ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

آب بندی مخازن بتنی با محصولات NSG

آب بندی مخازن بتنی با محصولات NSG

سالها است که استفاده از قیرو گونی و ایزوگام و دیگر مشتقات نفتی جهت آب بندی و ایزولاسیون بعلت اشکالات عمده فنی ، فرسودگی سریع و خطرات ناشی از آن مثل سوختگی و آلودگی منسوخ شده است . شرکت تخصصی و مهندسی NSG وارد کننده محصولات ( واتر پروف کننده ) و ( مقاوم کننده ) سازه ها از آلمان می باشد که جهت ساخت ، ایزولاسیون ( آب بندی ) و مقاوم سازی مخازن ، استخرها ، سونا و جکوزی ، پشت بام ، سرویسهای بهداشتی ، آبنما ، نماهای بارانگیر ، چاله آسانسور ، انواع سقف (سیمانی ، سنگی ، آجری ، سفالی ، ایرانیت سیمانی و ... ) ، محوطه سازی ، ساخت و آب بندی انواع بلوک ، جداول و موزاییک و تمامی سازه هایی که در مجاورت مستقیم با آب ، رطوبت ، عوامل جوی و UV خورشیدی هستند استفاده می گردند و بهترین جایگزین روز اروپا ، برای مواد نفتی ، قیر و گونی ، ایزوگام و پوشش های قدیمی می باشند.
این محصولات که در قالب نامهای تجاری NSG Z90 , NSG B70 , NSG N50,NSG PADAB,NSG P100در کشور عرضه می گردد ، بر پایه رزین های آکریلیک و با فن آوری نفوذی نانو ساخته شده اند و مطابق با استاندارد های جهانی
05 BS EN 1543 – DIN EN 15183 – ASTM C928- می باشند .
این محصولات دارای تاییدیه تولید از اروپا (UKAS) و تاییدیه بهداشت محیط زیست آلمان (T.M) می باشند. همچنین گواهی ایزو 9001 و 9002 را نیز کسب نموده اند.
این مواد بصورت مایع بوده و ظاهری شیری رنگ دارند که پس از مصرف ( خالص یا ترکیب در ملات ) کاملا بی رنگ می شوند. این محصولات در مقابل رطوبت ، سرما و گرما ( 60- تا 300+ ) ، حریق ، نور ، آتش و ضربه کاملا مقاوم بوده و عمر آنها همانند عمر سیمان در ملات می باشد. استفاده این محصولات در سازه ها ضمن صرفه اقتصادی ، باعث ایجاد مقاومت و استحکام بیشتر سازه ، بالا رفتن سرعت عملیات ،سبک سازی نمودن سازه ها و آنتی باکتریال شدن (ضد خزه ، جلبک و باکتری ) سازه خواهد شد.
لازم به ذکر است محصولات این شرکت در تمامی مراحل عملیات ساخت ، بازسازی و تعمیرات انواع سازه ها کاربرد داشته و بسته به نوع عملیات ، محصول مورد نظر به شما ارائه می گردد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایر محصولات همچون : NSG – Z90 ، NSG – B70 ، NSG – N50 ، ژل مخصوص آب بندی پادآب ، فوق روان کننده ،NSG - P100 ، توری محافظ ، الیاف بتن ، کریستال شونده ، آنی گیر، واتر استاپ ، ضد یخ بتن ، انواع توری و مش های بتنی ، انواع سیلیس و سیمان های رنگی و ... از وب سایت این شرکت (WACKERCO.COM)دیدن نمایید و یا با شما ره های ********,********-021 تماس حاصل فرمایید . همچنین می توانید با ارسال عدد 5 به سامانه پیام کوتاه این شرکت به شماره ********00 در خواست مشاوره خود را ثبت نمایید ؛ کارشناسان شرکت در ساعات اداری با شما تماس خواهند گرفت .

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آب بندی مخازن بتنی با محصولات NSG
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط