ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

انتشارات ایده نگار

انتشارات ایده نگار

انتشارات ایده نگار با ایجاد مجموعه ای، فرآیند آماده سازی و چاپ کتاب را بر عهده گرفته ایم.تا ضمن کاهش قابل توجه زمان چاپ اثار مولفین، با بهره گیری ازنظارت متخصصین مرتبط تحول شگرف درکیفیت چاپ و ویراستاری کتب بوجود آید و از همه مهمتر اینکه توجه اصلی اساتید و نویسندگان محترم به جای درگیری با مشکلات نشر، متمرکز و معطوف به مطالب فنی کتاب گردد.
با تشکیل گروهی از متخصصان، تصمیم به تکمیل اطلاعات مورد نیاز برای قدم نهادن در این کار فرهنگی گرفته شد و موسسه "مربع دانش روز" تآسیس شد.
این موسسه در واقع از گروهی از نویسندگان و مولفان کتب فنی مهندسی تشکیل شده است.
مربع نماد هماهنگی است که از نظر افلاطون بزرگترین فضیلت به شمار می رود.او معتقد است که واقعیت تنها به کمک مربع قابل بیان است.
اعضاء گروه با هماهنگی و همدلی مثال زدنی و با همکاری نزدیک سعی دارند تجربیات خود را در جهت ارتقاء کیفی آثار یکدیگر بکار برند و در این راستا همواره تعدادی از اعضاء علاقمند، ویراستاری فنی کتاب عضو دیگری را بر عهده میگیرند این کار اعتبار فنی آثار مجموعه را افزایش داده و به مولفان در موفقیت اثر خود اطمینان بیشتری می دهد.
در اینجا از کلیه اساتید، متخصصان و دانشجویان فعال دعوت می شود با پیوستن به این گروه در تلاش جمعی در رسیدن به هدف اصلی آن که همانا اعتلای دانش این مرز و بوم است سهیم باشند و ما را در این راه یاری نمایند.

جدیدترین کتاب ابزار دقیق :
در این کتاب روشهای اندازه¬گیری چهار کمیت اصلی فرایندهای صنعتی شامل فشار ، دما ، سطح و دبی معرفی شده است. نکات عملی مربوط به انتخاب مناسب ، سایزینگ ، روشهای نصب و تجهیزات جانبی هر یک از تجهیزات اندازه¬گیری ارائه شده است. روشهای مختلف انتقال سیگنالهای آنالوگ و انواع اتصالات مکانیکی تجهیزات ابزاردقیق معرفی شده است. تقسیم¬بندی مناطق انفجاری و انواع روشهای حفاظت تجهیزات در محیط¬های انفجاری نیز به¬صورت مختصر بیان شده است.
مطالب این کتاب بر اساس استاندارد IPS ارائه شده است که این موضوع از مشخصه¬های بارز کتاب می¬باشد.
با مطالعه این کتاب اطلاعات کاربردی لازم جهت کار در صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی را کسب خواهید نمود.

آزمون نظام مهندسی برق
مرجع کامل درس، نکته و نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی
نویسندگان:دکتر نوید غفار زاده، علیرضا کشاورز با حقیقت، حسین فلاحی دهکی
بیش از دو دهه است که آزمون‌های نظام مهندسی برگزار و بر اساس آن به مهندسین واجد شرایط پروانه کار اعطاء می‌گردد. در راستای کمک به مهندسین برق برای قبولی در این آزمون، در این کتاب مجموعه سؤالات آزمون نظام مهندسی رشته تأسیسات برقی گردآوری و برای اولین بار بر اساس سرفصل های مربوط، به صورت کاملاً تشریحی پاسخ داده شده است. با توجه به جزوه باز بودن آزمون، در هر فصل قسمتی از مباحث 13 و 15 را بیان نموده ایم و علاوه بر ذکر نکات، فرمول‌ها و مفاهیم کاربردی، سؤالاتی را که تا کنون از این فصل‌ها در آزمون‌های نظام مهندسی مطرح شده است را آورده ایم تا مهندسین گرامی در کمترین زمان ممکن بتوانند بر اساس نوع سوال به فصل مربوط مراجعه و با توجه به پاسخ سوالات مشابه موجود اقدام به حل مسائل کنند.

مدیریت هزینه پروژه
برآورد و کنترل هزینه
مطالبی که با مطالعه این کتاب فرا خواهید گرفت :
•چرا مدیریت پروژه ؟
•فرآیندهای مدیریت هزینه
•سیستم مدیریت ارزش کسب شده
•مدل بلوغ مدیریت ارزش کسب شده EVM3
•مدیریت جریان نقدینگی
•پیاده سازی سیستم مدیریت ارزش کسب شده در نزم افزار MSP
تماس با انتشارات: ********,********،********
www.AutomationSys.Org
www.AutomationSys.ir
www.iNegar.ir

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: انتشارات ایده نگار
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط