ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

اجرای سقف عرشه فولادی گل میخ

اجرای سقف عرشه فولادی گل میخ

صرفه جویی در حجم و ضخامت بتون ریزی، صرفه جویی در مصرف میلگرد و حذف میلگردهای کششی، حذف کلیه هزینه های قالب بندی ، حذف تیرهای فرعی و صرفه جویی در مصرف آهن و کاهش هزینه های اجرایی، تأمین ایمنی کارگاه و حداقل فضا برای دپو و نگهداری، حمل و نقل کمتر، آسان و راحت، سبکتر از سقف های رایج (تیرچه بلوک، کرومیت کامپوزیت و غیره)، 12 برابر صرفه جویی در مدت زمان اجرا به نسبت سطح مشابه سایر سقف‌ها، تقلیل وزن سازه، فونداسیون و جرم کلی ساختمان، رفع تاخیر در مراحل زمانبندی اجرای ساختمان، بازگشت سریع سرمایه به علت سرعت اجرایی بالا، تقلیل ابعاد فونداسیون و اسکلت، اجراء سیستم تأسیسات، لوله کشی به روش میان سقفی که باعث عدم فشار و درگیری مصالح روی سیستم تأسیسات می باشد.
خصوصیات برتر و منحصر به فرد سیستم سقف عرشه فولادی
حذف قالب بندی، در این سیستم قالب بندی که یکی از مشکلات اجرایی ساختمان را تشکیل می دهد حذف گردیده و اجرای سقف را با سرعت بسیار بالایی عملی می نماید و این امکان نیز وجود دارد که بعد از تکمیل شبکه های تأسیساتی بصورت یکجا نسبت به بتن ریزی تمام سقف و طبقات اقدام نمود و بدین روش می‌توان تا 12 بار سرعت اجرای سقف را افزایش داد.
برشگیرهایی نظیر برشگیر نبشی و ناودانی حذف گردیده و از برش گیرهای مطابق با استانداردهای بین المللی استفاده می گردد و این برشگیرها تواماً با نصب سقف اجرا می شود و سقف آماده بتن ریزی خواهد بود. (حذف جوشکاری در اجرای برشگیرها)
میزان بتون مورد نیاز در این نوع سقفها بطور میانگین 07/0 متر مکعب برای هر متر مربع می باشد و نسبت به سقف های مشابه نیاز کمتری به بتون خواهد داشت. نگهداری و کیورینگ در این نوع سقفها بدلیل حفظ مقدار قابل توجهی از آب بتون به مراتب ساده تر و کم هزینه تر بوده و به دلیل عدم ریزش و نفوذ شیره بتون از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.
بتون ریزی در این سقف از سطح بسیار صاف و یکپارچه برخوردار بوده که پس از آن نیاز به رگلاژ بتون و کف سازی و پوکه ریزی نمی‌باشد و با سرعت بالا آماده اجرای پوشش نازک کاری (سرامیک، سنگ، پارکت و موکت) می‌باشد

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: اجرای سقف عرشه فولادی گل میخ
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط