ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

افزودن قابلیت CAD/CAM به رباتهای صنعتی

افزودن قابلیت CAD/CAM به رباتهای صنعتی

برای اولین باردر دنیا، تجهیز و بروز رسانی انواع رباتهای صنعتی موجود در بازار و ارتقا آنها به ربات CAD/CAM بدون نیاز به تعویض ربات و یا هیچگونه تغییری در ساختمان داخلی آن و یا تغییر اساسی کنترلر آن .

شرکت هوشمند فناوا پارس، مجری پروژه های اتوماسیون رباتیک و صنعتی، مفتخر است به اطلاع برساند با در اختیار داشتن دانش روز دنیا در زمینه کنترل و رباتیک ، مبتکر و مبدع طرح تبدیل انواع رباتهای صنعتی موجود در بازار از جمله KUKA ، FANUC ، ABB ، Motoman به ربات های CAD/CAM بدون هیچ نوع تغییری در ساختمان داخلی ربات می باشد. در این نوع رباتها نیازی به آموزش ربات برای انجام اعمالی چون جوشکاری رباتیک ، تراشکاری رباتیک ، فرزکاری رباتیک ، پیکرتراشی رباتیک ( مجسمه سازی رباتیک ) ، منبت کاری رباتیک ، حکاکی رباتیک و ... نیست و این قبیل پروژه ها تنها با تهیه نقشه دو بعدی و یا سه بعدی از قطعه کار قابلیت اجرا و پیاده سازی توسط ربات پیدا می کنند. بر این اساس ما این امکان را برای صاحبان صنایع فراهم می آوریم تا با صرف کمترین هزینه و بدون نیاز به تعویض ربات فعلی خود و یا تغییر ساختمان داخلی آن و یا تغییر اساسی کنترلر ربات قابلیت نقشه خوانی CAD/CAM را به ربات خود بیافزایند. لازم به ذکر است که این طرح با موفقیت کامل بر روی یک روبات کوکا پیاده سازی شده است و برای هر روبات دیگری و با هر تعداد محور نیز قابل تعمیم است. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت فیلم پروژه های انجام شده توسط ما در این خصوص با نشانی های داده شده تماس حاصل فرمایند.

تمامی خدمات و محصولات ارایه شده شامل یکسال ضمانت بی قید و شرط می باشند.

کیفیت و نوآوری تعهد ماست به شما و نه شعار ما.

تلفن تماس در آلمان: ***********7445
ایمیل: [email protected]

(در صورت تمایل به تماس و انجام هر نوع مشاوره از طریق Skype می توانید با هماهنگی قبلی از طریق تلفن و یا ایمیل داده شده، با حساب کاربری hooshmand.fanava در اسکایپ تماس حاصل فرمایید)

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان مازندران
آدرس :  استان مازندران - ساری
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: افزودن قابلیت CAD/CAM به رباتهای صنعتی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :