ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

پشتی طبی باراد (گواهینامه ثبت اختراع: 73494)

پشتی طبی باراد (گواهینامه ثبت اختراع: 73494)

لينك سايت اين آگهي

قیمت : 67,000 تومان

مسلما کمردرد شما را نمی کشد اما رنجی که از کمردرد می برید ممکن است سال ها شما را شکنجه دهد .از آنجایی که کمر دردهای مزمن می توانند تاثیر زیادی روی کیفیت زندگی فرد بگذارند پیشگیری از آنها بسیار مهم است .
برای جلوگیری از بیماری کمردرد باید درست بنشینیم و از یک پشتی طبی استفاده کنیم .با قرار دادن یک پشتی طبی مناسب روی صندلی اداری یا خودرومی توانید فرم s مانند ستون فقرات خود را حفظ کنید و ازصاف شدن گودی کمر و نهایتا کمردرد جلوگیری کنید .در واقع یک پشتی طبی مطلوب باید به اندازه ای سفت باشد که مانع از صاف شدن گودی کمر گردد و در همین حال کاربر با آن احساس آرامش نماید.
آسیب به ساختار استخوانی در ناحیه کمر می تواند به کمردردهای شکنجه آوری بیانجامد .اگر آسیب به این ناحیه زیاد باشد حتی ممکن است راه رفتن را مشکل سازد و به معلولیت بیانجامد .استفاده از پشتی طبی در افرادی که سوزش های دردناکی در ناحیه کمر خود حس می کنند ضروری است چرا که استفاده از آن می تواند تاثیر زیادی روی کیفیت زندگی در آینده بگذارد .
پشتی طبی باراد تنها پشتی طبی دارای تاییدیه ثبت اختراع است که طراحی آن بر اساس اصول ارگونومی صورت گرفته است .
طراحی ظریف پشتی طبی باراد باعث شده است که هنگام استفاده ، نشیمن گاه صندلی اشغال نگردد به همین دلیل این محصول قابل نصب بر روی انواع صندلی ها می باشد .
پارچه استفاده شده در این محصول از نوع اسپیسر می باشد که قابل شستشو و ضد تعرق است .
پشتی طبی باراد تنها پشتی طبی دارای گواهی نامه ثبت اختراع می باشد که پروسه ثبت اختراع آن با ارجاع به دانشکده علوم پزشکی و بررسی آن توسط متخصصین ستون فقرات صورت پذیرفته است .
_ دارای گواهینامه ثبت اختراع به شماره 73494
_ دارای تاییدیه ثبت اختراع از دانشگاه علوم پزشکی
_ دارای توصیه نامه استفاده از مرکز بهداشت
_ دارای تاییدیه علمی اختراع از دانشگاه فردوسی
_ تایید شده توسط متخصصین ستون فقرات و ارتوپد



67,000 تومان



روش خرید این محصول :
برای سفارش خرید پستی و ورود به سایت اصلی روی عکس آگهی و یا لینک آگهی (لینک آبی رنگ ) در زیر کلیک کنید

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  كردستان
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: پشتی طبی باراد (گواهینامه ثبت اختراع: 73494)
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
برای درمان کمردردم چکار کنم برای رفع کمردردم چکار کنم برای درمان کمردرد چکار باید کرد برای رفع کمردرد چکار باید کرد کمردرد و پشتی مناسب پشتی مناسب و کمردرد پشتی و کمردرد صندلی و کمردرد کمردرد و درمان آن مناسب کمردرد برای کمردرد پشتی درمان کمردرد باراد رفع کمردرد پشتی طبی پشتی طبی باراد کارهای طبی اختراعات پزشکی اختراعات طبی گودی کمر و کمردرد