ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

آموزش تعمیرات کارت گرافیک

آموزش تعمیرات کارت گرافیک

قیمت : تماس بگیرید

آموزش تعمیرات کارت گرافیک به صورت تخصصی و جداگانه در بخش آموزشی سخت افزار کامتک برگزار میگردد. این دوره هم به صورت مجزا و هم با دوره آموزش تعمیرات مادربرد برگزار می شود. کارآموزان با انواع مختلف کارت گرافیک آشنا شده و روش تعمیر و ارتقاء نرم افزاری کارت های گرافیک را فرا میگیرند.
برخی از سرفصلهای دوره آموزش تعمیرات کارت گرافیک:

شناخت مدارهای کارت گرافیک و تفاوت مدلهای آن در بازار
الکترونیک مربوط به کارت گرافیک (قطعه شناسی) و ارتباط آن با اسلات روی مادربرد
شناخت چیپ های کارت گرافیک OnBoard روی مادربرد کامپیوتر و لپ تاپ
آموزش مسیریابی روی انواع بورد
آموزش عیب یابی روی بورد کارت گرافیک
عیب یابی آی سی های حافظه گرافیکی و چیپ اصلی
طریقه صحیح ریبال کردن GPU بصورت دستی
رفع اشکالات متداولی که برای انواع کارت گرافیک بوجود می آید
.: دوره های مرتبط به دوره آموزش تعمیرات گرافیک :.

الکترونیکآموزش الکترونیک SMD و کار با ابزارهای تعمیراتmainboardآموزش تعمیرات مادربرد کامپیوتر
hardآموزش تعمیر هارد دیسک و بازیابی اطلاعاتلپ تاپآموزش تعمیرات لپ تاپ
powerآموزش تعمیر پاور و منبع تغذیهکامپیوترآموزش مونتاژ کامپیوتر
توضیحات دوره آموزشی : میزان شهریه دوره آموزش تعمیرات کارت گرافیک به همراه آموزش تعمیرات مادربرد با مبلغ 480,000 تومان برگزار می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره *********** و یا *********** تماس حاصل فرمایید.
آدرس سایت: www.comtech.ir

برخی از مطالب ابتدایی جلسه اول آموزش تعمیرات کارت گرافیک
از مهمترین ویژگی های کارت گرافیک ، می توان به موارد زیر اشاره نمود :
پردازنده (Core Clock) : سرعت پردازنده (Core Clock) کارت گرافیک ، مهمترین عامل افزایش کارائی یک کارت گرافیک بوده که بیشترین تاثیر را در رابطه با انجام عملیات تصاویر سه بعدی ، بدنبال خواهدداشت . امروزه به برکت وجود پردازنده های استفاده شده در کارت های گرافیک امکان مشاهده سه بعدی متحرک بطور کامل فراهم شده است .
حافظه (Ram) : در مواردیکه از کام بمنظور انجام عملیات حجیم گرافیکی نظیر بازیهای کامپیوتری و یا ویرایش تصاویر ودئوئی استفاده می گردد ، اطلاعات مورد نیاز بمنظور نمایش تصاویر درحافظه (Ram) کارت گرافیک ذخیره می گردد .
Memory bus : پهنای مسیر اینترفیس حافظه می باشد . به عبارت دیگر به عرض مسیر دیتا در حافظه گفته می شود . این پارامتر نفش مهمی در کیفیت و راندمان کارت گرافیک بازی می کند هرچه این عرض بیشتر باشد (256 بیت، 128 بیت، 64 بیت) سرعت جریان دیتا در رم بالا تر بوده و بطبع قدرت کارت بالاتر رفته و بازی ها و برنامه ها روان تر اجرا می شوند.
DirectX : این تکنولوژی پس از گذشت دت زمانی اندک به یک تکنولوژی فراگیر در بازیهای کامپیوتری جید تبدیل شده است . این برنامه در حقیقت رابط بین برنامه یا بازی و کارت گرافیک می باشد در واقع DirectX بین نرم افزاریا بازی و سخت افزار گرافیکی رابط می شود. هم اینک ، کارت هایی ارائه شده است که ازDirectX 9 پشتیبانی و استفاده مینمایند. درصورتیکه تصمیم به استفاده از جدیدترین بازیهای کامپیوتری رادارید ، می بایست کارت گرافیکی انتخاب گردد که قادر به سازگاری با DirectX 9 API باشد .
خروجی DVI : با استفاده از اینترفیس DVI امکان اتصالکامپیوتر به دو مانیتور و یک تلوزیون (مشاهده دو تصویر متصل ویا حتی سه تصویر جداگانه) ، میتوان از این پورت استفاده کرد و همچنین با استفاده از تبدیل DVI to VGA میتوان امکان اتصال همزمان به دو مانیتور آنالوگ را فراهم آورد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آموزش تعمیرات کارت گرافیک
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :