ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

ازن ، ضدعفونی کننده مرغداریها

ازن ، ضدعفونی کننده مرغداریها

قیمت : 00000

شرکت ویتا طب کوشابا سالها تجربه در زمینه تولید و نصب دستگاههای ازن ساز خدمات ارائه میدهد.
یکی از کاربردهای ازن ژنراتور در زمینه ضد عفونی کردن مرغداریها میباشد به طور کلی استفاده از این دستگاه را در زمینه مرغداریها را به سه قسمت طبقه بندی می کنند:

بخش اول:استفاده از سیستم اُزُن ژنراتور جهت استریل و ضد عفونی کردن آب مرغداری است ، که این روش جزء تکنولوژی های روزدنیا برای بهبود آب مصرفی این صنایع است در این روشِ استریل و ضد عفونی کردن آب مرغداری هیچ ماده شیمیایی درآب باقی نمی ماند وباعث بروز حالت ژلاتینی شدن واکسن در آب خوراکی جوجه ها ومرغ ها نمی شودهمچنین مکانیسم اثر داروها ازجمله آنتی بیوتیک و الکترولیت ها را کاهش نداده و باعث جذب بهتر مواد مکمل به طیور می گردد.

بخش دوم:استفاده از اُزُن جهت استریل کردن سالن های تولید وحذف بو ی ناشی از متصاعد شدن گاز آمونیاک در سالن ها می باشد. وجود گاز آمونیاک درسالن های مرغداری علاوه بر سوزش چشم ، باعث بروز برخی بیماری های تنفسی در طیور نیز می گردد.استفاده از اُزُن درسالن های تولید نیمچه های گوشتی عملاً باعث بالا رفتن ضریب تبدیل علوفه به گوشت و جلوگیری از هدر رفت برخی هزینه های جاری درمزرعه میگردد.به دلیل خاصیت اکسید کنندگی بالای اُزُن گازهای حاصل از سوخت و آمونیاک از بین رفته و نیاز به گردش هوای سالن کمتر میشود ، فعالیت فن ها به طور جدی کاهش می یابد و درنتیجه دمای سالن ها زمان بیشتری یکنواخت باقی می ماند و هزینه سوخت جهت جبران دمای اتلاف شده کاهش می یابد.

بخش سوم :استفاده از سیستم اُزُن در اتاقهای گاز و انبار نگهداری تخم مرغ ها می باشدجوجه درآوری در دستگاه انکوباتور ارتباط مستقیم باچند فاکتورمهم دارد ، که علاوه بر قدرت جوجه درآوری تخم مرغ ها ، مهم ترین مسئله مشکل آلودگی و بار میکروبی سطح تخم مرغ ها است ، در این زمینه کشورهای صنعتی درصدد برآمده اند که از ماده بی خطرتری نسبت به فرمالدئید استفاده کنند ، که علاوه بر استریل کامل سطح تخم مرغ ها موجبات جلوگیری ازانتشار آلودگی به ما بقی تخم مرغ ها رانیز فراهم کند وهمچنین حذف بو را نیز در برداشته باشد و گاز اُزُن تمام این قابلیت ها رادارد.

برخی از مزایای ازن در مقایسه با سایر گندزداها:
1. افزایش راندمان گندزدایی2. کوتاه تر بودن زمان ضد عفونی نسبت به سایر گندزداها 3. مازاد ازن تزریق شده در آب به دلیل نیمه عمر کوتاه آن به صورت اکسیژن از سطح آزاد می‌گردد و محیط اطراف را بسیار دلپذیر و مطبوع می‌کند. 4. ترکیبات جانبی کلر مانند : کلرآمین و تری هالومتان ها ، ضررهای بسیاری برای سلامتی جانداران و محیط زیست ایجاد می کند ، در حالی که ازن تمام ترکیبات اضافی موجود در آب را ، بدون ایجاد باقی مانده نامطلوب برطرف می کند.

ضمنا تمامی محصولات شرکت شامل 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش شرکت ویتا طب تماس حاصل فرمایید.
***********و***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: ازن ، ضدعفونی کننده مرغداریها
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط