل تعیین شده پیام خود را ارسال میکنید جهت این کار باید از قبل دفترچه تلفنی از مشتریان آماد کرده باشید در این سیستم این قابلیت وجود دارد که شما میتوانید به راحتی مشتریان و مخاطبین خود را به تعداد نا محدود دسته بندی کرده و شماره های آن ها را در سیستم اضافه کنید و سپس بر حسب نیاز به گروهی که مورد نظرتان است پیامتان را ارسال کنید.
3.ارسال پیامک بر اساس پیش شماره .به عنوان مثال شما میتوانید به شماره های 0913118 موجود در اصفهان یک پیام تبلیغاتی ارسال کنید.
4.ارسال پیامک بر اساس کد پستی .در این روش شما میتوانید به ساکنین یک منطقه خاص یک پیام تبلیغاتی را ارسال کنید.
5.ارسال به تفکیک استان و شهر های کشور .بدین ترتیب که با انتخاب هر کدام از استان های کشور شهر های زیر مجموعه آن استان لیست میشود که شما میتوانید به ساکنین همان شهر پیام خود را رسال کنید.
6.ارسال پیامک به خارج از کشور .در این روش شما میتوانید با انتخاب کشور مورد نظر خود به شماره های همراه آن کشور پیام ارسال کنید.
7.ارسال پیام به تفکیک جنسیت و رده سنی .در این روش که توسط اپراتور 5000 انجام میشود کاربران میتوانند ارسال انبوه پیامک های خود را هدفمندتر کنند و بعد از انتخاب استان و شهر مورد نظر خودشان جنسیت مخاطب خود را هم انتخاب نمایند همچنین میتوانند رده سنی آن را هم مشخص کنند .مثلا آقایان 25 تا 30 ساله استان اردبیل شهر اردبیل
8.دریافت پیامک از طرف مشتریان .بدین صورت که مخاطبین شما نیز میتوانند برای شما پیام ارسال کنند که گزارش کلیه پیام های دریافتی شما از طریق سیستم قابل رویت میباشد.
9.ارسال پیامک به صورت اتوماتیک در جواب پیامهای دریافتی که به آن منشی پیامک گفته میشود.
10.برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی و ....................................................................................



ارسال پیامک با بازدهی 80% یک شعار نیست

امروزه مدیران بازاریابی، sms را به عنوان تکنولوژی نوینی برای ارائه سرویس بهتر به مشتریان به کار می گیرند.در نتیجه این تفکر، ارائه خدمات متنوع به مشتریان به سهولت مسیر بوده و شما می توانید با مشتریان بالفعل و بالقوه خود به راحتی ارتباط برقرار کنید.

اما اینکه توان به کارگیری به عنوان یک رسانه تبلیغاتی موثر را دارد یا خیر، به شناخت دقیق مزایا و معایب آن از یک طرف و مقایسه آن با سایر رسانه های تبلیغات از طرف دیگر بستگی دارد تا از این رهگذر امکان انتخاب و به کارگیری صحیح آن فراهم آید.

● مهمترین مزایای smsعبارتند از:

▪ دسترسی دائم

صاحبان تلفن همراه، این وسیله را در اکثر اوقات شبانه روز و در اکثر اماکن همراه خود دارند.از این رو شما میتوانید به طور دائم ارتباط خود را با مخاطبان حفظ کنید و در مواقع اضطراری، پیام هایی را به مخاطبان ارسال کنید.

▪ تعامل دو طرفه

با استفاده از تکنولوژی sms امکان تعامل دو طرفه بین فرستنده و گیرنده پیام به وجود خواهد آمد.بر این اساس امکان پیگیری و اندازه گیری نتایج حاصل از عملکرد بازاریابی شما را به وجود خواهد آورد.

▪ ارسال فوری پیام

بسیاری از مواقع برای شما این الزام به وجود می آید که پیامی را در آن لحظه به اطلاع مخاطبان برسانید.sms این قابلیت را دارد که از آن برای ارسال فوری پیام استفاده کرد.

▪ سطح پوشش بالا و فراوانی رویت

باتوجه به استفاده تعداد 96 درصد از افراد جامعه از تلفن همراه، این تکنولوژی از سطح پوشش بالا برخوردار است.به رغم اینکه برخی دیگر از رسانه های تبلیغاتی از این ویژگی برخوردارند، اما باید در مورد sms عنوان کرد که علاوه بر دسترسی بالا، ارسال کننده پیام از تعداد افراد دریافت کننده پیام اطمینان دارد، در حالی که پخش پیام های تبلیغاتی در مورد تلویزیون یا رادیو اطمینان از رویت بالا را به همراه ندارد.هر چند که قابل قبول است که صفت فراوانی رویت بر رسانه های بی نظیر تلویزیون یا رادیو نیز حمل می شود.

▪ خوانده شدن پیام

مردم ماهیتا علاقه دارند پیام های رسیده را بخوانند.برعکس ایمیل های ناخواسته را به راحتی حذف می کنند.به تعبیری پیام ارسالی شما در اکثر مواقع خوانده می شود.

این تکنولوژی نظیر هر رسانه تبلیغاتی دیگر ضمن بهره مندی از مزایای خاص از معایبی نیز برخوردار است که عبارتند از:

واکنش نا مناسب افراد؛

بعضی افراد گاه نسبت به smsهای ناخواسته از خود واکنش نشان می دهند.اینگونه sms ها به مرور موجب می شود تا افراد واکنشی نظیر بی تفاوتی، ناراحتی، عصبانیت و... از خود بروز دهند , که خوشبختانه شرکت ارتباطات سیار تدبیر خوبی برای این افراد در نظر گرفته که اشخاصی که تمایل به دریافت پیام تبلیغاتی ندارند میتوانند با شماره 9990 تماس گرفته و درخواست مسدود کردن شماره خود در مقابل دریاقت پیام از شمارههای پیامکی را داشته باشند که بعد از انجام این درخواست شماره آنها به لیستی که اصلاحأ بلک لیست یا لیست سیاه میگویند اضافه میشود و پیامهای شما دیگر به آنها نمیرسد البته نگران نباشید چون سامانه کاویان هزینه اینگونه پیام ها را به شما بازمیگرداند.

▪ نگرانی از پاسخگویی

افراد نسبت به پاسخگویی به smsهای ناشناخته به دلیل افزایش پیام های کلاه بردارانه بسیار محتاط عمل می کنند و به همین دلیل کارشناسان اعتقاد دارند که فرستنده پیام باید در پیام ارسالی به درستی خود را معرفی کند.

ممکن است پیام ارسالی به گیرنده نرسد ودر بین راه عمدا یا سهوا توسط فرد دیگر دریافت شود که توصیه می شود از این وسیله برای ارسال اطلاعات محرمانه استفاده نشود.

با توجه به آنچه گفته شد، می توان به این نتیجه رسید که هیچ فعالیتی در حال حاضر بدون بهره گیری از خدمات ارتباطی بهره وری نخواهد داشت.

تبلیغات الکترونیکی مهم ترین و بارز ترین تفاوت بین دنیای امروز و دنیای دیروز است.تبلیغات از طریق sms قادر است در کلیه زمینه های تبلیغاتی با روش مدرن، کم هزینه و اثر بخش وظایف مختلف خود را انجام دهد.

راه رسیدن به بینش و تخصص در عصر حاضر، فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

***********
***********
grand_sms@ ...

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  تهران
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: بلیغات پیامکی ( تبلیغاتی که همه می خوانند )
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
تبلیغ سامانه پیام پیامک تبلیغاتی ارسال پیامک پیام پیامک اس ام اس advertise موبایل نمایندگی ارسال پیام