ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

اجاره ویلا 190متری ساحلی درزیبا کنارگیلان شمال

اجاره ویلا 190متری ساحلی درزیبا کنارگیلان شمال

کد ویلا: 528
شهر :زیبا کنار
یک واحد ویلای دو خوابه شیک 190متری ساحلی با چشم انداز دریا درشهرزیباکنار انزلی در شمال و استان گیلان با قیمت مناسب اجاره داده می شود.
ویلای مورد نظر دارای 4 خواب است و در طبقه دوم واقع شده با چشم انداز بسیار زیبا و دارای امکانات دو پارکینگ - مبلمان- تلویزیون- جارو برقی- سرویس فرنگی و ایرانی- الاچیق- باربیکو- کولراسپیلیت و امکانات لازم دیگر با گنجایش 12 نفر و دارای 4 تخت دو نفره می باشد ویلا در منطقه ساحلی وبسیار خوش آب وهوا واقع شده و دارای چشم انداز دریا و جنگل می باشد.
درصورتیکه به دنبال یک ویلای فول امکانات در یک منطقه دنج و آرام می باشید ما این ویلا را به شما پیشنهاد می کنیم لازم به توجه است که ویلای مورد نظر ظرفیت گنجایش 12 نفر را دارد.قابل توجه است که این ویلا دارای موقعیت ساحلی بوده و در داخل یک شهرک بسیار امن و یک دارای محوطه و فضای سبز زیبا قرار گرفته است وهمچنین این ویلا در نزدیکی طرح سالم سازی دریا برای آنها که قصد شنا در دریا را دارند و در مجاورت منطقه آزاد انزلی و مجتمع بزرگ خرید کاسپین قرار دارد.
درصورتیکه نیاز به توضیحات و تصاویر بیشتری از این ویلا دارید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید در خواست خود را ازطریق تلگرام مطرح کنید.
شماره تماس : 4377 560 0911

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان گیلان
آدرس :  استان گیلان - زیبا کنار
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: اجاره ویلا 190متری ساحلی درزیبا کنارگیلان شمال
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط