ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

ال ای دی سه بعدی اسمارت سامسونگ55H6490

ال ای دی سه بعدی اسمارت سامسونگ55H6490

قیمت : تماس بگیرید

خرید از فروشگاه بانه ویترین - خانم حسینی
بهترین برندهای معروف جهانی با ضمانت اصل بودن کالا با نازلترین قیمت.
با خیالی اسوده خرید کنید
www.banehvitrin.org
www.banehvitrin.com
تلفن تماس : *********** - ***********


تلویزیون ال ای دی سه بعدی اسمارت سامسونگ SAMSUNG LED 3D TV SMART 55H6400 - 55H6490
اطلاعات کلی:LED - سایز 55 اینچ
مشخصات تصویر:تکنولوژی سه بعدی کیفیت تصویر Full HD
انطباق تصویر : 480 هرتز
مشخصات صدا:10W + 10W
تیونر تلویزیون:DVB-T
ورودی ها:HDMI USB Component Composite LAN
امکانات:دارای شبکه بی‌سیم (Wi-Fi) - دارای OSD Language - بازی - دارای امکاناتی دیگر مانند: قابل اتصال به دیوار دارای پایه با قابلیت چرخش


اطلاعات کلی
نوعLED
اندازه صفحه نمایش55 اینچ
ابعاد108.7x63x6.3 میلیمتر
وزن11.8کیلوگرم
مشخصات تصویر
نوع پنلLED
تکنولوژی سه بعدی
کیفیت صفحه نمایشFull HD
رزولوشن تصویر1080x1920
مشخصات صدا
تعداد بلندگو2بلندگو
توان خروجی صدا10W + 10W
سیستم های صوتیDolby MS10
DTS Studio Sound
تیونر تلویزیون
مشخصات تیونردیجیتال - آنالوگ
قابلیت DVB-T
سیستم های رنگMicro Dimming
ورودی ها
ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI 4 پورت
ورودی USB
تعداد ورودی USB 3 پورت
ورودی Component
تعداد ورودی Component1 پورت
ورودی ویدئو Composite
تعداد وروردی ویدئو Composite1 پورت
ورودی S-Video
ورودی PC
ورودی CI-Slot
پورت LAN
پورت RS-232C
خروجی ها
خروجی Video
خروجی Audio
خروجی هدفون
امکانات
شبکه بی‌سیم ( Wi-Fi )
OSD Language
بلوتوث
بازی
منبع تغذیهAC
امکانات دیگرقابل اتصال به دیوار
دارای پایه با قابلیت چرخش
اقلام همراه تلویزیونعینک سه بعدی اکتیو
ریموت کنترل هوشمند
باتری ریموت کنترل
دفترچه راهنما
Samsung Smart TV 48H6490




ریموت کنترل هوشمند


همان طور که پیش از این در مورد ریموت کنترل جادویی سری 8 سامسونگ نوشتیم. واقعیت این است که سری هوشمند تلویزیون‌های LED سامسونگ، هیچ گاه روی ریموت کنترل واقعا خوب را به خود ندیده بودند. از ریموت کنترل زشت QWERTY سری D8000 بگیرید تا ریموت کنترل لمسی نه چندان پاسخ گوی ES8000 و پس از آن یکی از ریموت کنترل‌های هوشمند و خوش ساخت سامسونگ برای سری F8000 اما این بار سامسونگ بعد از ساخت ریموت کنترل نسبتا موفق خود که در سری‌های هوشمند ارائه شد دست به تغییری بزرگ زده است. این کمپانی با توجه به ارزش خاصی که رقبا برای طراحی قائل بودند دست به تغییر زد و ریموت کنترلی که در آن به شدت روح تازه ای از طراحی می‌تپد را روانه بازار کرده است.
بر روی H6490 ریموت کنترلی کاملا نوین را همراه کرده است. ریموت کنترلی مجهز به تاچ پد، که علی رغم همچنان بعضی ایرادهایی که می‌توان از آن گرفت، به نظر بهترین ریموتی است که تا به حال همراه یک تلویزیون هوشمند دیده‌ایم. نمی‌خواهیم طرفداری کنیم، ولی به نظرمان می‌رسد که اگر کمپانی اپل قرار بود تلویزیونی طراحی کند، از همان نخست با خودش بر روی یک طرح خوب از ریموت کنترل کنار می‌آمد تا مانند سامسونگ از این شاخه به آن شاخه نپرد.
ریموت کنترل جدید زیبا و خوش دست است. جالب، با تاچ پدی کوچک که دکمه های به نسبت‌های مختلف اندازه در بالا و پایین آن قرار گرفته‌اند. پاسخ گویی آن واقعا عالی ست و حرکت در منوها با آن خیلی نرم صورت می‌گیرد. برای کلیک کردن، باید خود تاچ پد را فشار دهید تا مانند یک دکمه عمل کند. با این حال اگر کلیک لمسی وجود داشت هم خوب بود. در کل عملکرد آن نسبت به ریموت کنترل مدل پیشین خیلی بهتر شده است. سامسونگ به این نتیجه رسیده است که نبود بعضی دکمه ها نقطه ضعف بزرگی برای این ریموت کنترل هوشمند محسوب می‌شود در نتیجه شما گزینه های تازه ای را می‌بینید که در مدل پیشین وجود نداشت و از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دکمه ای مستقیم برای دسترسی به صفحه نمایش اصلی اشاره کرد و چهار دکمه کنترل گر که فرامین اصلی را برای پخش فیلم و موسیقی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
اما این ریموت کنترل هم به نظر نقاط ضعفی دارد. دکمه‌هایی که روی آن قرار گرفته‌اند خیلی عملکرد خوبی دارند و با نور پس زمینه روشن می‌شوند. با این حال به نظر می‌رسد که از تعداد آن‌ها خیلی کاسته شده و جای بعضی دکمه ها را خالی می‌دانیم. این باعث می‌شود که از سهولت کار کردن با آن کاسته گردد. برای مثال برای دسترسی به اعداد، باید نخست دکمه‌ی More را بفشرید و سپس وقتی صفحه کلید عددی بر روی تلویزیون ظاهر شد، با استفاده از عمل Swipe مرتب بر روی اعداد مختلف بروید و کلیک کنید. بیشتر ریموت های قدیمی‌تر صفحه کلید عددی را بر روی خود داشتند. بسته به اینکه چقدر استفاده از آن‌ها به کارتان می‌آمده، می‌توانید دل‌تنگشان شوید. هرچند که وجود یک ریموت کنترل معمولی در کنار آن معقول به نظر می‌رسید اما به نظر سامسونگ زیاد با ما هم عقیده نبوده و شما با خرید این تلویزیون تنها یک ریموت کنترل هوشمند در یافت می‌کنید.

جمع بندی

در کل می‌توان گفت که این محصول به عنوان یکی از تازه ترین تلویزیون های سامسونگ در کشور ما، در کنار قیمت مناسب و کیفیت تصویر قابل قبول انتخابی دوست داشتنی و دارای قابلیت‌های متعدد است که تلویزیون شما را به وسیله هاب هوشمند خود تبدیل به ابزاری کامل برای انتخاب و دسترسی به محتوای دیجیتال کرده است که در اینترنت و یا در شبکه خانگی شما با چند تنظیم ساده در دسترس خواهد بود. هرچند که چند نقطه ضعف دارد و بیشینه روشنایی نمایشگر آن کمی کم است و شاید به عادت سامسونگ غلظت رنگ ها بیش از حد عادی است اما کیفیت تصویر به نمایش در آمده جذاب است و همچنین وجود جدید ترین ریموت کنترل هوشمند سامسونگ سبب می شود تا این تلویزیون به انتخابی بالقوی بدل شود.

مزایا:
استفاه از تازه ترین ریموت کنترل هوشمند سامسونگپ
دارای تصویری شفاف و زنده
دارای درگاه های ارتباطی با سیم و بدون سیم متنوع

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان کردستان
آدرس :  استان کردستان - بانه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: ال ای دی سه بعدی اسمارت سامسونگ55H6490
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط