ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

اجرای پروژه های ساختمانی بصورت پیمان مدیریت

اجرای پروژه های ساختمانی بصورت پیمان مدیریت

شرکت پرگار بنا افرا ثبت شده در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان گیلان آماده اجرای کلیه عملیات ساختمانی، ابنیه ، تاسیسات برقی و مکانیکی ساختمانهای مسکونی، تجاری، کارخانجات و غیره... بصورت مدیریت پیمان در محدوده شهر رشت و استان گیلان می باشد.
هزینه ساخت از طرف صاحب کار و مدیریت و اجرای پروژه و کلیه کارهای اداری و اخذ مجوزها از ابتدای کار (برآورد ریالی اولیه، نقشه برداری، اخذ مجوزهای لازم از شهرداری، دارایی،نقشه ها و امضاهای مورد نیاز نظام مهندسی و غیره...) تا پایان کار (کلید تحویل) از طرف شرکت.
در طول اجرای پروژه ، این شرکت امین صاحب کار بوده و وظیفه خود می داند کار را با حداکثر کیفیت و حداقل هزینه به انجام رساند. بدلیل شفاف سازی هرچه بیشتر و جلوگیری از اطاله وقت، کارفرمایانی که تمایل به همکاری با شرکت دارند می توانند جهت بررسی و مطالعه شرایط کار شرکت، نمونه قرارداد خام مدیریت پیمان تنظیم شده شرکت را که کلیه جزئیات و هزینه ها و تعهدات طرفین در آن قید شده از شرکت دریافت نمایند و پس از مطالعه و بررسی آن و در صورت تمایل و با اعمال تغییرات مورد نیاز، اقدام به شروع همکاری با شرکت نمایند. کارفرمایان محترم جهت دریافت نمونه قرارداد می توانند با شماره تلفن شرکت تماس گرفته یا به ایمیل شرکت [email protected] پیغام داده و در اسرع وقت نمونه قرارداد را دریافت نمایند.
تماس:
آدرس: رشت- میدان قلی پور- ابتدای پل- ساختمان دی- بالای کبابی احمد- واحد1
شماره تماس ثابت شرکت: ***********
صبوری***********
هادی پور ***********
وبلاگ: http://pargarbana.blogfa.com
ایمیل: [email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان گیلان
آدرس :  استان گیلان - رشت
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: اجرای پروژه های ساختمانی بصورت پیمان مدیریت
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط