ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

آموزش رندر عکس در طراحی داخلی vray

آموزش رندر عکس در طراحی داخلی vray

قیمت : 150000

در این دوره که در 10 جلسه برگزار می شود شما آموزش رندر عکس در طراحی داخلی را با پلاگین وی ری را خواهید آموخت.این دوره شامل تمامی نکات مربوط به وی ری و استفاده از آن در طراحی داخلی خواهد شد.
آموزش رندرعکس با وی ری
این دوره از تاریخ 19 مهرماه شروع و در روزهای شنبه از ساعت 15 الی 18 ودر 10 جلسه توسط استاد باقریان تدریس خواهد شد .در این دوره علاوه بر یادگیری اصول رندر عکس با پلاگین وی ری نیز آشنا خواهید شد.
شرایط استفاده
قیمت کل دوره : 220 هزارتومان
درصد تخفیفی : 30%
مبلغ پس انداز : 70 هزارتومان
مبلغ پرداختی : 150 هزارتومان
ارائه مدرک معتبر از وزارت فرهنگ و ارشاد
استفاده هرنفر با یک کامپیوتر در کلاس
ارائه رایگان ضبط تصویری رایگان کلاس
محتوای دوره
آشنایی با پلاگین وی ری آموزش متریال
ساخت انواع متریال شیشه و آینه
آموزش نور Vray Light
آشنایی با دوربین وی ری V Ray
عضویت و ثبت نام کلاس
تماس با ما :
اطلاعات تماس:
تلفن : 9-********
ایمیل : [email protected]

شرح دوره
وی‌ ری (VRay) یکی از محبوب‌ترین پلاگین‌های رندر در برنامه‌های مدل‌سازی سه بعدی می باشد. این پلاگین ضمن افزایش چشمگیر کارایی در رندر کردن تصاویر واقع‌نما سرعت کار را هم بالا می‌برد.محتوای این دوره شامل:آشنایی با پلاگین وی ری آموزش متریال،آموزش گزینه های Global Switches آموزش متریال vrayMTL(قسمت دوم) ساخت انواع متریال شیشه و آینه،آموزش نور Vray Light در وی ری spher . Demo Vray Light.ایجاد یک صحنه ساده داخلی با روش نور پردازی با روشن GI ،آموزش ها image Sampler در وی ری:Fixwd ،Adaptive DMCAdaptive subdivision آموزش ساخت متریال Vray Blend Mtlاموزش ساخت متریال Vray 2Sided Mtl ساخت متریال پرده,پارتیشن,کاغذ ، آموزش ساخت متریال Vray Light Mtl آموزش ساخت متریال Vray override Mtlآموزش کنترل رنگ و نور کلی در صحنه,آموزش ایجاد نور مخفی در طراحی داخلی ، آموزش Vray Fur,آموزش ساخت انواع متریالهای در وی ری:چوب ,پارکت,آب,سنگ,سیمان فرش و موکت,چرم,استیل,پلاستیک, ...،آشنایی با دوربین وی ری V Ray و تفاوتهای آن با دوربین مکس,آموزش Color Mapping ،آموزش Vray Sun آشنایی با مپها ذر وی ری,تکنیکهای ساخت متریال حرفه ای متریالهای ساختمانهای قدیمی و آثار باستانی متریال شکلات و بیسکویت ،رفع اشکال و تکمیل پروژه هنرجویان

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آموزش رندر عکس در طراحی داخلی vray
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط