ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

انجام مدلسازی معادلات ساختاری و برازش مدل آماری

انجام مدلسازی معادلات ساختاری و برازش مدل آماری

لينك سايت اين آگهي

قیمت : اطلاع دقیق با مراجعه به سایت

با سلام؛
به اطلاع محققین و دانشجویان گرامی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می رسانیم، آماده قبول سفارشات شما برای مشاوره و انجام تحلیل ها و موارد زیر هستیم؛
مدل سازی معادلات ساختاری یا sem، مدل یابی معادلات ساختاری، برازش مدل آماری، اصلاح و تایید مدل در یک پایان نامه، پروژه آماری و یا تحقیق، انجام تحلیل عاملی تاییدی (cfa)، تحلیل عاملی اکتشافی (efa)، مدل لیزرل، مدل آموس (ایموس)، برآورد مدل های علی و تحلیل مسیر هستیم.
همچنین این شرکت آماری آمادگی انجام تجزیه و تحلیل های زیر را دارد؛
رگرسیون چند متغیره، مشاوره انجام کار با برنامه لیزرل، انجام کار با برنامه آموس، انجام کار با برنامه اسمارت پی ال اس یا smart pls، مدلسازی مبتی بر کواریانس، مدل سازی مبتنی بر واریانس، مدل معادله ساختاری به روش حداقل مربعات جزئی، مدل سازی با روش pls، مدل سازی با استفاده از روش ols، ترسیم نمودار مسیر بر اساس روابط علی، تبدیل نمودار مسیر به مجموعه ای از معادلات ساختاری، تفسیر و تعدیل مدل با استفاده از نرم افزارهای لیزرل، ایموس و یا اسمارت پی ال اس .

تیم تحلیلگران آماری ما متشکل از کارشناسان ارشد رشته آمار کاربردی از دانشگاههای شهید بهشتی تهران و فردوسی مشهد می باشد و با انجام صدها مورد تجزیه و تحلیل های آماری، دارای تجربه کافی برای انجام سفارشات شما می باشند.
تحلیلگر ما برای کار مدل سازی معادلات ساختاری خانم دهقان می باشند. چنانچه به مشاوره در زمینه معادلات ساختاری نیاز دارید به ما ایمیل بزنید و درخواست خود را مطرح سازید.

اطلاعات تماس :
در صورت ارسال ایمیل بهتر می توانیم درخواست شما را پیگیری نماییم. ایمیل ها در زمان های کم پاسخگویی می شوند.
تلفن ثابت: ***********- همراه: ***********
ایمیل: [email protected]

به طور خلاصه باید عرض کنم که شرکت آماری ما به صورت کاملا تخصصی انجام تجزیه و تحلیل های آماری با انواع نرم افزارهای آماری را در دستور کار خویش قرار داده است و از آن قسم گروههایی نیستیم که همه کارهای پایان نامه را برای تمام رشته های دانشگاهی (از جمله تحلیل آماری) انجام می دهند!! بلکه ما به صورت سالم و علمی و فقط بر ارائه تحلیل و مشاوره آماری تمرکز کرده ایم. قابل ذکر است ما دارای نماد اعتماد دائم الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وابسته به وزارت صنعت معدن و تجارت در ارائه خدمات تخصصی آماری می باشیم. بنابراین می توانیم قابل اعتماد باشیم. می توانید با مراجعه به سایت های مدل سازی معادلات ساختاری ما با آدرسهای زیر، درباره ما اطلاعات بیشتری بدست آورید :
سایت مدل سازی معادله ساختاری با لیزرل و آموس (با روش حداکثر درستنمایی) : www.lisrel.ir
سایت مدل سازی معادله ساختاری با روش حداقل مربعات جزئی و با نرم افزار جدید اسمارت پی ال اس: www.smartpls.ir
می توانید با کپی و پیست کردن آدرس سایتها یا دنبال کردن لینک این آگهی از سایت بازدیدی داشته باشید.

درباره مدل سازی معادله ساختاری بیشتر بدانیم:
شیوه مدل سازی معادلهٔ ساختاری از بسط مجموعه ای از شیوه های چند متغیره نظیر رگرسیون چند متغیره و تحلیل عامل شکل گرفته است و به بررسی مجموعه ای از روابط وابستگی به طور همزمان می پردازد.
مدل سازی معادله ساختاری شامل مجموعه ای از مدل های شناخته شده با نام های گوناگون است که از آن میان می توان به تحلیل ساختار کوواریانس، تحلیل متغیر پنهان، تحلیل عاملی تاییدی و تحلیل لیزرل اشاره نمود.
بارزترین تفاوت بین مدل سازی معادله ساختاری و دیگر شیوه های چند متغیره، استفاده از روابط جدا از هم برای هر یک از متغیرهای وابسته است. به عبارت ساده تر، مدل سازی معادله ساختاری به برآورد مجموعه ای منفک ولی در عین حال، به هم وابسته از معادله های رگرسیون چند متغیره می پردازد و برای این کار، با استفاده از برنامه آماری، مدل ساختاری را تعیین می کند.
مدل سازی معادله ساختاری شیوه ای است که عناصر رگرسیون چند متغیره و تحلیل عامل را با یکدیگر ترکیب می کند. این شیوه نه تنها به محقق امکان می دهد تا روابط وابستگی کاملا پیچیده را ارزیابی کند، بلکه به محقق اجازه می دهد تا تاثیرات خطای سنجش روی ضرایب ساختاری را نیز در عین حال وارد معادله کند.

با تشکر از توجه شما:
فرشچی - مدیریت شرکت داده پردازی اطمینان شرق
شماره ثبت شرکت آماری: 19161

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: انجام مدلسازی معادلات ساختاری و برازش مدل آماری
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط