ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

اقامت آلمان وخانه فروشی در شهر برن اشتادت

اقامت آلمان وخانه فروشی در شهر برن اشتادت

قیمت : Euro 390,000

118 مترمربع بنا+ 55 متر زیرزمین و 33متر زیر سقف و18 m2 گاراژ و 310 متر مربع زمین در محیطی‌ آرام در حومه شهر اولم با پوشش جنگل از سه سمت 6 سال ساخت و با ساخت جدیدترین سیستم ضدّ سرما و دارای سیستم گرمایی گاز + انرژی خورشیدی و پنجره‌های دو جداره قیمت: ، 390,000,- یورو،

در صورتی که شما مقیم ایران میباشید :

  توجه توجه    خرید ملک در آلمان فقط در صورت داشتن اقامت آلمان برای ایرانیان امکانپذیر می‌باشد. یعنی اول درست شدن اقامت و بعد خرید ملک.


اگر شما سرمایه ایی به مبلغ ,- 1,000,000 یورو دارید، من میتوانم مشگل شما را برای مهاجرت و یا اقامت به وسیله وکیل آلمانی‌ و از راه قانونی حل نمایم.

مخارج حدود 20 درصد سرمایه می‌باشد که نیمی از این مبلغ 20% دریافتی شامل هزینه های وکیل(مزد دریافتی وکیل بر اساس در صد از سرمایه یک میلیون یورو میباشد ) و ادارات مربوط به امور خارجیان در آلمان است .

و نیم دیگر (این مبلغ20%)مزد دریافتی من میباشد که با راهنمایی‌های من در سرمایه گذاری درست برای ستونهای پایه زندگی آینده شما خواهد بود که شما با تجربه 25 سال زندگی من درUlm-Alman به سادگی آنرا کسب میکنید.

( منظور این است که اصولی ترین پایه های موفقیت درسرمایه گذاری ، انتخاب درست شرط اصلی موفقیت میباشد ) ..دقیقن مثل این است که شخصی نزد شما بیاید و از شما در رشته تخصصی شما اطلاعات بخواهد .و شما که بیشتر عمر بزرگسالی خود را صرف کسب و فراگیری رشته تخصصی خود کردید .صد در صد خواهان این هستید که با موفقیت کامل دانش خود را واگذار به دیگران کنید
در صورتیکه ........پول یک لقمه نان و بوقلمون برای شما داشته باشد !!!!

و شامل یک سال وقت گذاشتن من در کنار شما تا اینکه شما تمام و کمال بر کار و زبان مسلط گردید میباشد . و حتی شراکت فیزیکی و مالی من با شما در صورت تمایل شما میباشد .

و همچنین تجربه 25 سال زندگی من در شهر ulm و دانستن مناطق خوب و غیره از لحاظ رشد اقتصادی و آینده نگری را در اختیار شما گذاشتن میباشد .

با اطمینان خاطر میتوانم به شما این اطمینان را هم بدهم که شما بعدها در صورت تمایل خودتان میتوانید سود و سرمایه خود را به ایران بازگردانید .

تلفن مشاوره: ***********097
ایمیل: alijafari@t-onlinede


تماس مجانی‌ با واتس اپ و یا وایبر
***********119

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: اقامت آلمان وخانه فروشی در شهر برن اشتادت
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :