ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

آموزش حسابداری کاربردی

آموزش حسابداری کاربردی

خودآموز حسابداری نیاز صرفا یک آموزش حسابداری نیست ، بلکه متد جدیدی است برای موفقیت در بازار کار.

می دانید که در بازار کار باید ضمن آشنایی با انواع حسابداری ، تجربه کافی و تکنیکهای کاربردی را هم به دست آوردید ، خودآموز نیاز شامل فیلمها ، جزوات ، تستهای ارزیابی ، آموزش نرم افزارهای حسابداری مانند نرم افزار سپیدار همکاران سیستم و گواهینامه پایان دوره از مرکز آموزش حسابداران خبره وابسته به انجمن حسابداران خبره ایران می باشد که شما می توانید از طریق آن دانش خود را تبدیل به حرفه نموده و از آن به خوبی استفاده نمایید. این بسته های آموزشی به گونه ای طراحی شده که مدرسین آن علاوه بر تدریس مفاهیم ، تجربه چندین ساله خود را نیز در اختیار شما قرار می دهند.

چرا باید از آموزش غیر حضوری بهره گرفت؟

کاهش هزینه ها

یکی از بدیهی ترین نتایج آموزش غیر حضوری کاهش هزینه ها می باشد. بهره گیری از این روش آموزشی سبب می شود که از آن بتوان به عنوان یک کاهنده هزینه یاد کرد ، دلیل آن عدم نیاز به تشکیل کلاسهای حضوری و کاهش هزینه های آموزشی می باشد..

افزایش بهره وری

با توجه به این موضوع که آموزش غیر حضوری محدودیت زمانی و مکانی ندارد ، به راحتی می توانید با استفاده از آن جهت آموزش خود ، گام مهمی در جهت افزایش بهره وری بردارید.

استاندارد سازی

با بهره گیری از آموزش غیر حضوری ، محتوا به صورت یکنواخت و استاندارد به مخاطبین ارائه می شود. این در حالی است که در یک دوره آموزشی حضوری ممکن است محتوا در کلاس های مختلف به گونه های دیگری ارائه شود.

دسترسی نامحدود

یکی از ویژگی های اساسی آموزش غیر حضوری ، مستقل بودن آن از زمان و مکان است که این موضوع سبب جلوگیری از تغییر برنامه های کاری روزانه ، جهت شرکت در کلاس های حضوری می شود.

تکرارپذیری

این امکان که مخاطب می تواند بارها سر کلاس حضور یابد و نکاتی را که فراموش کرده است و یا نیاز به یادآوری دارد ، دوباره مرور نماید. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از آموزش غیر حضوری است.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آموزش حسابداری کاربردی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :