ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

ال ای دی سه بعدی فول اچ دی اسمارت ال جی55LA9700

ال ای دی سه بعدی فول اچ دی اسمارت ال جی55LA9700

قیمت : تماس بگیرید

خرید از فروشگاه بانه ویترین - خانم حسینی
بهترین برندهای معروف جهانی با ضمانت اصل بودن کالا با نازلترین قیمت.
با خیالی اسوده خرید کنید
www.banehvitrin.org
www.banehvitrin.com
تلفن تماس : *********** - ***********


تلویزیون ال ای دی سه بعدی فول اچ دی اسمارت ال جی LG 3D FULL HD SMART LED TV 55LA9700

یکی دیگر از تلویزیون های خوش ساخت شرکت ال جی می باشد، این تلویزیون Full HD که از طراحی خوبی برخوردا است تلویزیونی است که رنگ سیاه را در حد قابل توجهی خوب تولید می‌نماید و همچنین رنگ سفید را همانند همتایان خود به نمایش می‌گذارد. این تلویزیون دارای 4 ورودی HDMI است و در کنار آن سه درگاه USB قرار گرفته است و همچنین شما قادر خواهید بود به وسیله ورودی‌های کامپوزیت/کامپوننت نیز نسبت به پخش تصاویر در این صفحه آسیایی تبار اقدام نمایید.
این تلویزیون ال ای دی دارای قابلیت نمایش تصویر فوق العاده با 8.3 میلیون پیکسل در کنار کیفیت صدای عالی ، وضوحی چهار برابر تلوزیونهای Full HD ارائه می کند تا شاهد طبیعی ترین تصویر ممکن باشد.و همچنین دارای امکاناتی منحصر به فردی چون :

وضوح 4 برابر Full HD
موتور پردازش سه گانه
سینمای سه بعدی Ultra HD
تکنولوژی Nano Full LED


و حالا به معرفی خصوصیات تلویزیون ال ای دی سه بعدی فول اچ دی اسمارت ال جی LG 3D FULL HD SMART LED TV 55LA9700 می پردازیم


8.3 میلیون پیکسل برای ULTRA HD
جدیدترین استاندارد صفحات نمایش ، سطح وضوح تصویر را به مرحله ای جدید می رساند. ULTRA HD آینده تصاویر دیجیتال است که با وجود 8.3 میلیون پیکسل تصاویری بی نقص حتی در فواصل اندک از نمایشگر عرضه می کند و وضوحی چهار برابر FULL HD در اختیار شما قرار خواهد گرفت . از تصاویر عالی و رنگ های زنده با تلویزیون های ULTRA HD ال جی لذت ببرید.


Nano Full LED
NANO FULL LED پیشرفته ترین LED و اوج نو آوری ال جی در خانواده LCD ها محسوب می شود . به کارگیری این فناوری در LED ها ، سبب بوجود آمدن تصاویری شفاف تر ، روشن تر و واضح تر نسبت به هر تلویزیون LED دیگری می گردد.

موتور پردازش سه گانه Triple XD
موتور Triple XD موتور پردازش سه گانه تصاویر است که در پنل های UTRA HD به کار رفته است . با وجود موتور قدرتمند Triple XD ، از رنگ ها ، کنتراست و وضوح بی نظیر تصاویر لذت ببرید . جدیدترین و پیشرفته ترین موتور یعنی Triple XD ، رنگ ، کنتراست و وضوح تصاویر را برای ایجاد بهترین کارایی و کیفیت ، به سطحی جدید ارتقا می دهد



بلندگوهای کشویی 4.1 کاناله
کیفیت خارق العاده صدای تلویزیون های ULTRA HD ال جی ، با نوآوری بی نظیر به کار رفته در ساخت بلندگوهای آن تکمیل می شود . بلندگو 4.1 کاناله پرقدرت نمای جلوی تلویزیون ، هنگام استفاده ، پدیدار شده و هنگامی که از آنها استفاده نمی شود ، در جای تعبیه شده مخفی می شوند. این طراحی خاص علاوه بر عملکرد خوب به داشتن ظاهری زیبا هم اهمیت داده و دکوراسیونی جذاب برای شما خلق می کند.



سینمای سه بعدی ULTRA HD
آسان ترین تجربه ممکن از سینمای سه بعدی ، بهتربن و شفاف ترین تجربه نیز هست .با وجود رزولوشنی چهار برابر FULL HD ، تصاویر سه بعدی از هر زمان دیگری قابل ستایش تر و از هر واقعیت دیگری ملموس تر به نمایش در می آیند.کیفیت سینمای سه بعدی ULTRA HD با شفافیت بی نهایت تصویر همراه شده و دیگر شفافیت اندک یا پرش تصاویر در عینک های سه بعدی ، آزارتان نخواهد داد. به جای آن بیننده ، تصویر سه بعدی شفاف تر و با کیفیت تری دریافت کرده که از تصاویر هر تلویزیون سه بعدی دیگر بهتر است.



زاویه دید وسیع
مبدل بهینه سازی شده تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی تلویزیونهای جدید ال جی با افزایش کنترل عمق سه بعدی ، تاثیر گذاری بیشتری در تبدیل محتواهای دو بعدی به سه بعدی می گذارد. اکنون می توانید محتواهای دو بعدی را با وضوح بهتر و عمق بیشتر سه بعدی ببینید.


تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی
مبدل بهینه سازی شده تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی تلویزیونهای جدید ال جی با افزایش کنترل عمق سه بعدی ، تاثیر گذاری بیشتری در تبدیل محتواهای دو بعدی به سه بعدی می گذارد. اکنون می توانید محتواهای دو بعدی را با وضوح بهتر و عمق بیشتر سه بعدی ببینید.



پنل های IPS
ضربه بزنید تا متوجه شوید.
در تلویزیــون هــای ال جــی از پنــل مخصوصی به نام IPS استفاده می شود که هم زاویه دید گسترده دارد و هم کیفیت تصویر سازی بالا.


پردازنده سه گانه XD
ایــن پردازنده که فقــط و فقط مختص شــرکت ال جی می باشــد کنترل کلیه عملکردهای تصویرسازی در تلویزیون را به عهده دارد. (وضــوح تصویر، اشــباع رنــگ، بهینه ســازی تصاویــر و از بین برنــده تمام سایه های تصویر)


زوم بر صدای سه بعدی
فقط ســه بعدی نبینید، سه بعدی هم بشنوید. در تلویزیــون هــای ال جی سیســتم صدای سه بعدی تعبیه شده است که بیننده با شــنیدن صدای سه بعدی از دیدن فیلم لذت بیشتری می برد.


Miracast
WiFi AllianceCertified MiracastTM به شــما این امکان را می دهد که از اتصال ســریع و بی ســیم تلویزیون به تلفن همراه هوشمند، تبلت و یا رایانه لذت
ببرید.



کنترل جادویی

هر تلویزیون هوشمند ال جی مجهز به یک کنترل جادویی است. این ابداع کمک موثری در کنترل آسان و موثر تلویزیونتان دارد. فقط اشاره کنید و سپس کلیک کنید، اکنون کمترین زمان ممکن را در مرور صفحات سپری می کنید و بیشتر به تفریح می پردازید!


SMART TV

تلویزیون هوشمند ال جی ساده ترین راه برای استفاده از سرگرمی های مورد علاقه شماست.تلویزیونهای نسل جدید ال جی به شما امکان استفاده بهینه از امکاناتی نظیر برنامه های کاربردی و پیشرفته و برنامه های محبوبتان را می دهد. می توانید به راحتی برنامه ها را با کنترل جادویی کنترل کنید.
اشاره کنید، ترسیم کنید، صحبت کنید و به اشتراک بگذارید و هوشمندانه از سرگرمی ها لذت ببرید

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان کردستان
آدرس :  استان کردستان - بانه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: ال ای دی سه بعدی فول اچ دی اسمارت ال جی55LA9700
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط