ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

آموزش زبان efu

آموزش زبان efu

مجموعه آموزش زبان انگلیسی English for you در سه سطح

یادگیری زبان انگلیسی در 80 روز



مجموعه آموزش زبان انگلیسی English for You به عنوان یکی از برترین و کامل ترین مجموعه های آموزش مکالمه زبان انگلیسی شناخته شده است. اگر شما هم به دنبال راهی آسان می گردید تا زبان انگلیسی را فرا گیرید و بتوانید به صورت حرفه مکالمه کنید این مجموعه ارزشمند در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی به شما کمک خواهد نمود.
شما می توانید به وسیله این پکیج در خانه برای خود در حدود 80 جلسه آموزش زبان انگلیسی برگزار کنید. استاد شما در این کلاس ها کاملا حساب شده و حرفه ای بوده و شما را از مبتدی ترین ها تا حرفه ای ترین مباحث آموزش می دهد. در عمل این مجموعه کمک می کند تا به صورت حرفه ای مکالمه انگلیسی را انجام دهید به طوری که پس از گذراندن این دوره تفاوت محسوس در مکالمه خود را احساس می کنید.
نام این مجموعه عالی آموزش مکالمه زبان انگلیسی، English For You یا EFU می باشد که نام معروف و محبوبی در زمینه آموزش مکالمه زبان انگلیسی است.
English for you توسط سه استاد برترآموزش داده می شود که هریک از اساتید یک سطخ خاص را تدریس می کند.

ویژگی های اصلی این مجموعه:
حدود 80 جلسه آموزش زبان انگلیسی
هر جلسه آموزش زبان، در حدود 60 دقیقه
آموزش زبان در سه سطح آموزشی پایه، مقدماتی و متوسط
آموزش زبان انگلیسی توسط سه مدرس صاحب نام زبان انگلیسی
آموزش زبان در کلاس درس به همراه نمایش فیلم و تصاویر Interactive
گویش : امریکایی
حجم کل : 17 گیگابایت



فیلم‌های آموزشی English for you ابتدا هر مبحث را به‌طور کامل ارائه داده و سپس با تمرین‌های فراوان و شنیدن و تکرار کردن عبارات، آن مبحث را برای همیشه در ذهن شما ثبت می‌نمایند.
در ابتدای هر درس گرامر و ساختار اصلی توسط استاد زبان توضیح داده می‌شود. پس از آن با استفاده از مثال‌های متعدد و تمرین زبان‌آموزان حاضر در استودیو، مطلب شکافته شده و سپس با مثال‌های تصویری، آن را ملموس و قابل درک می‌نمایند. بعد از گذراندن این مراحل و درک عمیق درس، با جملات متناسب و تمرین و تکراری که در فیلم‌ها گنجانده شده است، مخاطبین مطالب را به حافظه بلندمدت خود خواهند سپرد.
در انتهای هر جلسه کلیپ‌هایی از مکالمات دوستانه و روزمره متناسب با درس قرار داده شده است که شما را با محیط‌ها و مکالمات واقعی آشنامی‌سازد. بنابراین دیگر نگران نباشید. شما با هر سطح از توانایی و در هر شرایطی قادر خواهید بود با گذراندن این مراحل کارشناسی شده، مهارت مکالمه زبان خود را ارتقا دهید.

محتویات این مجموعه به صورت زیر می باشد

27 قسمت آموزش زبان پایه
۳۰ قسمت آموزش زبان مقدماتی
۲۰ قسمت آموزش زبان متوسط

بخش اول

این بخش از مجموعه برای شروع کار و عزیزانی که در سطوح مبتدی قرار دارند در نظر گرفته شده است و مهارت‌های اولیه مکالمه زبان و عبارات ساده و مفید برای ارتباطات روزمره را ارائه می‌نماید. پس از اتمام این جلسات قادر خواهید بود نیازهای ساده و غیرتخصصی خود را برطرف نموده و مکالمات روزانه و عادی را انجام دهید.

این بخش شامل 27 جلسه با عناوین متفاوت می‌باشد که توسط یکی از تواناترین اساتید تدریس شده است.





بخش دوم
این بخش از مجموعه آموزش زبان EFU، برای افرادی که بخش اول را پشت سر گذاشته و یا دارای مهارت‌های اولیه مکالمه زبان می‌باشند در نظر گرفته شده است. دروس این بخش توسط Nicole Jones تدریس شده و تمامی آنچه را که شما برای مکالمات پیشرفته‌تر و موقعیت‌های نادرتر بدان‌ها نیاز دارید، به‌طور کامل پوشش می‌دهد.



بخش سوم

حال که دو بخش اول و دوم را پشت سر گذاشته‌اید وقت آن رسیده که مهارت مکالمه خود را در سطح حرفه‌ای تقویت نموده و خود را برای شرایط تخصصی‌تر و مهم‌تر آماده نمایید. این بخش از فیلم‌های آموزشی به شما که دو بخش اول را آموزش دیده‌اید و یا اینکه از پیش در این زمینه مهارت داشته‌اید، کمک خواهد نمود توانایی مکالمه به صورت کاملا حرفه‌ای را کسب نمایید.





مشاهده تصاویر بیشتر از این مجموعه

















قیمت :

14500 تومان

30% تخفیف ویژه تا پایان اسفند ماه

9800 تومان

www.engtoday.ir

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اردبیل
آدرس :  استان اردبیل - اردبیل
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آموزش زبان efu
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :