ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

آنالایزر گازهای خروجی

آنالایزر گازهای خروجی

برخی تولیدات این شرکت که در صنعت سیمان و صنایع مشابه مورد استفاده قرار میگیرند، انواع آنالایزر گازهای خروجی کوره و پکیج های تزریق اتوماتیک مواد شیمیایی می باشند. این شرکت افتخار دارد که محصولات تولیدی آن به لحاظ کیفیت، قیمت و خدمات پشتیبانی در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی کاملا رقابتی بوده و گواه آن نصب و راه اندازی چندین دستگاه ازتولیدات این شرکت در صنایع مختلف نظیر پتروشیمی، سیمان، آب و فاضلاب و ... است که به لطف پروردگار با رضایت کامل مشتریان همراه بوده است.
Online Kiln Exhaust Analyzer MODEL: SGA-18 از تولیدات موفق این شرکت است که برای آنالیز پیوسته گازهای خروجی در کوره های کارخانه ها به کار میرود و به راحتی جایگزین نمونه های SIEMENS و ABB که هم اکنون به صورت گسترده ای در این صنایع استفاده می شوند می گردد. با این تفاوت که کیفیت وتنوع اندازه گیری در کنارقیمت تمام شده بسیار کمتر و خدمات پشتیبانی قوی استفاده از این محصول را کاملا توجیه می نماید.
انواع گازهای صنعتی و شیمیایی نظیر Cox,Nox,Sox,O2,H2,PH3,SiH4,CH4,CL2,… به روشهای اپتیک و SFEC توسط این دستگاه اندازه گیری میشوند که تنوع آن کاملا به نظر مشتری بستگی دارد.
دستگاه به صورت کاملا ماژولار ساخته شده که امکان کارکرد بدون اشکال سایر قسمتها را در صورت نیاز به تعمیر یا کالیبراسیون قسمتهای دیگر به راحتی فراهم می کند. سنسورها و قطعات اصلی دستگاه به گونه ای در دسترس قرار دارند که در کمتر از چند دقیقه قابل تعویض هستند و نیاز به عملیات تعمیر و نگهداری پیچیده ندارند.
برای دریافت اطلاعات تکمیلی به وب سایت این شرکت به آدرس WWW.SAM-CONTROL.IR مراجعه فرمایید و یا با این شرکت تماس تلفنی برقرار نمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان گیلان
آدرس :  استان گیلان - رشت
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آنالایزر گازهای خروجی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط