ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

آموزش پرورش آلوئه ورا به صورت ویدئویی

آموزش پرورش آلوئه ورا به صورت ویدئویی

قیمت : 18000تومان

آلوئه ورا ( آلوورا ):
آلوئه ورا ( آلوورا ) یا صبر زرد گیاهی است علفی و چند ساله با برگ‌های ضخیم، گوشتی و دراز. حاشیه‌ برگ‌های آن کمی پیچ و خم‌دار و دارای تیغ است. گل‌های آن‌ به‌صورت خوشه‌ای زیبا در انتهای محور ساقه گل‌دار و به رنگ سبز مایل به زرد قرار دارند.



آلوئه ورا خاص مناطق آفریقایی است که به آن زنبق بیابانی یا صحرایی هم می‌گویند. در برخی کشورها با نام‌هایی چون «گیاه جاودانگی»، «گیاه دارویی»، «گیاه ملکه» و … نامیده می‌شود.



نخستین بار مصری‌ها گیاه آلوئه ورا ( آلوورا )را برای درمان زخم‌ها، سوختگی‌ها و عفونت‌ها به کار می‌گرفتند. پس از آنها یونانی‌ها، اسپانیایی‌ها و آفریقایی‌ها به شیوه‌ها و منظورهای مختلف از گیاه آلوئه ورا ( آلوورا ) استفاده می‌کردند.



آلوئه ورا گیاهی است بسیار مقاوم ، بی دردسر ، قانع و با کمترین بیماری و آفت قابل تصور. این گیاه درون خود ژلی سفید رنگ دارد که داروی هزار درد است و می تواند انواع بیماری های پوستی و زخم ها و سوختگی های سطح پوست را درمان کند و جزو درمان های کاملا موثر در کاهش قند خون و بهبود سیستم گوارش و تقویت سیستم ایمنی بدن محسوب می شود. در حال حاضر اگر به عطاری ها و فروشگاه های بزرگ در سطح شهر سربزنید می بینید که هر برگ های آلوئه ورا به قیمت هزاروپانصد تا دو هزارتومان به فروش می رسد و انواع عرقیجات و مربا و شربت و شامپو و لوسیون و صابون و کرم و… از آلوئه ورا به بازار عرضه شده است. در آلبوم آموزش ویدئویی فارسی کشت و پرورش آلوئه ورا شما با این گیاه جادویی معروف به گیاه هزاردرمان آشنا می شوید و یاد می گیرید که چقدر ساده در هر زمینی می توانید به راحتی آلوئه ورا بکارید و بعد از چند ماه گیاه رشد یافته ، پر از برگ در اختیار داشته باشید. آلوئه ورا نیاز بسیار کمی به آب دارد و خاک زیاد حاصلخیزی هم نمی خواهد. بیماری های آن بسیار کم است و هر سال از پای ساقه آن ده ها پاجوش و بچه آلوئه ورا سر می زند که هر کدام از آنها می توانند یک آلوئه ورای بالغ شوند. قیمت آلبوم آموزش ویدئویی آلوئه ورا روی دوعدد دی وی دی هجده هزار تومان است.
این آموزش به صورت ویدئویی و بصورت کامل در 2 عدد دی وی دی
فروشنده: ساب دانلود
قیمت: 18,000 تومانهم در زمان خود صرفه جویی کنید وهم با قیمت مناسبتر خرید کنید
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
برای سفارش پستی به سایت زیر مراجعه نمایید



http://www.1000sabad.ir/detail.php?id=1211&vendors=********&AdsID=41312


*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
ارسال پستی به تمام نقاط کشور
پرداخت مبلغ پس ازتحویل کالا

http://1000sabad.ir

*-*-*-*-*-*-*-

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آموزش پرورش آلوئه ورا به صورت ویدئویی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط