ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مدیریت تلفن و سیستم حضور وغیاب

بعد از نصب دستگاه ضبط مکالمات کارمندان شما با توجه به این که تماسهای تلفنی آنها ضبط میشود (احساس نظارت ) افزایش بازدهی و رضایتمندی مشتری را درپی خواهند داشت .
کاربری دیگر دستگاه به صورت نامحصوص قابل استفاده میباشد که با این روش با کنترل و ضبط تماسها اگر کارمندی اطلاعات اشتباه و یا برخرد نادرستی با تماس گیرنده داشته باشد قابل بررسی است.
شرکت مهندسی تکسا با افتخار تقدیم میکند
1: تلفن گویا و نصب سانترال ( توضیح در پایان صفحه )

2: امکانات سیستم ضبط مکالمات تلفنی :
- ضبط نامحدود دو طرفه مکالمات تلفنی
- نمایش و ثبت مدت ، تاریخ ، ساعت مکالمه ، شماره تماس گیرنده و شماره تماس گرفته شده
- سازگار با شبکه سراسری تلفن کل کشور
- پخش زنده تماسهای جاری
- طراحی نرم افزار به صورت کلاینت و سرور
- نصب ، تنظیم و کاربری بسیار آسان ابعاد کوچک 7*11سانتیمتر
مزایای بکارگیری سامانه ضبط مکالمات تلفنی :
- کاهش چشمگیر هزینه های تلفن - کاهش تعداد و زمان تماسها - حذف تماسهای بی مورد و شخصی - کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان - نظارت بر حسن برخورد و اطلاع رسانی در تماسهای تلفنی - ارتقای کیفیت مکالمات با توجه به احساس نظارت -

استفاده در منازل ومراکز اداری و تجاری جهت کنترل هزینه تلفن ثابت و افزایش مدیریت کارمندان به صورت نامحسوس
ظبط مکالمات تلفنی در 2 نوع مختلف بوده که شامل :

1 : (بدون نیاز به کامپیوتر ) : همراه با رم رایگان
اصل مکالمه و شماره تلفن ورودی و خروجی روی رم ریخته شده و در صورت نیاز رم را درآورده و با استفاده از کامپیوتر و یا موبایل به مکالمه گوش دهید و شماره تلفن و تاریخ تماس را آرشیو نمائید .

2 : (دستگاه USB با نرم افزار جهت نصب در کامپیوتر )
نسخه جدید این دستگاه میتواند با نرم افزار قدرت مند خود جهت نمایش شماره تماس های خروجی و وروی و مشخصات کلی شامل آدرس ، تعداد دفعات تماس و ضبط مکالمه را به صورت آرشیو نمایش دهد.
استفاده ونصب فوق العاده آسان فقط کافیست خط تلفن را به دستگاه نصب کنید .
جهت کلیه مراکز اداری و تجاری رستورانها ، آژانسهای مسافرتی و اتومبیل و ... حتی منازل
ظبط مکالمات بعد از برداشتن گوشی و توقف ضبط در صورت قطع تماس بصورت کاملا هوشمند بر روی رم با 200 ساعت آرشیو
دارای 1 ورودی صوتی آنالوگ برای ضبط صدای محیط
این میکروفن با حساسیت به کوچکترین صداشروع به ضبط کرده و به صورت هوشمند در سکوت ضبط را قطع میکند.
قابلیت تشخیص وضعیت های مختلف تلفن شامل : گذاشتن گوشی -برداشتن گوشی ، ثبت شماره دریافتی و شماره ارسالی –
تماسهای نا موفق تشخیص شماره گیری
عدم ایجاد هرگونه نویز روی صدا و خطوط
یک خط 2خط 4خط 6خط
8خط 16خط 32خط 64خط
کارکرد مستقل و بدون نیاز به مودم
سازگار با کلیه سیستمهای سانترال
مشاهده وضعیت کلیه خطوط در هر لحظه
یکسان سازی سطح صدای دو طرف مکالمه و تقویت صدا بصورت نرم افزاری در هنگام ضبط
ارائه گزارش دقیق از کارکرد هر یک از خطوط بصورت مجزا
با امکان چاپ کلیه گزارشها بر روی پرینتر
مرتب سازی گزارشها براساس عملکرد هر خط
مرتب سازی گزارشها براساس شماره تلفنهای شماره گیری شده
با امکان درج Password بمنظور دسترسی به تنظیمات / پخش مکالمات / توقف یا خروج
سازگار با هر نوع کامپیوتر اعم از PC و LAPTOP
نصب و جابجایی سخت افزار و نرم افزار بدفعات و بدون محدودیت
اجرای اتوماتیک برنامه همزمان با اجرای ویندوز
1سال گارانتی بی قید شرط 5سال خدمات واقعی

عملکرد سیستم به صورت Online & Offline

دمای فعالیت 20- تا 70+ درجه سانتیگراد

شعبه ونک : شیرازی شمالی نبش زاینده رود پلاک 113 واحد6

مسئول فروش آقای رادان : تلفن : ******** 10 خط

شعبه هفت تیر : میدان هفت تیر پلاک 36 واحد 2
***********
شعبه پیروزی :خیابان 1 نیروی هوائی پلاک 213
********
سیستمهای تلفن گویا تکسا همکار پر تلاش ، هوشمند و خستگی ناپذیر شما
با نصب نرم افزار تلفن گویا ، سازمانها ، شرکتها و موسسات میتوانند در جهت تسریع و بهبود خدمات خود به مشتریان گامهای بلندی بردارند.
سیستمهای تلفن گویای تکسادر بیش از 600 مرکز دولتی و غیر دولتی در حال استفاده می باشند.
1- صندوق صوتی
در این سیستم امکاناتی از قبیل ضبط پیغام تماس گیرندگان در صندوقهای مختلف ، ارائه کد پیگیری در راستای طرح تکریم ارباب رجوع (ارتباط مردمی) وجود دارد.
این سیستم امکان ثبت هر گونه پیغام به عنوان انتقاد ، پیشنهاد و یا پرسش و پاسخ را فراهم می آورد ، بطوریکه پس از ثبت هر پیغام یک کد پیگیری به شخص اعلام می گردد و تماس گیرنده می تواند در آینده با وارد کردن شماره پیگیری خود پیغام مدیر و یا شخص ذیربط را بشنود.
در این زیر سیستم هر شخص یا واحد می تواند یک صندوق صوتی برای خود داشته باشد و در شرایط مختلف مانند ساعات غیر اداری ویا هنگامیکه امکان پاسخگویی به تماسها وجود ندارد و یا حتی زمانیکه خط داخلی آن شخص اشغال می باشد ، پیغام تماس گیرندگان را ضبط نماید تا بعدا توسط صاحب صندوق یا اپراتور ، پیغام بررسی گردد و در صورت نیاز پیگیری شود .این پیغامها می توانند آرشیو یا حذف گردند.
در این سیستم افراد بر حسب سطح دسترسی خود ( مدیر – کاربر ) میتوانند با استفاده از نرم افزار تحت شبکه پیغامهای صندوق خود و یا سایر صندوق ها را بررسی و در صورت نیاز آنها را ارجاع دهند.
لازم به ذکر است که امکان انجام کلیه امور مربوط به صندوق صوتی از قبیل گوش کردن پیغام ها ، گذاشتن پاسخ و همچنین حذف و آرشیو آنها از طریق تلفن و بدون نیاز به کامپیوتر امکانپذیر است.
2- اپراتور خودکار
این زیر سیستم میتواند ارتباط افراد با بخشهای مختلف یک سازمان را به راحتی برقرار نماید.همچنین امکان تعریف عملیاتهای مختلف مانند گرفتن پیغام در شرایطی مانند عدم پاسخگویی و اشغالی امکانپذیر میباشد.نرم افزار تلفن گویای فارسی‌کام می‌تواند به صورت یک سیستم اپراتور خودکار عمل کند تا ارتباط افراد با بخشهای مختلف یک سازمان به راحتی برقرارشود.
در این نرم افزار شما می توانید واحدها ، بخشها ، افراد موسسه یا سازمان را با کدهای اختصاصی تعریف کنید تا افرادی که با شرکت یا سازمان تماس می گیرند بتوانند به سرعت به بخش مربوطه متصل گردند.همچنین امکان تعریف یک سری عملیات خاص در شرایط خاص نیز وجود دارد.برای مثال در صورت عدم پاسخگویی یک داخلی می توان برای آن شخص یا واحد ، پیغامگیر یا دریافت فکس فعال شود تا تماس گیرندگان حتی الامکان بتوانند مطالب خود را منتقل سازند.
3- ضبط مکالمات
این سیستم امکان ضبط کلیه مکالمات جاری بر روی خطوط شهری و داخلی را دارد.از مزایای این سیستم ضبط نامحسوس و ارائه گزارشات کامل به همراه شماره تماس گیرندگان می باشد.
این سیستم امکان ضبط کلیه مکالمات را بصورت کامل و مستقل برای هر خط دارد.مزایای این زیر سیستم به شرح زیر می باشند:
- ضبط و ثبت کاملاً نامحسوس مکالمات برای هر خط تلفن بصورت مستقل به همراه تاریخ و ساعت مکالمه.
- امکان ضبط شماره تماس گیرندگان (Caller ID) برای مراکز تلفنی که این قابلیت را پشتیبانی نمی کنند.
- ثبت کلیه کلیدهای زده شده بر روی گوشی ها تلفنی افراد.
4- استفاده به عنوان مرکز تلفن (سانترال) کامپیوتری با کلیه امکانات سیستم تلفن گویا
نرم افزار و سخت افزار تکسا ، بسته به نوع ماژول های سخت افزاری و نرم افزاری ، این امکان را به شما می‌دهد که بدون نیاز به دستگاه سانترال بتوانید خود یک مرکز تلفن کامپیوتری (CTI) طراحی و پیاده سازی کنید.این مرکز تلفن بسته به ماژولهای نصب شده خطوط شهری و داخلی بر روی کارت سخت افزاری قابلیت تعریف را دارد.استفاده از این مرکز تلفن مزایای منحصر بفردی برای شما مهیا می کند:
- امکان تعریف خطوط داخلی و شهری بر اساس نیاز و سلیقه شما
- مشاهده وضعیت کلیه خطوط داخلی و شهری
- امکان تعیین شماره های داخلی برای داخلی‌های خروجی از سیستم بصورت کاملا باز و دلخواه شما
- امکان تعریف سطوح دسترسی به خطوط شهری و داخلی برای هر خط
- امکان محدود کردن مدت زمان مکالمات
- سرعت بالای انتقال مکالمات
- سیستم صف (نوبت دهی) مکالمه
- نمایش شماره تماس بر روی کامپیوتر
- امکان شماره گیری از طریق کامپیوتر
- کنف ...

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مدیریت تلفن و سیستم حضور وغیاب
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط